Keskustan vaalivankkurien laidat ovat repeämässä sen vahvimmalla tukialueella.Tutkimuksen mukaan varmasti äänestävistä 35% ei ole ilmoittanut puoluettaan, Persut ovat johdossa 18% seuraavana vasta tämänhetkinen vaalipiirin ehdoton valtias Kepu.Tuolla kannatuksella vaaleissa huomioonottaen kantaansa ilmoittamattomat olisi Persuille tulossa vähintään 4 paikkaa Oulun vaalipiiristä.
Jos näin käy voi demokraattista tapahtumaa alkaa maakunnan mukaan alkaa nimittämään Suopursuvallankumoukseksi.
Persut johtavat jo Oulun vaalipiirissä 18% Kalevan tutkimus.
3
243
Vastaukset
Oulussa on kokoomus aika vahvalla, mieti sitä....
Mielestäni puolue joka vähentää tämän yhteiskunnan ja yksityisten velaksielämisen on siunaukseksi Suomelle.
Persuista ei ole vielä näyttöä joten ei voi sanoa hyvää eikä pahaa.
Uskoisin suomalaisten oman työn elitason oleva yli 5-10% alempi kuin velkarahalla nostettu elintaso.
Velaksi saa asunnon ja jopa palkan kun politikot lainaavat palkkarahat.
Vihreillä ei ole mitään mahdollisuuksia niin kauan kuin ihmiset haluavat lisää palkkaa kuluttamiseen. voi voi- VoittoNYTveljet2011
Persut taistelevat päävastustajaansa Kataisen kokoomusta vastaan kaikilla rintamilla
Kansanliike suomalaiset eli persut suomalaisen kulttuurin ja suomalaisen työn puolesta,
Kataisen kokoomusta vastaan
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9656333
----------------------------------------------------------------------
Kataisen kokoomusta KaKo vastaan on jo aloitettu taistelu. Ei ruotsalaisia. KaKo levittää
Kataisen ja Virkkusen ja kätyriensä avulla
eriarvoisuutta Suomeen alistamalla maksuttomassa koulussa käyvät lapset
suomen jälkeen pakkoruotsille ja vaihtamalla englannin esim. venäjään (tai saksaan)
jolloin pienituloisten perheiden lapset eivät pääse maksuttoman koulun jälkeen
opiskelemaan eteenpäin, koska jatko-opinnoissa tarvitaan aina ja kaikkialla ja ympäri maailmaa
englantia, englannin kielisiä kirjoja ja englantilaista keskustelua ja englantilaisten esitelmien
ymmärtämistä.
Siksi Kataisen Kokoomus eriarvoistavien yhteisö on Perussuomalaisten päävastustaja tulevissa vaaleissa 2011. On arvattavissa, että KaKo kokee gallupeissa romahduksen vasta loppumetreillä, koska
KaKon kannattajissa on paljon hyväuskoisia, jotka eivät heti nähneet, miten Katainen on rämettänyt
entisen nuorsuomalaisen puolueen suomalaisvastaiseksi eurostoliitto-puolueeksi.
On myös arvattavissa, että KaKon kannutusromahdus on kaikista puolueista suurin, se on tällä hetkellä vaaleista katsottuna vasta noin miinus 6 prosenttia, mutta voi olla vaaleissa miinus 10 prosenttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191622
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?35740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42689Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653