Kia sportwagon

Kia mies

Moi!Joka automerkissä huollot ovat kalliimmat merkkihuollossa kun valtuutettujen huoltoliikkeitten hinnat.
Takuu ei nykyään raukea vaikka huoltaa muuallakin kun merkkiliikkeessä.
Siitä on Euroopan Unioinin päätös.
Tänään Huollatin oman Kia sportwagonini Mikkelissä,en merkkihuollossa tosin ja alle 200 eur tuli hinnaksi.
Toinen huolto,mm jarruneste vaihto,moottori öljy,raitisilmasuodin,tulpat jne.
Ei kallis:)

21

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huollossa...

käytit autoasi ?

• Kia mies

Fixus liikkeessä käytin.

• aika...
        Kia mies kirjoitti:

Fixus liikkeessä käytin.

mielenkiintoista tietää mitä olisi maksanut merkkikorjaamossa tai Autoasi korjaamossa huolto. Saman katon allahan ne ovat ja taitaa olla yhtä ja samaa huoltoa.

• ja tämä kaikki vain

jopa niin halpa ettei noita tarvikkeita taida saada tuolla rahalla.
      Vinkki: koitappa sitten viedä merkkikojaamoon takuukorjaukseen, voi tulla erimielisyyksiä.

• siinä sen kummempaa

samanlaisia takuunalaisia tuotteita ne ovat muillakin korjaamoilla

• erimieltä 7 vuotta

tavalla merkkihuollon tulpat tai jarrunesteet on parempia?
        Senkö takia pitää tulla erimielisyyksiä?
        Eiköhä deltassa ole aina takuu korjauksista erimielisyyksiä oli huollettu missä tahansa !!!!

• kokemusta löytyy
        siinä sen kummempaa kirjoitti:

samanlaisia takuunalaisia tuotteita ne ovat muillakin korjaamoilla

kuinkahan Fixus suhtautuu jos autoon tulee jotain vikaa tai vieläpä kuinka Delta suhtautuu takuuasioihin??
        Turha uskoa, että on ihan kivutonta asian hoitoa kun käy vieraissa, oli säännöt mitkä hyvänsä.
        Se tosin kokee vasta kun tulee eteen ja maksaa kerran oppirahat.
        Ei se takaa mitää jos jossain lehdessä lukee jotain, vaan käytäntö opettaa sinisilmäisiä.

• Kia mies.
        kokemusta löytyy kirjoitti:

kuinkahan Fixus suhtautuu jos autoon tulee jotain vikaa tai vieläpä kuinka Delta suhtautuu takuuasioihin??
        Turha uskoa, että on ihan kivutonta asian hoitoa kun käy vieraissa, oli säännöt mitkä hyvänsä.
        Se tosin kokee vasta kun tulee eteen ja maksaa kerran oppirahat.
        Ei se takaa mitää jos jossain lehdessä lukee jotain, vaan käytäntö opettaa sinisilmäisiä.

Kyllä itse uskon että takuut pelaa vaikka ei tee merkkihuollossa.Niin,maailman laajuinen öljy castrol mm ja kansainväliset tulpat ja tarvikkeet miksi se siitä muuttuu.Uskon pikkuisen EU lainsäädäntöön joten kaikki ok.Minun tutut huoltaa itse uusia autojaan joten hyvällä tiellä ollaan.Kia tuntuu hyvältä autolta ja ns pienempien autojen valmistajien kuten Kia,tai muu pitää tehdä laatua että ne menestyisi.Monia tunnettuja automerkkejä kutustaan nykyisin korjaamolle tekovirheiden vuoksi ja Kialla on hyvät takuut.
        Ystävällä on myös Kia ja hännen auto on vm 2007,ajettu 50,000km.Nyt meni ns koiranluu,kallistuksenvakaajantanko,takuuseen meni vauhtivanussa kun ei mitään.Kaikki ok.
        Aiemmin huollettu muualla?
        Ei muutenkaan nykyisin autoissa ole suuria ongelmia,luottamusta vaan.

• mikkelikia

Olisit vienyt vauhtivaunuun niin saat saman huollon 150 eurolla ja se on nimenomaan valtuutettu merkkihuolto. Nyt ei ole autossasi enää takuuta kun menit viemään sen tollaselle viraabelipajalla ja vielä maksoitkin enemmän. Noh, jokainenhan saa tehdä omat valintansa...

• merkkihuolto.

Vauhtivaunu on Kian lisäksi myös Fordin merkkihuolto ja taitaa olla myös Autoasi korjaamo. Siinäkin jos vahingossa laitetaan väärä leima huoltokirjaan niin olet tavallaan huollattanut autoasi väärässä korjaamossa takua ajatellen.

• hintaa

ei taida lähteä edes pakolliset suodattimet merkkikorjaamosta ? Voihan se olla tosin halvempi kuin Delta-auto, mutta eläilen tosin.

• Kiasti

Vaihdetaanko toisessa huollossa jo tulpat ja jarrunesteet, mitkä kilometrit ja aikaväli on kyseessä??

• Kia mies

Minun Kia sporwagon auto on vm 2007 ja ajettu vasta 20,500km joten 20 huolto nyt/päivitys ja seuraava 40tkm ssä.Vaihdan kyllä öljyt yleensä 8-9 tkm jälkeen/syksyllä ja keväälllä koska mulle ei tule kun 10,000 km vuodessa km niin ilmastovaikutuksen saa näin hoidettua.

• Mua naurattaa
        Kia mies kirjoitti:

Minun Kia sporwagon auto on vm 2007 ja ajettu vasta 20,500km joten 20 huolto nyt/päivitys ja seuraava 40tkm ssä.Vaihdan kyllä öljyt yleensä 8-9 tkm jälkeen/syksyllä ja keväälllä koska mulle ei tule kun 10,000 km vuodessa km niin ilmastovaikutuksen saa näin hoidettua.

No järjestelmän testaus Kia-testerillä jäi tekemättä, sellainen kuuluu huolto-ohjelmaan ja merkkitesteri kun on vain merkkihuollossa. Ohjainyksikköön olisi pitänyt ajaa uusin päivitys, olispa hauska nähdä, kun Sportages kanssa oot tiensivussa ja sitten sulla vasta otsasuonet pullistuu, kun hinuri vie autos merkkiliikkeeseen ja kuulet uuden ohjainyksikön hinnan, alkaa 3:lla ja perässä on kolme nollaa, takuu sitä ei maksa, huoltovirhe (jäi merkkitesteri testi tekemättä) Näin teitä euron halvemman kahvipaketin perässä juoksevia jobbarikorjaamot kusettaa.

• Kia mies
        Mua naurattaa kirjoitti:

No järjestelmän testaus Kia-testerillä jäi tekemättä, sellainen kuuluu huolto-ohjelmaan ja merkkitesteri kun on vain merkkihuollossa. Ohjainyksikköön olisi pitänyt ajaa uusin päivitys, olispa hauska nähdä, kun Sportages kanssa oot tiensivussa ja sitten sulla vasta otsasuonet pullistuu, kun hinuri vie autos merkkiliikkeeseen ja kuulet uuden ohjainyksikön hinnan, alkaa 3:lla ja perässä on kolme nollaa, takuu sitä ei maksa, huoltovirhe (jäi merkkitesteri testi tekemättä) Näin teitä euron halvemman kahvipaketin perässä juoksevia jobbarikorjaamot kusettaa.

Minulla on Kia sportwagon...ei Sportages:(

• ajat muuttuvat

kalliimmat kuin Deltassa.Auto Kia ceed 2010 bensa.noin 200-250 euroa per huolto Deltassa riippuen huollon laajuudesta.Samat oli aikoinaan esim.Toyota Yariksessa ja Hyundai Getzissä olivat tietty hieman kalliimmat.

• Nimet oikein?

Mikäs toi Sportwagon on.... Ei ainakaan KIA. =oD

• Kia mies

Kia Malli farkku:)

• Kia mies
        Kia mies kirjoitti:

Kia Malli farkku:)

Kia sporty wagon:) Lyhennetty vaan

• baati

sportwagon on näköjään laadukas menopeli kun ei tarvita muuta kun huoltoa ja ajoa.

• Huippuonhalpaa

Olen huollattanut välillä Virossakin ja välillä muissa korjaamoissakin, toki myös maahantuojan valtuuttamalla kun mittarissakin on jo yli 100tkm.
      Takuu on vielä voimassa ja aina on nurisematta tehty takuunalaiset työt. Viimeksi vaihettiin etuvalo takuuseen. Muita korjauksia ei ole tarvinnut tehdäkkään..hmm ai niin kerran vaihdettu jarrupalat eteen. Ne piti maksaa itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe