Olisipa jo kesä

tai loma etelässä.

Voi kun tulisi pian kesä, lämmintä ja paljon aurinkoa. Silloin olisi niin ihanaa ja suloista maata nakurannalla auringon helliessä ihoa ja leppeän tuulenhenkosen puhaltaessa iholta liiallisen kuumuuden. Voi kun se olisi niin ihanaa.

Nyt taas kävin lohtu-uinnilla. Onhan se mukavaa olla ilkosillaan, mutta ei tuo rannan tunnelmalle vedä vertoja. Tosin ikäjakauma tuntuu olevan aikalailla sama eli enimmäkseen minua vanhempaa. Mitä nyt pari nuorta neitoa on aika usein hallissa ilakoimassa. Piristävät mukavasti tunnelmaa. Tapasin siellä myös yhden näillä foorumeilla kirjoittelevan. Ihan toisenlainen henkilö kuin minkä käsityksen olin saanut. Mukava ja lämmin.

Muistelen, että lurahtaneen profiilissa olisi ollut kuva hänestä. Muistelen myös nähneeni hänet pari kertaa Pihliksessä. Taisi olla vakipaikka siinä rantaniityllä hieman sen ”sisääntulosta” oikealle.

Kuten ennakoin, ei siellä karnevaaleissa mitään ihmeitä tapahtunut. Hauskaa ja välitöntä yhdessä oloa. Ihmettelen yhäti, miksi jotkut menevät noihin agiteeraukseein mukaan, joita sanasiepot, sanasepot, tuohi-tossut ja –virsut, natukuvaajat ja sen sellaiset valokuvaaja-nimimerkit niin kovasti huusivat. Kuten totesin, kannattaisi mennä lastenlikaksi. Siinä sitä oppii erottamaan tuollaiset huutelut ja asettamaan ne oikeaan arvoonsa. Eikä kukaan jaksa kauaa itsekseen huudella.

No niin, tylsä viikko taas konttorissa odottaa.

8

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naturistinaiselle.

Tosin ei kukaan tiedä paljonko on aurinkoa ja kärpäsiä, nähdään kesä päivä kerrallaan mitä tulee ja mitä ei.

• Naturistipari,.,.

viikolla 13 kun on matka Kanarian saarille Fuerteventuuraan ja Jandiaan. Siellä sitä nakurantaa on monta kilometriä.

• liputettavaa tässäkin on?

• TOSSUT OMISTAVA

Nuo tuohivirsut sanasiepot ja muut sellaiset joita ei naturistikarnevaaleille päästetä mukaan vaan kateuksissaan tällä palstalla solvaavat naturisteja.

• profiiliini. Sinne tuo liputtaja ei pääse. Kerro kuitenkin, miten olen sinua loukannut, koska haluat näin kostaa jatkuvasti henkilökohtaisesti.

Tämän "kikan" neuvoi minulle tuo nyt kohtaamani henkilö.

• Tunnelmaa:))

Pakkasta 25 pykälää ja lunta riittää.

Eiköhän siinä tunnelma rauhoitu:))

• Kommentti.

Sinä kuulut niihin, jotka ovat naturistirannalla. Sinä tiedät.

Nuo muut eivät uskalla edes ajatella olevansa alasti rannalla muiden joukossa. Siksi he ovat Sinulle vihaisia, koska uskallat tehdä sitä, mistä he salaisesti haaveilevat.

• Pyyttoni

Kohta lauletaan: No onkos tullut kesä, nyt talven keskelle.

Olisikin taas kesä. Mutta ei viime kesän kaltaista sadekesää.

Nyt täytyy vain suunnitella ensi kesän rientoja. Se lämmittää mieltä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10592
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      7143
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5244
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      62
      4750
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      73
      4454
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4013
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2928
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      2795
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2360
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      36
      1974
    Aihe