NUORI TYTTÖ JA YLI 10 VUOTTA VANHEMPI..SAIRASTA?

Nainen111111

Elikkä haluaisin tietää mitkä ovat miehien käsitykset ala- ja yläikärajasta?
Onko 10 vuotta liikaa?
Onko kellään kokemuksia nuoremmista tytöistä ja kadutteko sitä?
Kertokaa omat ikänne ja minkäikäisiä hoitoja/kumppaneita teillä on ollut.

28

10261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mikään panomies

Olen nyt 44.
      Panokokemuksiani sinkkuajoilta:
      18-vuotiasta kun olin 25
      25-vuotiasta kun olin 30
      21-vuotiasta kun olin 31
      23-vuotiasta kun olin 31
      22-vuotiasta kun olin 34
      25-vuotiasta kun olin 36
      26-vuotiasta kun olin 37, ja siitä tuli avioliitto.

• tosi on

Voin leuhkimatta kertoa olleeni 48v kun sain panna 18v tyttöä ja vielä niin että tyttö iski minut minä vain vastasin kutsuun.

• Rehti miäs
        tosi on kirjoitti:

Voin leuhkimatta kertoa olleeni 48v kun sain panna 18v tyttöä ja vielä niin että tyttö iski minut minä vain vastasin kutsuun.

Siis mitä hienoa tossa on??!!.Mieti,oisit voinu olla ton ikäsenä ton tytön isä.Tollanen on vaaan NIIIIIIN SAIRASTA!!!

• sdtykdtyi
        Rehti miäs kirjoitti:

Siis mitä hienoa tossa on??!!.Mieti,oisit voinu olla ton ikäsenä ton tytön isä.Tollanen on vaaan NIIIIIIN SAIRASTA!!!

Kateellisten panettelua sanon minä... Tässä maailmassa on paljon (oikeasti) sairastakin. Vai mitä itse tekisit jos joku 18v muija alkaisi vokotella?

• KapteeniSika

Nussin 17-vuotiasta harjoittelijaa, kun olin 30 ja 37-vuotiaana 23-vuotiasta mimmiä. Nuo nyt oli semmoisia sinkkuaikojen säätöjä, kun ei ollut niin väliä, mitä tekee ja kenen kanssa. Nyt 40-vuotiaana naisystäväni on 30. Mielestäni vielä sopiva ikäero vakavaan suhteeseen.

• vielä mitään

minut opetti naimaan naapurin vanhapiika 38 v kun olin 15 v mutta onhan siitä jo aikaa 49 vuotta

• Vanhapanomiesmuistel
        vielä mitään kirjoitti:

minut opetti naimaan naapurin vanhapiika 38 v kun olin 15 v mutta onhan siitä jo aikaa 49 vuotta

itseäni 48 vuotta nuorempaa aasialaista naista, ja hyvät kyydit olen monesti saanut, on tytöllä oikea karvapillu vielä, olen pyytänyt ettei aja pois. Tyttö ottaa suihin, istuu naamalla, ollaan kuusysissä ja hän myös runkkaa. Toivetyttö!

• Mulla on vaimo mua 25v nuorempi kun mä,
        ja seon ihan OK Ikäero on riittävä,
        Ja niillä muilla ennen vaimooni, en alennu elvistelemää,

• Rehti miäs

Ja toinen jatkaa seuraavassa puhevuorossa,30v:nä 17v tyttöä.Missä teitä kasvaa,missä teidän itsekunnioitus on.Hyi saatana.

• hinnasto
        Vanhapanomiesmuistel kirjoitti:

itseäni 48 vuotta nuorempaa aasialaista naista, ja hyvät kyydit olen monesti saanut, on tytöllä oikea karvapillu vielä, olen pyytänyt ettei aja pois. Tyttö ottaa suihin, istuu naamalla, ollaan kuusysissä ja hän myös runkkaa. Toivetyttö!

jep, maksullisissa taidat käydä... helppohan se sillon on saada noin paljon nuorempaa ;)

• henriikkos

vanhemmat on koeneempia

• oo yhtään sairasta.

Sairasta se ois sillon jos oot ite 18 ja mies 40v. Itse olen nyt 19v ja tapailen 27 vuotiasta. Mies en ole mutta vastasinpa nyt kuitenkin :) Itseäni miellyttää enemmän vanhemmat (sopivasti kuitenki vaan) miehet kuin oman ikäiset. Ja mikäpä siinä jos pidätte toisistanne ja teitä ei ikäeronne haittaa. :)

• Rehti miäs

Jooo,kyllä olen alottajan kanssa samaa mieltä,ainakin osittain.Esimerkiksi en itse menisi(25v) meni naimaan mitään 18v neitokaista.Mä kuitenkin ajattelen etttä vaikka se on lainkirjaimen edessä aikuinen muttta ei se varmaan kuitenkaan yhden yön aikana kasva teinistä nuoreksi aikuiseksi.

Mielestäni tässä vaiheessa on hyvä ikä ero max.4 vuotta suuntaan taikka toiseen.Itse kun painotan myös ihmisen henkistä puolta,mitä se ihminen on jne. niin ei niitä ajatuksia löydy miltään 18v teiniltä.

Ja hyi helvetti tota yhtäkin,30v äijä panee 17v tyttöä.Raastupaan tollaset vi*un pellet pitäisi laittaa.

• hra hra

Jos asiaa ajatellaan puhtaan biologisesti niin vanha mies ja nuori nainen ovat kaikkein luonnollisin pariskunta. Tämä takaa jälkeläisille parhaat geenit ja parhaan mahdollisuuden selviytyä aikuiseksi.

• URRRGH

alaikäraja 16 ja yläikärajaa ei ole ;)

• 0855

Jos on rakastunut, ei 10 eikä 15 vuoden ikäerolla ole merkitystä.
      Ainakin minun exäni näytti paljon nuoremmalta ja hän oli 15 vuotta vanhempi.
      Kunnioitin tietty hänen elämänkokemustaan.
      Ikävä kyllä ikä ei takaa sitä etteikö olisi lapsellinen, olin alaikäisenä tekemisissä 26 v miehen kanssa joka oli täysin vanhempiensa holhottavana, ei osannut huolehtia edes raha-asioistaan.
      Jos tietoisesti hakee itseään vanhempaa, ei se aina niin romanttista ole.
      Mutta ei kuulu muille jos suhde on aito.

• mies 50

nuori pillu on aina parasta

• NimimerkkiHaluamme

Optimihan on tuo, eli 16-vuotias nainen ja 40-vuotias viriili mies, kuten Paul Newmanilla :)

• melaamekkoonXX

witun kyssäri, kunhan tytsylä on täys ikäinen, ei hommassa ole mitään vitun vikaa. mun avokas on liki 20v mua nuorempi, eikä haitaa, ainakaan mua..

• uippoli

Nuoret tyttöset vaan on niin suloisia

• rintapalat ok
    • yäk!

mun mielestä vanhempaa miestä ja nuorempaa tyttöä sairaampaa on nuori mies ja vanha nainen (jos ikäeroa siis 10v tai enemmän)...
      siis, hyi helv*tti!

• yhhyhyi!!!

Hyi, minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi, olen 30v mies ja harrastin seksiä 44 vuotiaan naisen kanssa...nyt jäi trauma. NAISET ON SIKOJA.

• Tädin ex

Itselläni on suhde 30-vuotta nuorempaan naiseen. 19-vuotias on ihan innostunut olemaan minun salarakas.
      -
      Kaipa se hakee jotain isä juttua minä haen pillua...

• deeeeeeeeddddddddeee

10v sitten kun olin sinkku ja 27v niin lyhyt suhde oli 17v tytsyn kanssa. Ihan kivaa. Oli sillä elämä ihan sekaisin (siis jo ennen kun tapasimme), koulu kesken ja haaveili jostain filmitähden urasta jne. Tuskinpa enää raiteille pääsi, vaikka yritin siinä panemisen ohella vähän valistaa. Kyllähän sitä vähän katottiin kun pari kertaa ravintolassa käytiin syömässä kun oli vielä pienikokoinen ja nuoren näköinen. Ei kannattanu yrittää alkoholia tilata.

Tulipahan tässtäkin avauduttua johonkin.

• mill20A<3

Olen 20-v. nainen ja mieheni on 36v.Ikäero tuntuu haittaavan kaikkia muita paitsi meitä kahta.Asiaa ei tule edes ajateltua ja seksi on taivaallista ja mies ihana! Kateellisten puheet ei meitä liikuta!

• pikkasen liian vanha

mahtava. tulta vaan tappuraan ja tuppuraan. painakaan niin että pölyt lentää lakanoista. tommonen on sopiva ikäero. nainen tuntee itsensä vielä haluttavaksi

• ahjdsdfgtfdfgt

40-vuotiaana 16-vuotiasta. Mm teki kyllä hyvää, naminami.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
      Seinäjoki
      85
      3541
    2. Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe

Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.
      Maailman menoa
      187
      1403
    3. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      77
      1387
    4. Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste

Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan
      Kaste
      240
      1070
    5. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      105
      1010
    6. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      310
      962
    7. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      45
      887
    8. Mökille pariksi viikoksi hänen kanssaan

Ei teknologialaitteita. Niin ❤️
      Ikävä
      95
      867
    9. Milloin ymmärsit

Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os
      Ikävä
      78
      855
    10. Nojatuoli !

Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en
      80 plus
      124
      835
    Aihe