miksi se on aina ihan ok ja fine jos esim joku uusi kännykkä,tietokone ja nämä haista vitun mokkulat "huippunopeuksillaan" eivät toimi niinkuin niiden pitäisi....tulee sellainen käsitys että puolvalmista tavaraa lasketaan markkinoille ja maksimoidaan voitot,ennen työntekijöiden kustannuksella ja nyt tämä on jo vuosia kohdistunut asiakkaisiin kun pitää ravata takuu huolloissa ja muissa selvityksissä.
kännykästä rupesi näppäimet irtoilemaan....joo ei mitään tuo huoltoon se vie 2 viikkoa...soittelin eteenpäin ja paras tarjous millä saan heti onnettomat näppäimet vaihdettua maksaa 20 euroa muuten siinä menee 3-4 päivää......mitä vittua? 5 min homma....
mitä ihmettä????
niinpä niin
0
314
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717