Ollaan hankkimassa vene tulevalle kesälle ja kyselenkin tietääkö kukaan luonnonsatamia päijänteeltä mahdollisimman lyhyen ajomatkanpäästä lahdesta? Minkälaisissa hinnoissa paikat ovat? itse tiedän rismalahden salonsaaressa mutta en tiedä mihin ottaa yhteyttä tai mitä siellä venepaikka maksaa.. kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa meitä tietämättömiä :)
venepaikka päijänne/lahti
6
919
Vastaukset
- Kapu II
En ymmärrä kysymystäsi ! Tiedän kymmeniä hyviä luonnonsatamia päijänteellä, saarissa ja mantereella, koskaan ei ole kukaan niistä maksua ottanut, ei edes pyytänyt, mutta ei niissä venettä säilytetäkkään.
- sama kyselijä
tarkotinkin juuri luonnonsatamalla veneen"säilytyspaikkaa" . siis vaihtoehtona kalliimmille satamapaikoille.
- PuSe
sama kyselijä kirjoitti:
tarkotinkin juuri luonnonsatamalla veneen"säilytyspaikkaa" . siis vaihtoehtona kalliimmille satamapaikoille.
aika utopiaa. Kyllä eteläisellä Päijänteellä on joka metri jo kaavoitettu tonteiksi eikä siellä ole mitään vapaita luonnonsatamia. Ei ainakaan Luhangan eteläpuolella.
Voihan sitä kysellä yksityisiltä maanomistajilta pientä korvausta vastaan. Se on mahdollista. - isäntä mies
PuSe kirjoitti:
aika utopiaa. Kyllä eteläisellä Päijänteellä on joka metri jo kaavoitettu tonteiksi eikä siellä ole mitään vapaita luonnonsatamia. Ei ainakaan Luhangan eteläpuolella.
Voihan sitä kysellä yksityisiltä maanomistajilta pientä korvausta vastaan. Se on mahdollista.eteläpäijäneeltä löytyy kyllä luonnonsatama paatilles,jos maksat luonnossa.
- vaimo ja mies
isäntä mies kirjoitti:
eteläpäijäneeltä löytyy kyllä luonnonsatama paatilles,jos maksat luonnossa.
mitä pitää tehdä ,noukkia marjoja vai mitä hommaa on tarjolla.
- voi näitä
sama kyselijä kirjoitti:
jo laituripaikka tuntuu kalliilta, niin älä osta sellaista venettä jota et voi viedä trailerilla järveen vain tarvittaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941729
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2391493- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9874- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35819