mitä ihmettä????

niinpä niin

miksi se on aina ihan ok ja fine jos esim joku uusi kännykkä,tietokone ja nämä haista vitun mokkulat "huippunopeuksillaan" eivät toimi niinkuin niiden pitäisi....tulee sellainen käsitys että puolvalmista tavaraa lasketaan markkinoille ja maksimoidaan voitot,ennen työntekijöiden kustannuksella ja nyt tämä on jo vuosia kohdistunut asiakkaisiin kun pitää ravata takuu huolloissa ja muissa selvityksissä.

kännykästä rupesi näppäimet irtoilemaan....joo ei mitään tuo huoltoon se vie 2 viikkoa...soittelin eteenpäin ja paras tarjous millä saan heti onnettomat näppäimet vaihdettua maksaa 20 euroa muuten siinä menee 3-4 päivää......mitä vittua? 5 min homma....

0

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
        Sinkut
        123
        3500
      2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
        Ikävä
        12
        2316
      3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
        Ikävä
        37
        1945
      4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
        NATO
        414
        1899
      5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
        Ikävä
        21
        1701
      6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
        Ikävä
        68
        1527
      7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
        Ikävä
        30
        1463
      8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
        Ikävä
        124
        1418
      9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
        Ikävä
        10
        1291
      10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
        Ikävä
        14
        1236
      Aihe