Raamattu-foormuissa tämä oli jo, niin laitetaan se tännekin:
Jos raamatussa lukisi yksiselitteisesti (ei siis voisi tulkita muulla tavalla) että heteroseksi on suuri synti ja ainoastaan homoilemalla pääsee lähemmäksi Jumalaa.
Miten toimisitte?
Ajatusleikki
5
140
Vastaukset
Itse olen esittänyt samankaltaisen ajatuksen fundiksille niin, että mitä jos heterous olisikin se syntinen seksuaalisuuden muoto. Että muuttaisivatko he luonnollisen taipumuksensa luonnonvastaiseen ihan vain siksi että joku sanoo niin, ja voisivatko he elää asian kanssa. Tai voisivatko he 'tukahduttaa' seksuaalisuutensa pois pyörimästä.
- _-_
Ja jos eivät muuttaisi, niin silloinhan se on todistettu (jonka kaikki muut jo tietävät), että raamatusta poimitaan ne asiat jotka parhaiten sopii itselleen. Tämä taas tekee raamatusta turhan.
Saamme olla tyytyväisiä siihen, että asia on näin, koska muuten olisi joka sunnuntai joukkomurhia kun työtä tekevät tapettaisiin. _-_ kirjoitti:
Ja jos eivät muuttaisi, niin silloinhan se on todistettu (jonka kaikki muut jo tietävät), että raamatusta poimitaan ne asiat jotka parhaiten sopii itselleen. Tämä taas tekee raamatusta turhan.
Saamme olla tyytyväisiä siihen, että asia on näin, koska muuten olisi joka sunnuntai joukkomurhia kun työtä tekevät tapettaisiin.>>Saamme olla tyytyväisiä siihen, että asia on näin, koska muuten olisi joka sunnuntai joukkomurhia kun työtä tekevät tapettaisiin.
Niinpä. Kysehän oli ikuisesta säännöstä. Jännän tulkinnanvarainen tuo Jumalan ikuisuus.
2. Moos. 31:17 Pysyköön sapatti ikuisesti merkkinä liitosta, jonka olen teidän kanssanne tehnyt, sillä kuutena päivänä minä, Herra, loin taivaan ja maan, mutta seitsemäntenä päivänä en enää tehnyt työtä vaan lepäsin."
- pullea
olisin luultavasti samaan tapaan kirjottamassa , kuinka syvältä raamattu on :D
- 212
Ei kai siinä muukaan auttais. Kyllä kai siihenkin tottuis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959