Olen miettinyt pääni puhki alkoholia ja siihen liittyviä asioita ja nyt sen älysin.
Minun ei ole mitään mieltä juoda yhtä tai kahta olutta, koska se maistuu mielestäni skeidalle enkä saa siitä mitään fiboja.
Miksi sitten juon usein sammumiseen asti? Syy on hyvin yksinkertainen. Jos juon esim. 5-6 olutta ja lopetan, minulle tulee kohtapuoliin krapula, ts. alkaa päätä särkeä ja suussa maistua p*ska. Jos sen sijaan jatkan juomista, niin tämmöisiäö oloja ei tule, vaan mieliala pysyy korkealla.
Mikä sitten on ongelmani? No, suurin ongelma on se, että usein se juominen jatkuu seuraavana aamuna. Ja seuraavana...
Syy liialliseen juomiseen.
Ihti Tullallinen
1
236
Vastaukset 1
..en koskaan sammumiseen asti. Ikinä en ole ollut putkassa sammumisen takia ja aina olen päässyt kotiin omin jaloin enkä ole sammunut matkalle. En jatka juomista heti seuraavana aaamuna vaan ehkä seuraavan iltana. Suurkuluttaja olen varmasti.
Päihdeseurannassa, missä mitataan kuukaisittaista alkoholinkäyttöä, arvot olivat normaalit. Olen siis rattijuoppudesta kiinni jäänyt poloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563