JEE-JEE...

6

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ps. Vertti-Eetu, jos ei nukuteta, rutisevatko luut kovinkin?

      • vertti-eetu

        koska eivät käyttäneet kai puukkoa. Jotain "pienoisporakonetta" jyrsintä tai jotain. Olen ollut pahemmissakin paikoissa. Polyypit vetivät pois. Asiansa osaava lääkäri.
        Punkteeraukset (7)olivat pahempia kun ei meinannut piikki koskaan mennä heti vasemmasta läpi.
        No sen "leikkauksen" jälkeen on ollut hyvä vetää happea nenän kautta. Alussa tunne oli hieman sellainen, että "voiko tämä olla totta". Nenä oli täysin tukossa ja väliin vihreää ja väliin ruskeaa veristä tuli ja jatkuva päänsärky jota kesti yli puoli vuotta. Helpotus oli kyllä sitten melkoinen.
        Pahempia paikkoja oli tähystykset suun ja pakarin kautta sekä syopänäytteet keuhkoista suun kautta pienillä letkun päässä olevilla "saksilla". Vieläkin muistan elävästi sen kun palat keuhkoista irtosi.
        Ei se ole paha paikka tuo nenän kaivaminen, mutta uskon, että kohdallasi se auttaa. Mutta varmaan jokainen tapus on oma juttunsa.
        Olet vielä niin nuori, että tietenkin se hieman voi pelottaa, mutta ei siinä mitään.


      • vertti-eetu kirjoitti:

        koska eivät käyttäneet kai puukkoa. Jotain "pienoisporakonetta" jyrsintä tai jotain. Olen ollut pahemmissakin paikoissa. Polyypit vetivät pois. Asiansa osaava lääkäri.
        Punkteeraukset (7)olivat pahempia kun ei meinannut piikki koskaan mennä heti vasemmasta läpi.
        No sen "leikkauksen" jälkeen on ollut hyvä vetää happea nenän kautta. Alussa tunne oli hieman sellainen, että "voiko tämä olla totta". Nenä oli täysin tukossa ja väliin vihreää ja väliin ruskeaa veristä tuli ja jatkuva päänsärky jota kesti yli puoli vuotta. Helpotus oli kyllä sitten melkoinen.
        Pahempia paikkoja oli tähystykset suun ja pakarin kautta sekä syopänäytteet keuhkoista suun kautta pienillä letkun päässä olevilla "saksilla". Vieläkin muistan elävästi sen kun palat keuhkoista irtosi.
        Ei se ole paha paikka tuo nenän kaivaminen, mutta uskon, että kohdallasi se auttaa. Mutta varmaan jokainen tapus on oma juttunsa.
        Olet vielä niin nuori, että tietenkin se hieman voi pelottaa, mutta ei siinä mitään.

        "Olet vielä niin nuori, että tietenkin se hieman voi pelottaa, mutta ei siinä mitään."

        - Tosi nuori juu, vain puolet sadasta puuttuu ;)

        Ja voi kuule Vertti-Eetu, kun on synnyttänyt ilman kivunlievitystä, ei pienet vihlaisut ole yhtään mitään, rutisee tahi ei. Ennemminkin olen huolissani, ettei sydän saa mitään slaagia.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Olet vielä niin nuori, että tietenkin se hieman voi pelottaa, mutta ei siinä mitään."

        - Tosi nuori juu, vain puolet sadasta puuttuu ;)

        Ja voi kuule Vertti-Eetu, kun on synnyttänyt ilman kivunlievitystä, ei pienet vihlaisut ole yhtään mitään, rutisee tahi ei. Ennemminkin olen huolissani, ettei sydän saa mitään slaagia.

        Jos saisi nukuttua yöllä vähän enemmän, voisi huomenna olla parempi olla.
        - Toivossa on hyvä elää, sanoi Aspergillus-sieni ;)


      • vertti-eetu

    • Oliivi.

      Pitkästä aikaa tällä palstalla vierailen.
      Onnea kovasti leikkaukseen. Toivottavasti auttaa oireisiisi.
      Onko sinulta muuten otettu mitään sieninäytettä onteloista ?
      MInullakin nuo ontelot ovat aina jonkin verran turvonneet, hometyöpaikasta jäi vaivaksi.
      Helposti tulee otsasärkyä varsinkin homepaikoissa ym. hajuissa,
      mutta olen vielä pärjäillyt ilman leikkausta. Seagaten oliivinlehtiuute käytössä silloin tällöin.

      Mukava kuulla sitten, mitä leikkauksessa löytyi. Kyselehän tarkkaan lääkäriltä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe