Agility RS 50 2T VIRITYS

apua tarvitaan

ostin viime kesänä tämmösen kymco agility rs 2t mopon ja nyt tarttis vinkkejä että miten virittäis kun itsellä ei ole mitään tietoa mistä alottaa tai ylipäätänsä että miten siihen tekis. tavoitteena olisi kuitenkin nostaa huiput lähemmäs 60km/h ja saada kiihtymään paljon paremmin.

elikkä tälläinen mopo olisi kyseessä--> http://www.masco.fi/kymco-agility-valkoinen-p-7769.html

6

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rs_kommando

      Ite latoin tehari. Huiput n 58 km h sit vahdoin kaasukahvahvan uuteen niin nyt kiihtyy iha vitusti. Muijat on aika märkinä.

      • Anonyymi

        vuotaako niinpaljon öljyä että muijat kastuu


    • Moves Like Jäger

      Laita mukana tullut rajoittamaton holkki, menee sen 55-60 sillä. Ja hukkaputkea tukkoon tulee pari kilsaa lisää.

      • da fuq

        Hä, ei mulla ainakaan mitää rajoittamatonta holkkii tullu mukana. Saako kymcon jälleenmyyjältä sitten ostettua, ja mitä tälläinen lysti maksaa? Entä cdi? Tarviiko vaihtaa vai riittääkö holkin vaihto


    • kymco agility rs 50

      Itellä ois kanssa sama vehje nyt vuoden vanha ja kulkee tasasel sen 50km/h alamäkee 59 km/h ja sit iskee rajottimille ja oisin kiinnostunu viritys vinkeistä, mut ku ei ******* taho sit mistää löytyy!
      oon kertaallee avannu etuvariaattorin ja kattonu et onko mitää prikkaa mut vitut siellä mitää ollu! (ainakaa mun nähdäkseni?)
      Eli jos joku omistais tän kyseisen vehkeen tai muute vaa sattuis tietää ni voisko mahollisesti kertoo tänne että onkos tässä nyt sitten prikka rajotin vai holkki joka pitää vaihtaa/poistaa?
      vai johtuuko 59km/h rajotin cdiboksista? sitä en mielelläni menis sörkkimään...
      Mutta pliis VASTAUKSIA ! AUTTAKAA TIETÄMÄTÖNTÄ

    • kymco agility 4evö

      siellä on holokki jonka päässä on paksu kohta, niinkuin ontto metalli putki joka levenee päästä, se levennetty kohta on prikka, röllököi ja hio se pois jos ei ole prikatonta holokkia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe