Pitkästä aikaa saadaan uusi LIDL pääkäupunkiseudulle kun uusi LIDL avataan Sörnäisten metroaseman lähelle. Vieressä oleva K-Market ei varmaan ilahdu uudesta naapurista, kun otetaan huomioon asiakaskunta kurvissa niin varmasti LIDLILLÄ on taattu suosio.
Uusi LIDL
12
1343
Vastaukset
- Laatua Lidlistä
Hienoa. Kallis K-Kauppa saa edullisen ja laadukkasta tavaraa myyvän kaupan herättelemään pysähtyneisyyden ajassa uinuvaa K-Kauppaa.
- Taattua laatua
Lidl avataan?
- Ikkunassa
Taattua laatua kirjoitti:
Lidl avataan?
Maaliskuussa
- Kallis pannaan
Ikkunassa kirjoitti:
Maaliskuussa
Onnea Sörkkään. Laatua mannereuroopasta.
- ???????
Tätä on odotettu. Ylikallis K-kauppa on jatkossa pulassa.
- hhhhhhhfggfh
Tää on aivan helvettiä. Paskaa myyvä lidl tulee joka paikkaan. Siinä on vieressä alepa, siwa, kmarket. Sieltä saa parempaa ruokaa ku jotain mato lihapulla lidliä.
- .......
Niin... Suomalainen ruokahan se on oikein laadusta... Makkara, leikkelee, einekset ja moni liha on sellaista sontaa mitä euroopasta on vaikea löytää.
Lidlin valmisjalosteet ja makkarat taitavat kuitenkin pesta Suomalaiset vastineensa.
Ainakin lihapitoisuudet on jotakin ihan muuta. - Vain_Lidlistä_!
....... kirjoitti:
Niin... Suomalainen ruokahan se on oikein laadusta... Makkara, leikkelee, einekset ja moni liha on sellaista sontaa mitä euroopasta on vaikea löytää.
Lidlin valmisjalosteet ja makkarat taitavat kuitenkin pesta Suomalaiset vastineensa.
Ainakin lihapitoisuudet on jotakin ihan muuta.Noh, Lidlin kananuggetit on sentään toiseksi parhaita, parhaat löytyvät McDonald'sista.
Sensijaan Kariniemen nuggetit ovat laadultaan ala-arvoisia !
Niissä kun on käytetty raaka-aineena nahkaa, jota kutsutaan "kamara" -nimellä, ettei tyhmempi tajuaisi, että tuotteeseen on jauhettu nahkaa. Siksi kariniemen nuggetit ovatkin kumimaisen oloisia, yäk!
Lidlin laadukkaat nuggetit kulkevat Solängen -tuoten imellä (pakaste). - Venäläiset
huomasivat. Pysäyttivät lihaa säästäneet. Että se kotimaisesta luu ja kamarajauheista. Rahanhimo on pilannut kotimaiset tuotteet,
- Kuluttaja_1292348934
Milloin avajaiset!?
Lidlillä voi olla myös positiivinen vaikutus lähikaupoille. Se vetää asiakkaita muualta alueelle. Minulla aikakin tulee kapankäynti Sörnäisissä lisääntymään nykyisen Kampin ja Asematunnelin sijaan.
- sörkka
avattu 17.3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419