Olen jo pitkään seurannut näitä keskusteluja evoluutio vastaan kreationismi ja tullut siihen tulokseen että ei ole väliä onko meidät muovannut Jumala maan tomusta vai luonto kehittänyt miljoonien vuosien ajan tälläiseksi. Se tärkein kysymys ei ole mistä me olemme tulossa vaan mihin me olemme menossa.
Tärkein kysymys!
Kaistapää26v
14372
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
Vastaukset 14
Vanhimmat
Tai sitten on. Evokkina elät vain tämän elämän ja kuoltet pois ilmaantumatta ikinä enää mihinkään ajattelevaan muotoon.
Luomista todellisena pitävä saa elää ikuisesti Raamatun mukaan, joten eikös tätä vaihtoehtoa kannattaisi ainakin tarkastella. Mitään et voi hävitä. Menettää voit tyhmän turkana-apomaisen itsepäisyytesi takia tosi paljon.
""Luomista todellisena pitävä saa elää ikuisesti Raamatun mukaan, joten eikös tätä vaihtoehtoa kannattaisi ainakin tarkastella.""
Jeesuksen mukaan uskominen luomiseen ei ole lainkaan pelastuskysymys, vaan ainoastaan uskominen Jumalaan ja uudestisyntyminen. Mutta sinuahan eivät Jeesuksen opetukset kiinnosta lainkaan.
> Luomista todellisena pitävä saa [...]
Toiset pitävät luomista todellisena, toiset eivät; toiset pitävät alkuräjähdystä todellisena, toiset eivät; toiset pitävät jopa Mikki Hiirtä todellisena, toiset eivät... se mitä ihmiset todellisena pitävät, ei välttämättä korreloi sen kanssa mikä todellista on.
Kyllähän Mikki Hiiri on aivan yhtä todellinen kuin Scarlett O'Hara ja kentaurit, mutta ehkäpä todellisuuden määritelmä pitäisi täsmentää **ennen** kuin lähtee pohtimaan mikä on todellista.
Jos hyväksyt a./jb:n näkemyksen evo-opista ja tositieteestä voit liittyä Harpunrakentajien/soittajien kurssille kansalaisopistoon viivyttelemättä. a./jb valehtelee Pietarille puolestasi ja livahdat harppuinesi sisään taivaallisen hyrinään, vaikka et olisikaan valehdellut maanpäällispuolta vaeltaessasi.
Onko taivaassa esimerkiksi collieita ja vesivärejä vai pitääkö tyytyä harpunsoittoon?
Torvet ja pasuunat on jätetty enkeleille, vain impyet helkyttelevät.
viittailikin johonkin tuollaiseen kirjassaan Tuomiopäivän komedia; pidän sitä uskottavampana nykytaivaan ja -helvetin kuvauksena kuin Danten ikivanhaa tarinaa.
Tuskinpa. Olikohan se Mark Twain joka sanoi (suurinpiirtein): "Heaven for climate, Hell for company".
haukkuu tämän ketjun aloittajaa vaikka aloittaja ei ees puhu evoluution tai kreationismin puolesta vaan kirjottaa asenteesta???...
vesivärejä, tervaa vaan ;)
a. on nyt sellaisessa miten sen nyt hienovaraisesti sanoisi ettei pahentaisi a.:n tilaa, sanotaan nyt vaikka hulluutta lähentevässä maanisdepressiivisessä hurmospsykoosissa, ettei hän erota onko aloittaja hänen puolellaan muita vastaan vai onko aloittaja vain olevinaan hänen puolellaan ollen kuitenkin käytännössä häntä vastaan.
Koska jb/a. on patologinen valehteleva narsissisti joka dunning-kruger syndrooman lisäksi potee unettomuutta, sairaalloista huomionkipeyttä ja suuruudenhulluutta.
Siksi.
omiin paskoihimme 100v-200 tai 201-250 vuodessa tai muutama vuosikymmen vielä lisää niin hukumme siihen jokatapauksessa. Aurinko pyyhkäisee elämän mahdollistavan kaasukehän huitsin nevadaan.
Aikaa Auringon lopulliseen sammuseen jää tämän elonkehän loputtua n. 5 miljardia vuotta. On mahdollista että evoluutio pyörähtää uudelleen käyntiin mutta biodiversitetti ei missään tapauksessa tule olemaan enää nykyisen kaltainen. Todennäköistä on ettei uutta kaasukehää muodostu enää uudelleen eikä liioin elämääkään.
Synkkä yksinpuhelu