persut työllistää ?

????????

7

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpä vaan

      Kovinpa on hiljaista, miten tuo selitettäisiin ?

    • Hhdjjd

      Money talks, bullshit walks. Niin kuin kosmopoliitti sanoisi globaalissa maailmassa.

      • Perussuomalainen ulkoisti vaalikampanjansa Bangladeshiin

        Torstai 10.02.2011 klo 10:37 (päivitetty to 12:54) 26 kommenttiaJaa Facebookissa

        [Juhani Mönkkönen]
        Juhani Mönkkönen

        Eduskuntavaaleissa ehdolle asettuneen it-ammattilaisen mielestä suomalainen työ on liian kallista.

        Hello, this in Naozin Faraki from Bangladesh. I am assistant of Mr. Juhani Monkkonen, who is candidate in Finnish parliamentary elections. Mr. Monkkonen is very worried about the competitiviness of Finnish workers.

        Soitto Bangladeshistä kummastuttaa. Suomen vaalit? Monkkonen? Työntekijöiden kilpailukyky?

        Do you know Mr. Monkkonen?

        - No, I don’t, Naozin sanoo puhelimessa.

        Perussuomalaisten ehdokas Juhani Mönkkönen, 30, ulkoisti vaalikampanjansa sihteeripalvelut Bangladeshiin ensimmäistä kertaa Suomen historiassa.

        - Suomalainen työ on nykyään niin kallista. Todennäköisesti tulen ulkoistamaan myös tapaamisbuukkausta, nettisivujen tekoa ja erilaista tietojen käsittelyä. Sitä saa tehokkaasti luottokortilla netistä, it-alalla työskentelevä diplomi-insinööri kertoo.

        Mönkkösen vaalibudjetti on 10 000 euroa. Naozimilla on tulospalkkaus ja hän saa jokaisesta onnistuneesta yhteydenotosta 15 dollaria. Esimerkiksi Alma Median toimituksen kiinnostuminen kartutti avustajan tiliä Bangladeshissä. Bangladesh kuuluu maailman köyhimpiin maihin, joten korvaus on hyvä.

        Mönkkönen on saanut nähdä ulkoistamisia läheltä it-alalla. Hän itse teki ulkoistamispäätöksen sihteeripalveluista keskiviikkona.

        - Pistin eilen toimeksiannon freelancer.comiin. Haastattelin muutaman kaverin, yhden Pakistanista toisen Bangladeshistä. Päädyin Naoziniin.

        Perussuomalaiset ovat uhonneet pitävänsä suomalaisen työn puolta. Eikö sihteeripalveluiden ulkoistaminen Bangladeshiin ole ristiriidassa sen kanssa?

        - Olen erittäin huolissani suomalaisen työn kannattavuudesta ja yhteiskunnan kilpailukyvystä. Emme pysy kannattavina, jos teemme kaiken itse, vaan niin, että ulkoistamme sellaista työtä, jota kannattaa ulkoistaa.

        - Keskitytään itse sellaisiin asioihin, joissa olemme hyviä ja kilpailukykyisiä. Esimerkiksi monilla teollisuuden aloilla, Mönkkönen sanoo.

        Eikö ulkoistus ole imagohaitta perussuomalaisille?

        - En näe sitä mago-ongelmana, vaan pikemminkin avarakatseisuutena ja kosmopoliittisuutena. Perussuomalaiset ymmärtävät, että elämme globaalissa maailmassa.

        Mönkkönen on luonnehtii itseään kosmopoliittiseksi nationalistiksi. Hän on naimisissa venäläisen naisen kanssa, jonka hän tapasi 2,5 vuotta sitten lomalla Sotshissa. Parin minuutin tapaamisen jälkeen rakkaus roihusi.

        Puoluekannaltaan hän sanoo olleensa "pitkän linjan tapakokoomuslainen".

        - Kävin Kontulan perussuomalaisten kokouksessa, ja olin heti kerralla myyty asiaan. Talvisodan henki viehättää perussuomalaisissa. Mukana on väkeä oikealta ja vasemmalta.


      • KOTIMAISTA
        justers kirjoitti:

        Perussuomalainen ulkoisti vaalikampanjansa Bangladeshiin

        Torstai 10.02.2011 klo 10:37 (päivitetty to 12:54) 26 kommenttiaJaa Facebookissa

        [Juhani Mönkkönen]
        Juhani Mönkkönen

        Eduskuntavaaleissa ehdolle asettuneen it-ammattilaisen mielestä suomalainen työ on liian kallista.

        Hello, this in Naozin Faraki from Bangladesh. I am assistant of Mr. Juhani Monkkonen, who is candidate in Finnish parliamentary elections. Mr. Monkkonen is very worried about the competitiviness of Finnish workers.

        Soitto Bangladeshistä kummastuttaa. Suomen vaalit? Monkkonen? Työntekijöiden kilpailukyky?

        Do you know Mr. Monkkonen?

        - No, I don’t, Naozin sanoo puhelimessa.

        Perussuomalaisten ehdokas Juhani Mönkkönen, 30, ulkoisti vaalikampanjansa sihteeripalvelut Bangladeshiin ensimmäistä kertaa Suomen historiassa.

        - Suomalainen työ on nykyään niin kallista. Todennäköisesti tulen ulkoistamaan myös tapaamisbuukkausta, nettisivujen tekoa ja erilaista tietojen käsittelyä. Sitä saa tehokkaasti luottokortilla netistä, it-alalla työskentelevä diplomi-insinööri kertoo.

        Mönkkösen vaalibudjetti on 10 000 euroa. Naozimilla on tulospalkkaus ja hän saa jokaisesta onnistuneesta yhteydenotosta 15 dollaria. Esimerkiksi Alma Median toimituksen kiinnostuminen kartutti avustajan tiliä Bangladeshissä. Bangladesh kuuluu maailman köyhimpiin maihin, joten korvaus on hyvä.

        Mönkkönen on saanut nähdä ulkoistamisia läheltä it-alalla. Hän itse teki ulkoistamispäätöksen sihteeripalveluista keskiviikkona.

        - Pistin eilen toimeksiannon freelancer.comiin. Haastattelin muutaman kaverin, yhden Pakistanista toisen Bangladeshistä. Päädyin Naoziniin.

        Perussuomalaiset ovat uhonneet pitävänsä suomalaisen työn puolta. Eikö sihteeripalveluiden ulkoistaminen Bangladeshiin ole ristiriidassa sen kanssa?

        - Olen erittäin huolissani suomalaisen työn kannattavuudesta ja yhteiskunnan kilpailukyvystä. Emme pysy kannattavina, jos teemme kaiken itse, vaan niin, että ulkoistamme sellaista työtä, jota kannattaa ulkoistaa.

        - Keskitytään itse sellaisiin asioihin, joissa olemme hyviä ja kilpailukykyisiä. Esimerkiksi monilla teollisuuden aloilla, Mönkkönen sanoo.

        Eikö ulkoistus ole imagohaitta perussuomalaisille?

        - En näe sitä mago-ongelmana, vaan pikemminkin avarakatseisuutena ja kosmopoliittisuutena. Perussuomalaiset ymmärtävät, että elämme globaalissa maailmassa.

        Mönkkönen on luonnehtii itseään kosmopoliittiseksi nationalistiksi. Hän on naimisissa venäläisen naisen kanssa, jonka hän tapasi 2,5 vuotta sitten lomalla Sotshissa. Parin minuutin tapaamisen jälkeen rakkaus roihusi.

        Puoluekannaltaan hän sanoo olleensa "pitkän linjan tapakokoomuslainen".

        - Kävin Kontulan perussuomalaisten kokouksessa, ja olin heti kerralla myyty asiaan. Talvisodan henki viehättää perussuomalaisissa. Mukana on väkeä oikealta ja vasemmalta.

        TAIDAN MIELUUMIN KALLISTUA PACKALEN KANNALLE


      • iso ?-merkki
        justers kirjoitti:

        Perussuomalainen ulkoisti vaalikampanjansa Bangladeshiin

        Torstai 10.02.2011 klo 10:37 (päivitetty to 12:54) 26 kommenttiaJaa Facebookissa

        [Juhani Mönkkönen]
        Juhani Mönkkönen

        Eduskuntavaaleissa ehdolle asettuneen it-ammattilaisen mielestä suomalainen työ on liian kallista.

        Hello, this in Naozin Faraki from Bangladesh. I am assistant of Mr. Juhani Monkkonen, who is candidate in Finnish parliamentary elections. Mr. Monkkonen is very worried about the competitiviness of Finnish workers.

        Soitto Bangladeshistä kummastuttaa. Suomen vaalit? Monkkonen? Työntekijöiden kilpailukyky?

        Do you know Mr. Monkkonen?

        - No, I don’t, Naozin sanoo puhelimessa.

        Perussuomalaisten ehdokas Juhani Mönkkönen, 30, ulkoisti vaalikampanjansa sihteeripalvelut Bangladeshiin ensimmäistä kertaa Suomen historiassa.

        - Suomalainen työ on nykyään niin kallista. Todennäköisesti tulen ulkoistamaan myös tapaamisbuukkausta, nettisivujen tekoa ja erilaista tietojen käsittelyä. Sitä saa tehokkaasti luottokortilla netistä, it-alalla työskentelevä diplomi-insinööri kertoo.

        Mönkkösen vaalibudjetti on 10 000 euroa. Naozimilla on tulospalkkaus ja hän saa jokaisesta onnistuneesta yhteydenotosta 15 dollaria. Esimerkiksi Alma Median toimituksen kiinnostuminen kartutti avustajan tiliä Bangladeshissä. Bangladesh kuuluu maailman köyhimpiin maihin, joten korvaus on hyvä.

        Mönkkönen on saanut nähdä ulkoistamisia läheltä it-alalla. Hän itse teki ulkoistamispäätöksen sihteeripalveluista keskiviikkona.

        - Pistin eilen toimeksiannon freelancer.comiin. Haastattelin muutaman kaverin, yhden Pakistanista toisen Bangladeshistä. Päädyin Naoziniin.

        Perussuomalaiset ovat uhonneet pitävänsä suomalaisen työn puolta. Eikö sihteeripalveluiden ulkoistaminen Bangladeshiin ole ristiriidassa sen kanssa?

        - Olen erittäin huolissani suomalaisen työn kannattavuudesta ja yhteiskunnan kilpailukyvystä. Emme pysy kannattavina, jos teemme kaiken itse, vaan niin, että ulkoistamme sellaista työtä, jota kannattaa ulkoistaa.

        - Keskitytään itse sellaisiin asioihin, joissa olemme hyviä ja kilpailukykyisiä. Esimerkiksi monilla teollisuuden aloilla, Mönkkönen sanoo.

        Eikö ulkoistus ole imagohaitta perussuomalaisille?

        - En näe sitä mago-ongelmana, vaan pikemminkin avarakatseisuutena ja kosmopoliittisuutena. Perussuomalaiset ymmärtävät, että elämme globaalissa maailmassa.

        Mönkkönen on luonnehtii itseään kosmopoliittiseksi nationalistiksi. Hän on naimisissa venäläisen naisen kanssa, jonka hän tapasi 2,5 vuotta sitten lomalla Sotshissa. Parin minuutin tapaamisen jälkeen rakkaus roihusi.

        Puoluekannaltaan hän sanoo olleensa "pitkän linjan tapakokoomuslainen".

        - Kävin Kontulan perussuomalaisten kokouksessa, ja olin heti kerralla myyty asiaan. Talvisodan henki viehättää perussuomalaisissa. Mukana on väkeä oikealta ja vasemmalta.

        Aina pahenee, vielä tuonut venäläisen mamunkin tänne. Nyt sitten ulkoistetaan työtkin, esim. tuon idiootin mainitsemasta teollisuudesta on lähtenyt ulkomaille työpaikkoja. Eli joo, persujen taktiikalla ulkoistetaan siis sihteerit jne. ulkomaille, mitäpä sitten tekee suomalaiset sihteerit ? Lähtee teollisuuden työpaikkojen perään kiinaan, thaimaahan ja intiaan ?

        Ja talvisota loppui 40-luvulla, eikä täällä ole mitään talvisota henkeä enää olemassakaan. Tai oliskohan senkin sodan voinut ulkoistaa ?


      • Palvelusetelipellet
        iso ?-merkki kirjoitti:

        Aina pahenee, vielä tuonut venäläisen mamunkin tänne. Nyt sitten ulkoistetaan työtkin, esim. tuon idiootin mainitsemasta teollisuudesta on lähtenyt ulkomaille työpaikkoja. Eli joo, persujen taktiikalla ulkoistetaan siis sihteerit jne. ulkomaille, mitäpä sitten tekee suomalaiset sihteerit ? Lähtee teollisuuden työpaikkojen perään kiinaan, thaimaahan ja intiaan ?

        Ja talvisota loppui 40-luvulla, eikä täällä ole mitään talvisota henkeä enää olemassakaan. Tai oliskohan senkin sodan voinut ulkoistaa ?

        Mitä helvetin sihteereitä nää iPhone-luuserit.Yhteiskunnan tukemat ja
        ulkona asioista kuin lintulaudat.

        Persut ajaa Suomeen Rehellistä Työtä


    • Battery-Luuseri

      Pitäiskö homma antaa Coca-Colaa ja Batteryä lipittävälle
      Viherpiipertäjä-Läppäri-Yrittäjälle (VERONMAKSAJAN RAHOILLA TUETULLE!!!!!)
      Yrittäjälle joka suoltaa suustaan pelkkää paskaa sanoja peräkkäin:
      ......haasteellinen,brändi,sosiaalinen media,verkostoituminen,sosiaalinen talous,höh höh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1373
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1062
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      963
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      692
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      613
    Aihe