Todella hyvä diagnoosi lääkäriltä - TOSI TARINA

huh huh

Perk..kävin lääkärissä -keskusteltiin asioista..kehoitti tulemaan uudestaan noin kkn päästä - noh kävin tos ma..ja mikä diaknoosi vetosi v2007 minusta tehtyyn diaknoosiin.. ja kertoili.. ,et mulla on vaikea asteinen Psykoosi, jolla ei ole elämänlaatuun heikentävää vaikutusta ,eikä alenna työkykyä.. :) perkele tosi positiivinen psykoosi.. - Oikeasti minä olen saanut ihmetellä Psykiatrian puolen ammattilaista osaamista jo usemman vuoden ajan - ja olen tullut tulokseen ,että helevetin puoskareita on suurin osa, nojautuvat aivan .paskateorioihin ,ja niiden avulla ns. tulkitsevat -aivan vapaasti ja villisti ihmistä ,joka on tullut vastaanotolle... Sillä sitähän Psykiatrinen ala on Tulkintaa potilaan tilasta -teorioiden pohjalta -joilla ei ole mitään tieteellisesti todistettuja tutkimustuloksia... helevetti aika hyvää TIEDETTÄ -EI TIETEELLISTÄ POHJAA hah hah hah.. Onneks olen varustettu aika hyvällä itsetunnolla -ja olen uskossa. mikä auttaa paljon enemmän elämässä - ku noi Psykiatrian puoskarit. Musta psykiatrina toimivat ovat suurimpia EGOESTEJA ,kuten heidän oppi-isästään Sigmund Freudista on sanottu -maailman suurin Egoisti.

8

794

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seurannastaseurantaa

Niin kauan kuin "potilaalla" on orjuntaituva katse ja ei ole invalititeettiin osoittavaa
      oiretta kehossansa tai mielessään juuri nyt kaikki on ok. Näinhän se menee kun käynyt
      tälläinen nuori miäs no toki kohta 40 kymmen paremman puolell.. Elikkä kaikkea ei oteta todella hirmu
      vakavasti vaan seurataan seurataan,,se on pitkän seuraunnan seurantaa..

• hmmmm112

Psykoosi tarkoittaa tilaa, jossa sinulla on häiriö realiteettitestauksessa. Eli sinä itse olet eri mieltä asioista kuin ympäristösi, kuvittelet asiat erilaisiksi tai hahmotat itsesi tai ympäristösi muunlaiseksi kuin muut sen näkevät. ELI: Jos minä ja kymmenen muuta näemme asian samalla tavalla, mutta sinä eri tavalla, olet todennäjöisesti väärässä ja psykoosissa. Psykoosiinhan juuri kuuluu se, että henkilö on sitä mieltä, että ei ole psykoosissa! Hullu ei tiedä olevansa hullu, anteeksi vain.. Ja perustelusi lääketieteellisestä puolesta oli outoa... vaikutat tekstin perusteella aika psykoositapaukselta.

• psyk. esh.
        hmmmm112 kirjoitti:

Psykoosi tarkoittaa tilaa, jossa sinulla on häiriö realiteettitestauksessa. Eli sinä itse olet eri mieltä asioista kuin ympäristösi, kuvittelet asiat erilaisiksi tai hahmotat itsesi tai ympäristösi muunlaiseksi kuin muut sen näkevät. ELI: Jos minä ja kymmenen muuta näemme asian samalla tavalla, mutta sinä eri tavalla, olet todennäjöisesti väärässä ja psykoosissa. Psykoosiinhan juuri kuuluu se, että henkilö on sitä mieltä, että ei ole psykoosissa! Hullu ei tiedä olevansa hullu, anteeksi vain.. Ja perustelusi lääketieteellisestä puolesta oli outoa... vaikutat tekstin perusteella aika psykoositapaukselta.

Jos kritisoi psykiatriaa niin hulluhan se on.

• oma mieli
        hmmmm112 kirjoitti:

Vaikka yksi kahdestatoista olisi eri mieltä kuin muut, se ei oikeuta muita leimaamaan hänet psykootikoksi. Hän voi olla vertailuryhmän ainoa viisas, joka tietää tietokilpailussa oikean vastauksen kysymykseen. Onko hän silloin täysin sekaisin kaksoisnäkymien (hallusinaatioiden) vallassa ainoana älykkäänä? Millä tavoin tietoviisas on psykoosipotilas? Miksi psykiatrilla ja psykiatrian hoitajilla -toisin kuin muillla ammattiryhmillä- on oikeus viedä kansalaiselta hänen perusoikeudet (perustuslain toinen luku) sekä aiheuttaa henkistä ja sosiaalista pahoinvointia (rikoslain luku 20 § 5)?

• hmmmm112 kirjoitti:

eli lauma päättää sen miten yksilön pitäisi itsensä ja ympäristön määrittellä.. kaikkienhan pitää pysyä massassa...muuten olet sairas!!!

• Thomas vm-82

Jos multa kysytään... Niin näihin on kiellot verotuksessa, seurakunnassa, Mannerheimin lastensuojeluliitossa ja tosiaan ihan koko valtiossa ja yhteiskunnassa.

Puhut nyt tässä ikäänkuin täysi-ikäisen saippuakuplien puhaltelussa, joka ei ole suinkaan äitiys, holhous tai kolhoosi, vaan ihan oma yksityisyys, vaalioikeus ja julkisuus sekä oma anatomnen osaaminen. Näihinhän rikoslainsäädäntö ei pysty vaikuttamaan.

• Minervä vm-82

Omaksu nyt äkkiä oma sotusi ja lopeta mielenterveystyöt. Kolvilla ei saa jousitusten takia jahtailla. Huoltajuus ei anna oikeutta sellaiseen ja on aivan turhaa vedota kaikkien riskiksi kadonneeseen anatomiaan.

Jousitus on esim. kampanjointia jonkin asian tai aatteen hyväksi, ei koskaan rasismia ja fasismia, tai kampanjointia jonkinlaisella tuotteella, ei koskaan ihmisellä.

• Ihmiskunta Sinde

Rikoslaki sisältää mm. tosi premiliääri ja autenttisia aiheita mm. yhteiskunnan poistamisesta. Ne väistämättä satuttavat ja loukkaavat ihmisiä. Yhteiskunnan poistaminen viittaa aina pedofiliaan. Se taas viittaa kristilliseen kiihkoiluun eli osaamattomuuteen uskonnon piiristä.

Uskonnollinen kiihkoilija tavoittelee nk. Bodach-tilaa, jossa hän saa omistaa, osoittaa tai ohjailla fiktiottomuutta ja fokusaatiottomuutta. Hänen mielensä on avoinna vain ympäristölle. Hän toisin sanoen pakenee seksuaaliterapiaa ja prostituutiota pupuna pensaaseen. Bodach-tilassa olevilla ihmisillä on aina vakuutukset. Hannu Hanhi ei ole Aku Ankan tavoin Bodach.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1759
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1602
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      90
      1361
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe