Osaisikohan joku kertoa minulle, että miten saan iis:n päälle XP Home Editionissa? Vai voiko tuota ominaisuutta edes saada XP Home Edition versioon. Ei löydy Windosin omista sovelluksista.
Jos tuota iis:ää ei saa XP Home Editioniin niin mikä vastaisi sitten sitä sovellusta?
iis xp home editionille
6
2192
Vastaukset
- e.z
Ei saa IIS:ää Home Editioniin.
- apua tarvitseva
Olisiko sitten jotain muuta ohjelmaa tai vastaavaa tarjolla, jolla saisi asp-palvelimen käyttöön? Apache tai jokin muun?
- minä
apua tarvitseva kirjoitti:
Olisiko sitten jotain muuta ohjelmaa tai vastaavaa tarjolla, jolla saisi asp-palvelimen käyttöön? Apache tai jokin muun?
Omalla vastuulla:
http://www.developersdex.com/asp/message.asp?p=577&ID=<3c3c9b9d.518663173@news> - tzeitzei
Tuolta http://www.aprelium.com/ saa pienen, kevyen ja kotikäytössä ilmaisen Abyss -palvelimen.
- h4x0r
Kyl mulla ainaki Apache toimii mainiosti, en suosittele iha alottelialle, ku on siinäki jonki verran säätöä, mut jos siel joku asp "guru" on nii eiköhä onnistu...
- Vähän epävarma
h4x0r kirjoitti:
Kyl mulla ainaki Apache toimii mainiosti, en suosittele iha alottelialle, ku on siinäki jonki verran säätöä, mut jos siel joku asp "guru" on nii eiköhä onnistu...
En ole ihan varma mutta epäilen ettei asp toimi Apache-palvelimessa. Yritin itse etsiä tietoa ja lisäpalikoita viikonloppuna jotta olisin saanut asp:n Apache:n mutten löytänyt. Jos joku tietää mistä ja miten sen saisi toimimaan siinä niin ottaisin vinkin mielelläni vastaan. PHP toimii tosi hienosti Apache:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674124Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181722- 1171557
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891484Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991428Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601385- 521346
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981255- 451119
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341088