ostin viime kesänä tämmösen kymco agility rs 2t mopon ja nyt tarttis vinkkejä että miten virittäis kun itsellä ei ole mitään tietoa mistä alottaa tai ylipäätänsä että miten siihen tekis. tavoitteena olisi kuitenkin nostaa huiput lähemmäs 60km/h ja saada kiihtymään paljon paremmin.
elikkä tälläinen mopo olisi kyseessä--> http://www.masco.fi/kymco-agility-valkoinen-p-7769.html
Agility RS 50 2T VIRITYS
6
2168
Vastaukset
- Rs_kommando
Ite latoin tehari. Huiput n 58 km h sit vahdoin kaasukahvahvan uuteen niin nyt kiihtyy iha vitusti. Muijat on aika märkinä.
- Anonyymi
vuotaako niinpaljon öljyä että muijat kastuu
- Moves Like Jäger
Laita mukana tullut rajoittamaton holkki, menee sen 55-60 sillä. Ja hukkaputkea tukkoon tulee pari kilsaa lisää.
- da fuq
Hä, ei mulla ainakaan mitää rajoittamatonta holkkii tullu mukana. Saako kymcon jälleenmyyjältä sitten ostettua, ja mitä tälläinen lysti maksaa? Entä cdi? Tarviiko vaihtaa vai riittääkö holkin vaihto
- kymco agility rs 50
Itellä ois kanssa sama vehje nyt vuoden vanha ja kulkee tasasel sen 50km/h alamäkee 59 km/h ja sit iskee rajottimille ja oisin kiinnostunu viritys vinkeistä, mut ku ei ******* taho sit mistää löytyy!
oon kertaallee avannu etuvariaattorin ja kattonu et onko mitää prikkaa mut vitut siellä mitää ollu! (ainakaa mun nähdäkseni?)
Eli jos joku omistais tän kyseisen vehkeen tai muute vaa sattuis tietää ni voisko mahollisesti kertoo tänne että onkos tässä nyt sitten prikka rajotin vai holkki joka pitää vaihtaa/poistaa?
vai johtuuko 59km/h rajotin cdiboksista? sitä en mielelläni menis sörkkimään...
Mutta pliis VASTAUKSIA ! AUTTAKAA TIETÄMÄTÖNTÄ - kymco agility 4evö
siellä on holokki jonka päässä on paksu kohta, niinkuin ontto metalli putki joka levenee päästä, se levennetty kohta on prikka, röllököi ja hio se pois jos ei ole prikatonta holokkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648