SILMÄLASIT OSAMAKSULLA!

mävaaaaaaaan

Minulle on tullut ajankohtaiseksi hankkia uudet lasit, mutta en kykene niitä kerralla maksamaan, niin mietinkin voinko maksaa ne liikkeessa esimerkiksi kolmen kuukauden osamaksulla vaikka minulla ei ole puhtaat luottotiedot?Olen vakituisessa työssä käyvä ja vuosituloni ovat olleet jo yli 25000 muutaman vuoden.Ja jos pystyy maksamaan niin mitkä olisivat tälläisiä optikkoja?

6

6049

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinnat 5-60 €

jos vuositulot ovat 25 00 € et osaa käyttää rahaa jos silmälaseja et voi muuten ostaa.

muuten, älä maksa liikaa, niitä saa laseja sankoineen jo 5 € koko paketti, ja aivan hyviä ovat,
      ei ne mitkään erikoislinssitkää uutena pysy paljoa kauempaa ja nuokin säilyvät vuosia.

http://www.specsavers.fi/uinnoittelu

# Optikon näöntarkastus
      # Valitse 2 maksa 1
      # Yksiteholasit alk. 5 €
      # Moniteholasit alk. 95 €
      # Lasten silmälasit alk. 69€

http://www.specsavers.fi/liikehaku

http://www.specsavers.fi/silmalasit/selkea-hinta/
      http://www.specsavers.fi/silmalasit/selkea-hinta/valitse-linssit/
      =====================

ja joka kaupasta saa 60 e on tyhmää ostaa jotain kalliimpia kehyksiä, tai kalliimpia linssimalleja, koska niihin ei kuitenkaan myöhemmin saa samaan hintaa uusia laseja, aina on lasit ja kehys pakettihinta kun automaattikoneet hiovat linssit juuri myytävissä oleville kehysmalleille,
      käsinhionta vanhoihin sankoihon maksaa satasia.

ja silmät muuttuvat, ja aina myös lasit raapeentuvat, uudet on aina uudet.

• vai,

tarvitsetko jotkut todella erikoiset lasit ?????????

muuten koskaan en netistä tilaisi koska lasit voivat olla enemmän tai vähemmän väärin asetetut, tai hiotut, kannatta ostaa aina siltä paikkakunnalta jossa usein asioi.
        optikko näkee sen heti koneellaan, onko lasit oikeat,
        mutta miten valitat nettiostosta jos epäröit lasejasi vaikka 6 kk kuluttua tai myöhemmin ostosta.

usko tämä jota kirjoitin,
        virheitä, tulee usein, toisille päänsärkyä,
        meille oli nuorelle hiottu kaukolasit/yleislasit jolla näki vasta 1 metrin päästä, oli hiottu o,25 liikaa miinusta.
        kun sai oikeat, näki lukea ja kauaksi.

• Kukaan ei myy sinulle osamaksulla, koska olet osoittaunut epäluotettavaksi yhteistyökumppaniksi talousasioissa. Näin se menee. Ja jos se ei näin menisi, niin mitä merkitystä ajattelit niillä maksuhäiriöiden kirjaamisella olevan?

• 10+4

Missään tilanteessa silmälasien uusimisessa ei niin kauhea kiire ole ettet pistyisi niitä etukäteen säästämään. Jos ajattelit osamaksulla hoitaa kolmessa kuukaudessa niin eihän siinä sitten mene kuin se korkeintaan kolme kuukautta ennakkosäästömistä ennen kuin sinulla on varaa ostaa uudet lasit ja maksaa ne heti pois.

Tosin pakkotilanteessa ja pienellä budjetilla lasit saa juurikin näistä halpakaupoista alle satasella ja jos vakityössä oleva ei pysty satasta irroittamaan niin se on sitten ikävämpi juttu.

• hyvä_puhuja

halpakaupan lasit eivät ole huonompia,
        mutta on hyvä että on vielä paljon ihmisiä joita voi huijata,
        jotka maksavat unelmista, kunhan vain kauniisti puhuu ja paljon kirjoittaa.

• nainen..nainen naine

hei. itselläni myöskin luottotiedot menny. mutta menin optilookille,ja ostin lasit. siellä ei tarkisteta mitään,mutta laseista pitää maksaa heti puolet ja loput voit maksaa miten pystyt. sekin iha hyvä dilli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60