Luottokortti luottokelvottomalle?

Mr Mastecard

Itselläni kävi niin että jokunen vuosi sitten meni työpaikka, meni asunto ja lainat sekä luottotiedot. Pankki vei visat ja eikä anna enää edes pankki tai maksukorttia koska olen niin huono asiakas. Halusin vaihtaa pankkia, mutta koska luottotiedot oli menny en saannu edes tiliä auki.

Nyt uudessa duunissa ja talousasiat kunnossa tai ainakin parantunut, tietty ulosottoon menee palasta 1/3.

Ongelma tuli eteen kun halusin matkustaa omatoimisesti Espanjaan, en saanut autoa vuokrattua enkä saanut hotellia varattua kun ei ollut LUOTTOKORTTIA, kivaa!

Kun aloin asiaa tutkimaan löysin tämän www.creditup.eu http://www.creditup.eu

Eli prepaid mastercard, sillä oma iban muotoinen pankkitili johon ladataan tai siis siirretään rahaa kortille. Kuten he itse mainostavat toimii just kun luottokortti eli pystyy varaamaan hotellit ym. Ja kivointa se että ei tarvii olla edes koko hotellin maksua vastaavaa summaa siellä kortilla, riittä että antaa kortin numeron.
Huomasin myös että tämä creditup mastercard on numero sarjaltaan sellainen että kortin numero on just siis luottokortti numero, eikä niin kun esim visa elektrossa että se ei ole luottokortti numero.

Tilasin kortin ja tuli parissa viikossa, nyt olen lataillut sinne korttitilille aina kun jäänyt jotain pientä säästöä. Päätin että siirtelen sinne silloin tällöin vitosen tai kympin ja käytän sen sitten matkusteluun.

Huomasin myös senkin että tossa creditup luottokortissa ei ole riskiä että se kopioidaan ja höylätään jossain kiinassa hullunlailla. Koska ei voi menettää enemmän kun siellä kortilla on rahaa, eli sitä ei voi käyttää väärin kuten esim jotain visaa jossa joku luotto tai kuukasi limiitti.

Suosittelen kaikille jotka ei saa muita kortteja, tai muutenkin. Sinne voi vaikka pyytää palkanmaksun.

Hyvä kortti!

tossa vielä linkki suoraan hakemukseen: http://creditup.eu/?page_id=1145&lang=fi

52

4816

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luotto meni jo

      Laitoin tilauksen sisään, tommonen kortti olisi mulle todella kätevä. Kerron kun kortti tullut miten se pelaa. Tosin kuulin kyllä jo kaverilta joka oli ton hommannu et pelittää kaikissa paikoissa missä käyttäny ja on tosi tyytyväinen. Eipä urki enää pankki miten rahoja käyttää.

      • löäläölåä

        No hurjat on ainakin kustannukset.


      • 21
        löäläölåä kirjoitti:

        No hurjat on ainakin kustannukset.

        Ei todellakaan paha tuollaisesta kortista.


      • ok
        löäläölåä kirjoitti:

        No hurjat on ainakin kustannukset.

        mun mielestä hyvä kortti, kun ostaminenkin on ilmoaista kaupassa ja netissä, hyvin pelaa


      • kusetuksen makua
        21 kirjoitti:

        Ei todellakaan paha tuollaisesta kortista.

        Ei paha???

        Järkyttävät hinnat.
        http://creditup.eu/?page_id=146
        En ottaisi tälläistä ikinä.

        Jos tarvitsee prepaid luottokortin on muitakin luotettavampia palveluntarjoajia. Ja huomattavasti halvempia.


    • vippi kesä

      kiitos vinkistä, tuli tarpeeseen. Ei antanut pankki enää korttia kun tuli vähän kesällä vippailtu ja meni visa vähän "överiks"

    • Joo juu

      Täällä mainostaa ja kehuu omiin viesteihin, hohhoo.

    • MoneyMoneyMoney

      Moneybookersilta saa myös prepaid Mastercardin ja on varmasti luotettavampi lähde sille, kuin tämä aloittajan mainitsema. www.Moneybookers.com

      • ei onnistu

        Joo katoin tota monybokersii, ei oikein saannu selvää kun kaikki englanniks. tosi hankalalta tuntuu toi hakeminnen tuolta


      • hienosti pelaa
        ei onnistu kirjoitti:

        Joo katoin tota monybokersii, ei oikein saannu selvää kun kaikki englanniks. tosi hankalalta tuntuu toi hakeminnen tuolta

        diners ja muut kortit lähti, jostain pokerisaitilta löysin netellerin mainoksen ja tilasin kortin. vituttaa vaan sikäli että olis pitänyt olla jo kymmenen vuotta sitten vastaava kortti niin voisi olla vielä kämppäkin jäljellä..


      • perttu98989
        hienosti pelaa kirjoitti:

        diners ja muut kortit lähti, jostain pokerisaitilta löysin netellerin mainoksen ja tilasin kortin. vituttaa vaan sikäli että olis pitänyt olla jo kymmenen vuotta sitten vastaava kortti niin voisi olla vielä kämppäkin jäljellä..

        creditup tilattu reilu viikko sitte, nyt tuli, aktoivoitu heti ja laitpin fyrkkaa kortille ja ärrälle testi osto ja kyllä pelaa. sit katoin kortin nettipankista ja tapahtumat oli siellä. en tiiä on ainakin helppo ja toimii


      • 87
        perttu98989 kirjoitti:

        creditup tilattu reilu viikko sitte, nyt tuli, aktoivoitu heti ja laitpin fyrkkaa kortille ja ärrälle testi osto ja kyllä pelaa. sit katoin kortin nettipankista ja tapahtumat oli siellä. en tiiä on ainakin helppo ja toimii

        Saitko hyvin aktivoitua?Menikö kauankin aktivoinnissa?Mulla kun ei oikein tahdo aktivoida koko korttia vaikk ayritetty on monta kertaa.


      • p99988
        87 kirjoitti:

        Saitko hyvin aktivoitua?Menikö kauankin aktivoinnissa?Mulla kun ei oikein tahdo aktivoida koko korttia vaikk ayritetty on monta kertaa.

        joo ihan ok. Pin tuli heti kun aktovoin ja kohast LOAD FUNDS/LATAA VAROJA omalta tililtä. Toimii kyllä


      • paaarma

        Itselläni nyt vuoden ollut Moneybookerssin Mastercard ja todella tyytyväinen olen ollut. Hakeminen todella helppoa ja toimitus nopea.


      • ogless

        Lainaa netistä ilman vakuuksia - http://go.leadgid.ru/aff_c?offer_id=1559&aff_id=24475 Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.


    • jf

      kiitos tästä

    • pEKKA hy

      MITENKÄHÄN JOS ON ULOSOTTO PERÄSSÄ NIIN PÄÄSEEKÖHÄN SE MITENKÄÄN KÄSIKSI MONEYBOOKERS MASTERCARDIIN?

      • ei

        jos et itse ilmoita niin ei.


    • Säbällä

      Kortti tilattu 3viikkoa sitten. Ei näy eikä kuulu. Huijarifirma !!

    • miks pitää olla nimm

      Taitaa olla mielipiteeksi naamioitu mainos?

    • ELämää vain..

      Nyt on edellisestä viestistä kulunut jo muutama kuukausi. Onko täällä CreditUp tai Moneybookers-käyttäjiä. Millaisia kokemuksia? Ajattelin ottaa.

    • moeybuook

      creditupilla ei ole lataus eikä päivittäistä käyttörajaa mitä moneybookersilla on, ainut mitä pystyn sanoa sen hyväksi, muuten samaa se, molemmille rahaa menee 3 päivää ja moneybookers taas edullisempi tässä

    • typeryys-m2

      luuletko että RBS joka on creditupin takaa antaa jonkun suomalaisen varastaa tileiltä rahaa? Kuinka tyhmä voi olla yksi ihminen joka sellaista p...a puhuu??? Osaatko lukea heidän sivulta kuka on todellinen kortin myöntäjä? Onko sulla aavistusta turva sekä vakuutuksien vaatimuksista joka asennetaan mastercardin puolesta tällaisiin paikkoihin? Mulla samaa mitä korttia joku käyttää mutta tällainen tyhmyys ärsyttää, kun ite ollut pankissa töissä.

    • dasfsdg

      Taitaapa olla CreditUpin henkilökunta kovasti puolustamassa tätä juttua. Oletteko lukenut ketjun alusta asti?

      En väitäkään,että MasterCard tai RBS antaisi varastaa rahoja.

      Korttiahan ei muuten myönnä RBS vaan Transact Network, laitoin vaan ettei kukaan luule RBS:n myöntävän korttia.

      RBS tiliä käytetään vastatilinä johon tallettamalla sitten varat siirtyy Transact Networkille joka maksaa MasterCardille.

      Ja jos edeltävä kirjoittaja olisi oikeasti ollut joskus pankissa töissä niin ei tuollaista tekstiä kirjoittaisi.

      • eterfes

        Lisätään nyt vielä se, että jos CreditUpilla on pankkitili RBS:llä niin eihän se tarkoita RBS olevan muuta kuin tilipankki.

        Tällä ajattelulla minäkin voisin kehua Nordean olevan takanani, onhan minulla sieltä tili.

        Hehe, jatkakaa vaan CreditUp puolustusta asiassa. Odotan mielenkiinnolla lisää tarinoitanne tänne.

        Mutta ne jotka oikeasti harkitsevat CreditUpia niin tutustukaa faktoihin.


      • fdsgrfgd
        eterfes kirjoitti:

        Lisätään nyt vielä se, että jos CreditUpilla on pankkitili RBS:llä niin eihän se tarkoita RBS olevan muuta kuin tilipankki.

        Tällä ajattelulla minäkin voisin kehua Nordean olevan takanani, onhan minulla sieltä tili.

        Hehe, jatkakaa vaan CreditUp puolustusta asiassa. Odotan mielenkiinnolla lisää tarinoitanne tänne.

        Mutta ne jotka oikeasti harkitsevat CreditUpia niin tutustukaa faktoihin.

        Jatketaan vielä.Kun menee CreditUp sivuilta kortin tilaukseen niin sivut ei ole suojattu vaan tiedot lähtee salaamattomassa yhteydessä.

        Hmmm.. kuinkahan monessa muussa paikassa joka myöntää MasterCard kortteja on asiat näin huonolla pohjalla.


    • naurattaa

      yksi tyhmä jaksaa huutaa enemmän kuin 10 viisasta vastata.

    • scsdsd

      Creditup toimii mulla kaikin puolin ok. Olen käyttänyt ja olen tyytyväinen, rahan lataus menee parhaimillaan mulla kahessa päivässä, kaikki nettiostokset menny läpi ja toimii niin sivassa kun ärrällä.

      Kun lataan sinne 50 euroo niin käytettävis 49,50. Vertailin vanhaan visa elktroon niin mun käytössä toi on halvempi ja ainakin järkevämpi.

      Joskus oli Nordean visa jossa debet ja kredit, ulkomailla meni aina luottopuolelta maksut ja kun kuukauslimiitti oli täys ei se enää pelannu lainkaan. Toi nykynen mastercard toimii aina näköjään kunhan rahaa kortilla. Mä en ainakaan ota enää muuta korttii, tai en taida saadakkaa;-(

      • frtretr

        Mihin perustuu olettama, että Visa Electron olisi kalliimpi kuin tämä CreditUpin Prepaid MasterCard? Kuukausimaksu ko. kortissa on 1 euro ja päälle veloitus siitä kun sinne lataa rahaa?

        En todellakaan käsitä miten Visa Electron tulisi kalliimmaksi.

        Sinulla tuskin on ollut edes Visa luottokorttia jossa on Debit ja Credit. NImenomaan siksi korttiuudistus tuli, että ulkomailla pystyy maksamaan Debit puolelta eli pankkitililtä, ei ainoastaan luottopuolelta eli Credit puolelta. Tietenkin jos Credit puoli on täynnä ei sillä pysty maksamaan. Ehkäpä kannattaa pitää luottoraja tarpeeksi korkealla jotta pelittää. Ja toisekseen kuten totesin niin Debit puolelta pystyy maksamaan jos on paalua pankkitilillä.

        Kyllä edellisen kirjoittajan kirjoituksesta huomaa, ettei hänellä ole koskaan ollut edes oikeaa luottokorttia.


    • kerrotko

      tällä väitetään että koko porukka on kusettajia ja rahaa on mennyttä kun sinne tallentaa, mulla on toi kortti , voisko joku tai herra tutkintapäällikkö itse avaa hieman tyhmälle missä ja miten minun rahaa voidaan sieltä varastaa, jotta voisin varoa?

    • ymmärän nyt

      oletetaan että väitteesi pitää paikkaansa ja koko porukkaa on varkaita, oletetaan että tililtani varastetaan rahat. Olen tilamalla kuitenkin solminut sopimuksen myöntäjään kanssa, en voi tietää muista osapuolista ja tämä ei kuuluu mulle sikäli katson että rahat voi varastaa minulta vain kortin myöntäjä ja jos sellainen tapahtuu haastetaan hänet, eikö niin? Jos joku varastaa häneltä, eikö se pitäisi olla heidän välinen ongelma? On selvä että minulta varastaa transactnetwork - joten he ovat varkaita ja mastercard on laittanut tavaramerkin tämän kusettajien joukon eteen jotta mahdollistaa tämän kaiken joten hekin ovat tilantessa mukana. Kiitos tutkintapäällikölle valaistuksesta. Suljen kuitenkin tuon tilin heti, vaikkapa varmuuden vuoksi.

      • dfdsfdesf

        Olet tehnyt sopimuksen CreditUpin kanssa. CreditUp on ulkomainen yritys joten sen haastaminen oikeuteen vaatii enemmän työtä. Ja vaikka näin tekisit niin et saisi sielä penniäkään. Kyllä nämä huijarit ovat kaikki etukäteen suunnitelleet.

        MasterCard pesee kätensä asiasta ainakin. Transaction Network myös. Ethän ole tehnyt kummankaan edellä mainitun kanssa sopimusta vain CreditUpin kanssa.

        Toivottavasti suljet tilisi heti. Sinun kannattaa tutustua esim. Moneybookerssin Prepaid korttiin tai Netellerin korttiin. Huomattavasti edullisempia käyttää.


    • onko niin

      hei t.päälikkö. Siirroin varat tuolta tililta, kaikki onnistui hyvin, myös maksu kaupoissa. Vähäisen tuntuu että olet väärässä tässä että sopimus on muka creditupin kanssa. Sopimus on transactin kanssa, tä on selvä. Jos rikos tapahtuu ja rahat varastetaan niin ei siihen tarvitse kävellä ulkomaille tai etsia lakimiestä, lähimpään poliisilaitokselle vaan ja seuraavalla päivällä raahataan tekijä valoon ja sivu suljetaan, joten olet kai väärässä tässäkin. Mikäli kirjautun tilille niin tä on selvästikin transactin omistama ja creditup on ilmeisesti sen tavaramerkki, tilauksen esittämällä saa pääsyn tilille ja mikäli ei tykkää niin voi sen sulkea eikä tä maksaa mitään. Joku voisi vielä asian tutkia. Vaikka tilini on nyt suljettu niin katson muutama kuukausi jos sivu seisoo niin katotaan.

      • fsdfsdhgd

        Oletko lukenut sopimusehtoja? Teet sopimuksen nimenomaan CreditUpin kanssa, et Transaction Networkin kanssa.

        Jaa, että menet vaan poliisille ja syyllinen saadaan esiin? Enpä oikein uskon. Ensinnäkin CreditUp on ulkomaille rekisteröity yhtiö. Luotettavalla yrityksellä on aina sivuliike suomessa joka on myös rekisteröity kaupparekisteriin. Et paljon tunnu tietävän näistä asioista.

        Mitenkäs luulet, että poliisi tuosta vaan sulkee ulkomaisen nettisivun? Ei käytännössä mitenkään.

        No onneksi muut tätä lukevat ymmärtävät ettei CreditUpin toiminta kestä päivänvaloa.

        Kerropa siis minulle nyt ketä vastaan nostat jutun jos rahasi viedään? Eli yhtiö ja miten sen teet?

        On aina välillä huvittavaa lukea näitä huijareiden omia kirjoituksia. Jos kuitenkin osuin todella väärin niin et kyllä paljoa asioista ymmärrä kun annat/annoit CreditUpille rahasi. Onneksi sait rahasi takaisin.


    • Elämää vain...

      Kysymys. Mitä sillä on väliä, jos rahat viedään. En minä niin paljoa luota edes suomalaisiin pankkeihin, että kaikkia (lue:Vähäisiä) rahojani niissä makuuttaisin. Pieniä summia tilanteita ennakoiden ja niiden mukaan siirtoina tuonne.

      Elämä on opettanut, että yhteen paikkaan, tai koriin, ei kaikkea jätetä. Ja osa aina käteisenä.

      Toisin sanoen, käytän tuota korttia. Se toimii ja homma pelaa. Voin lennellä, kun saa lentomaksut maksettua, saan auton vuokrattua ynnä muuta. Näin ei Suomessa ollut ennen kuin tämän löysin.

      Kiinnitin kyllä huomiota tuohon, että Moneybookers voisi olla halvempi.

    • satsat

      voiko suomalainen poliisi olla niin tyhmä että jopa kaikki kommentoijat varmasti tietävät kuka on lammas mut ei vaan poliisi mahda sille mitään?

    • bookersmoney12

      Voiko moneybookersiin ladata toisen tilitä rahaa? Eli kun kirjaudut omalle tilillesi ja upload funds ja sitten valitsetmaksutavaksi verkkopankkimaksun tai solo maksun, Sitten täytät summan ja sitten siirryt verkkopankin sivuille, jos tässä kohtaa kaverisi kirjautuu omilla tunnuksillaan verkkopankkiin ja varmistaa sen niin tuleeko rahat perille kun maksajana eri henkilö kun tilin omistaja?

    • jkjsh

      kyllä mutta sit toi maksaa jotakin 4%

      • jjjjjjjjjcjcjcjcjc

        Mistähän tuon keksit?


    • ......

      ei kuulu tähän palstalle,mutta tietääkö kukaan paljonko pitää tilillä olla rahaa,rttä saa rajaton luotto kortin. op pankilla ainakin kuuluu olevan

    • sders

      8.8. You must not make an upload through a payment instrument if you are not the named holder of that payment instrument. We take any violation of this requirement very seriously and will treat any attempt to use a payment instrument of which you are not the named holder as a fraudulent act. Without prejudice to claiming further damages, if we are required to return funds uploaded from a payment instrument that is not in your name, we may charge an administration fee of 10 EUR.

      Jos maksaja on eri henkilö niin tili on muka -for commercial use - ja varat joko palautetaan tai ryöstetään 2.9% 0,25€

    • antiverottaja

      tietääkös kukaa miten noihin pystyy tallentamaa rahaa monilta tileiltä? neteller tai creditUppiin? Jos esim. myy huuto.netissä kaikke turhaa roinaa ja pistää tonne menemää. eli pystyykö ihmiset ketkä ostais mun tavaroita tallettamaa pankkisiirrolla rahaa minun kortti tilille? ja rupeeko noi kyseiset lafkat sitte ihmettelee jos tulee rahaa monilta eri tileiltä?

    • peukut tälle

      Loistava on ja hyvin toimii!! Mutta en suosittele monista paikoista laittaamaan rahoja koska herää epäillys että rahanpesu tai muu laiton. Avaa mielummin ylimääräinen tili (Nordealla ainakin helppo suoraan nettipankista) ja laita sinne ne rahat josta siirrät ne tuonne kortille.
      Maksu tapahtuu oman tilin kautta anyway joten helppo siirtää sieltä vaikka kerran kaksi kuukaudessa ylimääräiset rahat. Toimii kaikkialla, maksoin myös ulkomailla meijän hotellit ja kaikki sillä!

    • Kfkfkgkg

      Eikös pojat ole CreditUpissa saaneet tarpeeksi jäseniä jotta voisi vetää piuhat koneista?

      Jos joku oikeasti harkitsee tätä firmaa. Se on huijausta. On ajan kysymys kun se selviää. Oikein palkkansa kehottaa siirtämään korttitilille.

      Normaalin ihmisen hälytyskellot alkaa soida kun lukee tämän koko keskustelun.

      Valitkaa neteller tai moneybookers. Parempia, edullisempia ja luotettavampia.

    • 9+7

      Kiitti vinkistä! Täytyy laittaa anomus vetämään.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe