Hei voisitteko auttaa minua kyseisessä tutkimuksessa. Olisin todella kiitollinen jos vastaisisitte muutamiin kysymyksiin jotka löytyvät alla olevasta linkistä. Tämä tutkimus on Minun lukion päättö työ. Kiitos kaikille vastaneille jo etukäteen.
https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dGhzLXpSRzVHcjFGemRGQk1QVVJUcWc6MQ
Tutkimus Työ, Suomalaisten vaikutus eestiläisiin.
SK
2
219
Vastaukset
- jim profa
kyllä liian paljon näitä hömppänasia jotka puhuu vaain kutkimuksista ja rahoituksesta. Eikö joskus tästä tule loppu ja kaikenmoinen rahoitus höppäharasteisiin loppuu.
- SK
siis teen tutkimusta juuri siitä miten me suomalaiset suhtautudaan eestiläisiin, jotta näkis yleisen tilaston siitä, että tykkääkö suomalisest eestiläisistä ja se ei tarkoita nyt sitä että he täällä suomessa on, vaan ylipäätänsä kokonaisuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653