Joka ohjelmaan rukouspyyntö

ei auta

olen nyt lähettänyyt jokaikiseen rukousohjelmaanne rukouspyynnön:
- ette lue niit
- olette luvanneet että auttaa
- ei ole auttanut?

Ei saa luvat liikoja. Masentaa

9

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rukoillaan

      kaikkia ei vain ehditä lukea!

    • Jymyhunaja

      Ajattele positiivisesti, Jumala ei ole kuitenkaan aviopuolisoita toimittava joulupukki!

    • ghjghjghj

      JUMALA kuulee ajatuksetkin, sillä olen puhunut ajatuksissani Jumalalle ja parantunut monta kertaa, paniikkitila häiritsi elämääni yli kaksikymmentä vuotta, ja huokasin ,että voi Jumala kun olisi joku keino päästä tästä, ja silloin tapahtui, ihan kuin olisin ollut pumpulin ympäröimä ja ajattelin vain mitä tämä on. Ihan kuin joku olisi pitänyt sylissä ja sanonut että ei ole mitään vaaraa minä suojaan sinut, turvallisuudentunne läpäisi minut eikä sen jälkeen pelko enää pystynyt, ihan kuin olisi este, minuun se ei enää pääse. Älä luovuta, Jumalalla on oma aikansa jolloin Hän koskettaa sinua.

    • tuskan uupunut

      Huoh, minäkin olen jo kauan odottanut vastausta rukouspyyntöihini. En jaksa enää rukoilla kun kaikki kuitenkin niin turhaa. On vain tyhjyys ja syvä uupumus. Itkukin on kuin kiviä itkisin. Haluan vaan olla täysin yksin.

    • Oletko Jeesuksen oma, eli onko sinulla sydämessäsi Hänen antama Rauha ja Rakkaus ? Heille on Jumala luvannut apunsa ja rukouspyynnöt tulee hoidetuksi enkeleiden voimin.

      Jos toisella kädellä teet pahaa ja toisella anot, niin luuletko tosiaan , että Herra kuulisi sinua ?

      • Te eksytte.


    • rukous voimana

      Miksi jumala ei vastaa rukouksiin,on yleensä syy siinä ,että on jotakin piilosyntiä elämässäsi tai on siinä myös se että jumalalla on oma aikataulu,johon ei ihmisellä ole muuta kuin odottaa ja se vaatii uskoa ja luottamista,joskus jumala vastaa heti ja toisinaan se odotuttaa,mutta aika on jumalan milloin se vastaa,mutta se vastaa,ole huoleti,usko vaan ja se on enempi kuin olit osannut pyytääkkään

      • kärsivä

        Pyydän rukoilkaa perheemme puolesta että Jeesus eheyttäisi


    • Järki.käteen

      Ajatelkaapa nyt ihan omalla järjellänne. Rukoilemisen vaikutus on havaittavissa vain ja ainoastaan ihmisen korvien välissä. Sitä kautta se voi toki vaikuttaa ihmisen psyykeeseen ja saattaa näin alulle myös kehoon liittyviä positiivisia asioita, mutta siihen ne vaikutukset sitten jäävätkin. Vuoria tai edes hiekan murustakaan ei rukoilemalla siirretä.

      Sillä ei ole merkitystä kenelle tai mihin rukoilija rukouksensa kohdistaa. Metsän puut ja eri nimiset jumalat ovat tässä mielessä yhtä voimattomia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe