Milloin hihat palaa?

vali vali

Täällä on aika paljon sellaisia ketjuja, joissa jompi kumpi, nykyään yhä useammin ja useammin nainen, valittaa, että ei saa kumppaniltaan tarpeeksi seksiä. Monessakaan keskustelussa ei kuitenkaan mainita määriä. Tilastojen mukaan suomalaiset harrastavat seksiä n. 90 kertaa vuodessa, eli alle 2 kertaa viikossa. Tämän perusteella minusta ainakaan esim. kerran kahdessa viikossa ei ole mitenkään tolkuttoman vähän. Kuinka harvoin sitä seksiä oikein on niillä, jotka siitä valittavat, kertokaa. Ja kertokaa kuinka usein sitä pitäisi olla, jotta ei olisi yhtään valittamisen aihetta.

4

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aagtaeet

      Minusta tuntuu, että seksuaaliset halut eivät mene kovinkaan monella parilla 1:1. Olen 43v mies ja ollut viidessä pitkässä/pitkähkössä parisuhteessa. Kaksi oli sellaista, joissa minä halusin huomattavasti useammin kuin nainen, naisille riitti kerran kuussa, toiselle vieläkin vähemmän. Se ei ollut hauskaa.

      Kaksi muuta oli sellaista, joissa nainen halusi monta kertaa viikossa, käytännössä päivittäin, minä taas en, sekään ei ollut hauskaa.

      Nyt olen suhteessa, jossa halut ovat suunnilleen samanlaiset. Tosin tässäkin nainen haluaa hieman harvemmin kuin minä, mut näin päin en koe sitä niin stressaavana kuin toisin päin. No, asiaan saattaa vaikuttaa se, että nykyinen naisystäväni on kaikin puolin muutenkin paras näistä kumppaneistani :)

    • erk i

      Minkä helvetin takia joku on antanut tälle miinuksen?

    • marikatariina

      meillä seksiä ehkä kerran 6kk:ssa, minä 23 ja mies 34. että kyllä, joillakin on oikeasti valittamisen varaa!

    • rengastaja

      tää ei ole valitus vaan esimerkkikertomus. mulla ja kahdella tyttökaverilla on ollut ikuiset ajat tapana käydä sunnuntaikävelyilla. siinä sitten tulee puhuttua yhtä ja toista. tämä kävely tapahtui n 2 vuotta sitten, olin ollut vuoden verran sinkkuna eron jälkeen ja tuntui että puute ja kurjuus oli ennen näkemätön, nimittäin seksi sujui liitossani täydellisesti loppuun saakka, muuta asiat menivät pieleen.

      tulipa siinä puheeksi kuinka pitkään meistä itse kukin oli ollut ilman seksiä. minä avasin jutun koska tuntui että puutteeseen ja vitutukseen voi kuolla kun oli ollut seksielämässä taukoa 2kk. toinen tyttökaverini siihen että mitäs tuo nyt on, hän sai viimeksi kun tätä ipanaa tehtiin (ipana silloin 2v). johon toinen että eihän tuo ole yhtään mitään, hänellä oli taukoa edelliskerrasta 10v mutta samana vuonna oli tullut sextattua jo kaksi kertaa!

      tää vaan esimerkkinä siitä mikä on liian vähän yhdelle ja mikä juuri sopiva tauko toiselle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1837
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe