ari on kyl aika hyvä

arin ylin fani

harkinnan alla on amoralin kolmen ekan levyn ostaminen. tuli kuunneltua niitä sillä korvalla juutuupista ja sitten tulikin ajuduttua arin vetoihin niin uudesta kuin vanhasta matskusta. on se kyllä nuoreksi jampaksi aika monipuolinen ja hyvä vokalisti. tai siis hyvä, pakko myöntää :)

ai niin, ja kyllä toi vanha amoral kuulostikin hyvältä, mutta niin kuulosti yllättäen syccikin. ja tästä päästäänkin siihen, että mielenkiinnolla oottelen uutta levyä. tämmönen avautuminen tällä kertaa (narskista) :)

10

827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • guardianangel#1

nyt hopi hopi kuuntelmaan turisasta ja meshuggahia ja muita niiq tosi uskottavia metallibändejä. Sä oot selkeesti viettänyt liikaa aikaa tällä palstalla. yxiki arimoralistiksi käännnytetty on yxi liikaa!!! Prkle!!!! Et oo kyllä mikään oikee hevari. Lovexikin on enemmän hevi kuin nykyinen amoraali. Näin Lovexin ihqut pojat tänään Voicen heräämössä *faints*

• arin ylin fani

turisas on kai joku läppä mut meshuggah ja etenkin obzen on kyl hyvä; hypnoottista, intergalaksista musaa kuten gojirakin.

• guardianangel#1
        arin ylin fani kirjoitti:

turisas on kai joku läppä mut meshuggah ja etenkin obzen on kyl hyvä; hypnoottista, intergalaksista musaa kuten gojirakin.

kuinka mä saatoinkaan unohtaa GOJIRAN, vaikka näin ja kuulin ne itekkin TUSKASSA!!! toissa vuonna ?!!!!! lol

• asdsdgfgh

Hahmon draaman kaari ontuu. Oot päivystänyt täällä ... jotain aina. Nyt sitten "keksit" että Ari on hyvä. Tätä käänettä ei usko kukaan. Eiköhän kyseessä ole yksi Ariin täysin hurahtaneista faneista, joka "mukakriittisenä" eisttää "asiantuntevia" arvioita Arista ja muista ja samalla pönkittää mielipidettään "oikeilla" bändeillä, varmaan vilpittömästi niistä pitäen, mutta tämä kaikki on niin läpinäkyvää. Parissa lehdessä onkin isosti käsitelty Turisaksen läppyyttä. Hyvin sekin luettu.

• arin ylin fani

sä ja sun draamas :) mähän oon aina ollut sitä mieltä ari on parhaimmillaan loistava ja huonoimmillaan sysipaska, ja oon ollut sitä mieltä että arin ääni on liian light amoraliin. eilen ajauduin pitkästä aikaa kuuntelemaan noita noita arin amoral vetoja ja yllätyin siitä miten hyvältä toi ariamoral kuulostikin.

turisakseen oon törmännyt kerran ja sekin teeveessä kun iiro rantala soitti niiden kanssa. bändin musa oli jotain kansanmusa-sankari-pökäle-iskelmämetallia ja bändi näytti esiintyvän jossain retu kivinen vermeissä ja sotamaaleissa. oon aika huolestunut turisaksen puolesta, jos ne ei oo läpällä baanalla :)

• asdfsfdg
        arin ylin fani kirjoitti:

sä ja sun draamas :) mähän oon aina ollut sitä mieltä ari on parhaimmillaan loistava ja huonoimmillaan sysipaska, ja oon ollut sitä mieltä että arin ääni on liian light amoraliin. eilen ajauduin pitkästä aikaa kuuntelemaan noita noita arin amoral vetoja ja yllätyin siitä miten hyvältä toi ariamoral kuulostikin.

turisakseen oon törmännyt kerran ja sekin teeveessä kun iiro rantala soitti niiden kanssa. bändin musa oli jotain kansanmusa-sankari-pökäle-iskelmämetallia ja bändi näytti esiintyvän jossain retu kivinen vermeissä ja sotamaaleissa. oon aika huolestunut turisaksen puolesta, jos ne ei oo läpällä baanalla :)

Jos ei Turisastakaan yhtään tajua niin ei muuta kuin onnea vaan sinne musiikin ihmemaahan. Se onkin erittäin kinkkinen kysymys että onko ne tosissaan vai ei :))) Gojira joo no onneks ne on tosiaan *tosissaan*.

• kamalankireetä

Oliskin hyvä kerta se on niitä idolslevyjäkin niin paljon myyny. Mutta kun ei se oo. Mun mielestä sillä on nyt ainakin iso ongelma kun se yrittää tossa Amoralissa sellasta mihin se ei pysty.

• arin ylin fani

makuasioita :) ja makuhan elää koko ajan.

tulipa sitten hankittua amoralin kolme ekaa levyä. pikaisella kuuntelulla decrowning iskee levyistä parhaiten, joka on nyt "tehokuuntelussa". jyrääviä, tylyjä, hauskojakin riffejä ja melodisia, kauniita, suorastaan herkkiäkin sooloja. erityisesti tiebreaker ja nimikkokappale ovat loistavuutta. melkein ainakin luulen ymmärtäväni mitä tarkoittaa morbid angel meets stryper :)

• hyvältä:
      • olla vitsikäs?

No ei Brita Kloivusessakaan mitään vikaa ole. On tehnyt pitkän uran, vaan ei nyt olisi kannattanut tänne linkittää. Me hänen musiikkiaan diggailevat löydämme sen kyllä ihan itse tuubista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe