Osaisikohan joku kertoa minulle, että miten saan iis:n päälle XP Home Editionissa? Vai voiko tuota ominaisuutta edes saada XP Home Edition versioon. Ei löydy Windosin omista sovelluksista.
Jos tuota iis:ää ei saa XP Home Editioniin niin mikä vastaisi sitten sitä sovellusta?
iis xp home editionille
6
2181
Vastaukset
- e.z
Ei saa IIS:ää Home Editioniin.
- apua tarvitseva
Olisiko sitten jotain muuta ohjelmaa tai vastaavaa tarjolla, jolla saisi asp-palvelimen käyttöön? Apache tai jokin muun?
- minä
apua tarvitseva kirjoitti:
Olisiko sitten jotain muuta ohjelmaa tai vastaavaa tarjolla, jolla saisi asp-palvelimen käyttöön? Apache tai jokin muun?
Omalla vastuulla:
http://www.developersdex.com/asp/message.asp?p=577&ID=<3c3c9b9d.518663173@news> - tzeitzei
Tuolta http://www.aprelium.com/ saa pienen, kevyen ja kotikäytössä ilmaisen Abyss -palvelimen.
- h4x0r
Kyl mulla ainaki Apache toimii mainiosti, en suosittele iha alottelialle, ku on siinäki jonki verran säätöä, mut jos siel joku asp "guru" on nii eiköhä onnistu...
- Vähän epävarma
h4x0r kirjoitti:
Kyl mulla ainaki Apache toimii mainiosti, en suosittele iha alottelialle, ku on siinäki jonki verran säätöä, mut jos siel joku asp "guru" on nii eiköhä onnistu...
En ole ihan varma mutta epäilen ettei asp toimi Apache-palvelimessa. Yritin itse etsiä tietoa ja lisäpalikoita viikonloppuna jotta olisin saanut asp:n Apache:n mutten löytänyt. Jos joku tietää mistä ja miten sen saisi toimimaan siinä niin ottaisin vinkin mielelläni vastaan. PHP toimii tosi hienosti Apache:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.354289Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1141586Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481546Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2181400- 351266
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881078Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1321072Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain471054Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671031- 62994