persut työllistää ?

????????

7

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpä vaan

      Kovinpa on hiljaista, miten tuo selitettäisiin ?

    • Hhdjjd

      Money talks, bullshit walks. Niin kuin kosmopoliitti sanoisi globaalissa maailmassa.

      • Perussuomalainen ulkoisti vaalikampanjansa Bangladeshiin

        Torstai 10.02.2011 klo 10:37 (päivitetty to 12:54) 26 kommenttiaJaa Facebookissa

        [Juhani Mönkkönen]
        Juhani Mönkkönen

        Eduskuntavaaleissa ehdolle asettuneen it-ammattilaisen mielestä suomalainen työ on liian kallista.

        Hello, this in Naozin Faraki from Bangladesh. I am assistant of Mr. Juhani Monkkonen, who is candidate in Finnish parliamentary elections. Mr. Monkkonen is very worried about the competitiviness of Finnish workers.

        Soitto Bangladeshistä kummastuttaa. Suomen vaalit? Monkkonen? Työntekijöiden kilpailukyky?

        Do you know Mr. Monkkonen?

        - No, I don’t, Naozin sanoo puhelimessa.

        Perussuomalaisten ehdokas Juhani Mönkkönen, 30, ulkoisti vaalikampanjansa sihteeripalvelut Bangladeshiin ensimmäistä kertaa Suomen historiassa.

        - Suomalainen työ on nykyään niin kallista. Todennäköisesti tulen ulkoistamaan myös tapaamisbuukkausta, nettisivujen tekoa ja erilaista tietojen käsittelyä. Sitä saa tehokkaasti luottokortilla netistä, it-alalla työskentelevä diplomi-insinööri kertoo.

        Mönkkösen vaalibudjetti on 10 000 euroa. Naozimilla on tulospalkkaus ja hän saa jokaisesta onnistuneesta yhteydenotosta 15 dollaria. Esimerkiksi Alma Median toimituksen kiinnostuminen kartutti avustajan tiliä Bangladeshissä. Bangladesh kuuluu maailman köyhimpiin maihin, joten korvaus on hyvä.

        Mönkkönen on saanut nähdä ulkoistamisia läheltä it-alalla. Hän itse teki ulkoistamispäätöksen sihteeripalveluista keskiviikkona.

        - Pistin eilen toimeksiannon freelancer.comiin. Haastattelin muutaman kaverin, yhden Pakistanista toisen Bangladeshistä. Päädyin Naoziniin.

        Perussuomalaiset ovat uhonneet pitävänsä suomalaisen työn puolta. Eikö sihteeripalveluiden ulkoistaminen Bangladeshiin ole ristiriidassa sen kanssa?

        - Olen erittäin huolissani suomalaisen työn kannattavuudesta ja yhteiskunnan kilpailukyvystä. Emme pysy kannattavina, jos teemme kaiken itse, vaan niin, että ulkoistamme sellaista työtä, jota kannattaa ulkoistaa.

        - Keskitytään itse sellaisiin asioihin, joissa olemme hyviä ja kilpailukykyisiä. Esimerkiksi monilla teollisuuden aloilla, Mönkkönen sanoo.

        Eikö ulkoistus ole imagohaitta perussuomalaisille?

        - En näe sitä mago-ongelmana, vaan pikemminkin avarakatseisuutena ja kosmopoliittisuutena. Perussuomalaiset ymmärtävät, että elämme globaalissa maailmassa.

        Mönkkönen on luonnehtii itseään kosmopoliittiseksi nationalistiksi. Hän on naimisissa venäläisen naisen kanssa, jonka hän tapasi 2,5 vuotta sitten lomalla Sotshissa. Parin minuutin tapaamisen jälkeen rakkaus roihusi.

        Puoluekannaltaan hän sanoo olleensa "pitkän linjan tapakokoomuslainen".

        - Kävin Kontulan perussuomalaisten kokouksessa, ja olin heti kerralla myyty asiaan. Talvisodan henki viehättää perussuomalaisissa. Mukana on väkeä oikealta ja vasemmalta.


      • KOTIMAISTA
        justers kirjoitti:

        Perussuomalainen ulkoisti vaalikampanjansa Bangladeshiin

        Torstai 10.02.2011 klo 10:37 (päivitetty to 12:54) 26 kommenttiaJaa Facebookissa

        [Juhani Mönkkönen]
        Juhani Mönkkönen

        Eduskuntavaaleissa ehdolle asettuneen it-ammattilaisen mielestä suomalainen työ on liian kallista.

        Hello, this in Naozin Faraki from Bangladesh. I am assistant of Mr. Juhani Monkkonen, who is candidate in Finnish parliamentary elections. Mr. Monkkonen is very worried about the competitiviness of Finnish workers.

        Soitto Bangladeshistä kummastuttaa. Suomen vaalit? Monkkonen? Työntekijöiden kilpailukyky?

        Do you know Mr. Monkkonen?

        - No, I don’t, Naozin sanoo puhelimessa.

        Perussuomalaisten ehdokas Juhani Mönkkönen, 30, ulkoisti vaalikampanjansa sihteeripalvelut Bangladeshiin ensimmäistä kertaa Suomen historiassa.

        - Suomalainen työ on nykyään niin kallista. Todennäköisesti tulen ulkoistamaan myös tapaamisbuukkausta, nettisivujen tekoa ja erilaista tietojen käsittelyä. Sitä saa tehokkaasti luottokortilla netistä, it-alalla työskentelevä diplomi-insinööri kertoo.

        Mönkkösen vaalibudjetti on 10 000 euroa. Naozimilla on tulospalkkaus ja hän saa jokaisesta onnistuneesta yhteydenotosta 15 dollaria. Esimerkiksi Alma Median toimituksen kiinnostuminen kartutti avustajan tiliä Bangladeshissä. Bangladesh kuuluu maailman köyhimpiin maihin, joten korvaus on hyvä.

        Mönkkönen on saanut nähdä ulkoistamisia läheltä it-alalla. Hän itse teki ulkoistamispäätöksen sihteeripalveluista keskiviikkona.

        - Pistin eilen toimeksiannon freelancer.comiin. Haastattelin muutaman kaverin, yhden Pakistanista toisen Bangladeshistä. Päädyin Naoziniin.

        Perussuomalaiset ovat uhonneet pitävänsä suomalaisen työn puolta. Eikö sihteeripalveluiden ulkoistaminen Bangladeshiin ole ristiriidassa sen kanssa?

        - Olen erittäin huolissani suomalaisen työn kannattavuudesta ja yhteiskunnan kilpailukyvystä. Emme pysy kannattavina, jos teemme kaiken itse, vaan niin, että ulkoistamme sellaista työtä, jota kannattaa ulkoistaa.

        - Keskitytään itse sellaisiin asioihin, joissa olemme hyviä ja kilpailukykyisiä. Esimerkiksi monilla teollisuuden aloilla, Mönkkönen sanoo.

        Eikö ulkoistus ole imagohaitta perussuomalaisille?

        - En näe sitä mago-ongelmana, vaan pikemminkin avarakatseisuutena ja kosmopoliittisuutena. Perussuomalaiset ymmärtävät, että elämme globaalissa maailmassa.

        Mönkkönen on luonnehtii itseään kosmopoliittiseksi nationalistiksi. Hän on naimisissa venäläisen naisen kanssa, jonka hän tapasi 2,5 vuotta sitten lomalla Sotshissa. Parin minuutin tapaamisen jälkeen rakkaus roihusi.

        Puoluekannaltaan hän sanoo olleensa "pitkän linjan tapakokoomuslainen".

        - Kävin Kontulan perussuomalaisten kokouksessa, ja olin heti kerralla myyty asiaan. Talvisodan henki viehättää perussuomalaisissa. Mukana on väkeä oikealta ja vasemmalta.

        TAIDAN MIELUUMIN KALLISTUA PACKALEN KANNALLE


      • iso ?-merkki
        justers kirjoitti:

        Perussuomalainen ulkoisti vaalikampanjansa Bangladeshiin

        Torstai 10.02.2011 klo 10:37 (päivitetty to 12:54) 26 kommenttiaJaa Facebookissa

        [Juhani Mönkkönen]
        Juhani Mönkkönen

        Eduskuntavaaleissa ehdolle asettuneen it-ammattilaisen mielestä suomalainen työ on liian kallista.

        Hello, this in Naozin Faraki from Bangladesh. I am assistant of Mr. Juhani Monkkonen, who is candidate in Finnish parliamentary elections. Mr. Monkkonen is very worried about the competitiviness of Finnish workers.

        Soitto Bangladeshistä kummastuttaa. Suomen vaalit? Monkkonen? Työntekijöiden kilpailukyky?

        Do you know Mr. Monkkonen?

        - No, I don’t, Naozin sanoo puhelimessa.

        Perussuomalaisten ehdokas Juhani Mönkkönen, 30, ulkoisti vaalikampanjansa sihteeripalvelut Bangladeshiin ensimmäistä kertaa Suomen historiassa.

        - Suomalainen työ on nykyään niin kallista. Todennäköisesti tulen ulkoistamaan myös tapaamisbuukkausta, nettisivujen tekoa ja erilaista tietojen käsittelyä. Sitä saa tehokkaasti luottokortilla netistä, it-alalla työskentelevä diplomi-insinööri kertoo.

        Mönkkösen vaalibudjetti on 10 000 euroa. Naozimilla on tulospalkkaus ja hän saa jokaisesta onnistuneesta yhteydenotosta 15 dollaria. Esimerkiksi Alma Median toimituksen kiinnostuminen kartutti avustajan tiliä Bangladeshissä. Bangladesh kuuluu maailman köyhimpiin maihin, joten korvaus on hyvä.

        Mönkkönen on saanut nähdä ulkoistamisia läheltä it-alalla. Hän itse teki ulkoistamispäätöksen sihteeripalveluista keskiviikkona.

        - Pistin eilen toimeksiannon freelancer.comiin. Haastattelin muutaman kaverin, yhden Pakistanista toisen Bangladeshistä. Päädyin Naoziniin.

        Perussuomalaiset ovat uhonneet pitävänsä suomalaisen työn puolta. Eikö sihteeripalveluiden ulkoistaminen Bangladeshiin ole ristiriidassa sen kanssa?

        - Olen erittäin huolissani suomalaisen työn kannattavuudesta ja yhteiskunnan kilpailukyvystä. Emme pysy kannattavina, jos teemme kaiken itse, vaan niin, että ulkoistamme sellaista työtä, jota kannattaa ulkoistaa.

        - Keskitytään itse sellaisiin asioihin, joissa olemme hyviä ja kilpailukykyisiä. Esimerkiksi monilla teollisuuden aloilla, Mönkkönen sanoo.

        Eikö ulkoistus ole imagohaitta perussuomalaisille?

        - En näe sitä mago-ongelmana, vaan pikemminkin avarakatseisuutena ja kosmopoliittisuutena. Perussuomalaiset ymmärtävät, että elämme globaalissa maailmassa.

        Mönkkönen on luonnehtii itseään kosmopoliittiseksi nationalistiksi. Hän on naimisissa venäläisen naisen kanssa, jonka hän tapasi 2,5 vuotta sitten lomalla Sotshissa. Parin minuutin tapaamisen jälkeen rakkaus roihusi.

        Puoluekannaltaan hän sanoo olleensa "pitkän linjan tapakokoomuslainen".

        - Kävin Kontulan perussuomalaisten kokouksessa, ja olin heti kerralla myyty asiaan. Talvisodan henki viehättää perussuomalaisissa. Mukana on väkeä oikealta ja vasemmalta.

        Aina pahenee, vielä tuonut venäläisen mamunkin tänne. Nyt sitten ulkoistetaan työtkin, esim. tuon idiootin mainitsemasta teollisuudesta on lähtenyt ulkomaille työpaikkoja. Eli joo, persujen taktiikalla ulkoistetaan siis sihteerit jne. ulkomaille, mitäpä sitten tekee suomalaiset sihteerit ? Lähtee teollisuuden työpaikkojen perään kiinaan, thaimaahan ja intiaan ?

        Ja talvisota loppui 40-luvulla, eikä täällä ole mitään talvisota henkeä enää olemassakaan. Tai oliskohan senkin sodan voinut ulkoistaa ?


      • Palvelusetelipellet
        iso ?-merkki kirjoitti:

        Aina pahenee, vielä tuonut venäläisen mamunkin tänne. Nyt sitten ulkoistetaan työtkin, esim. tuon idiootin mainitsemasta teollisuudesta on lähtenyt ulkomaille työpaikkoja. Eli joo, persujen taktiikalla ulkoistetaan siis sihteerit jne. ulkomaille, mitäpä sitten tekee suomalaiset sihteerit ? Lähtee teollisuuden työpaikkojen perään kiinaan, thaimaahan ja intiaan ?

        Ja talvisota loppui 40-luvulla, eikä täällä ole mitään talvisota henkeä enää olemassakaan. Tai oliskohan senkin sodan voinut ulkoistaa ?

        Mitä helvetin sihteereitä nää iPhone-luuserit.Yhteiskunnan tukemat ja
        ulkona asioista kuin lintulaudat.

        Persut ajaa Suomeen Rehellistä Työtä


    • Battery-Luuseri

      Pitäiskö homma antaa Coca-Colaa ja Batteryä lipittävälle
      Viherpiipertäjä-Läppäri-Yrittäjälle (VERONMAKSAJAN RAHOILLA TUETULLE!!!!!)
      Yrittäjälle joka suoltaa suustaan pelkkää paskaa sanoja peräkkäin:
      ......haasteellinen,brändi,sosiaalinen media,verkostoituminen,sosiaalinen talous,höh höh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe