www.tupakoinninlopetus.fi

janni2123

14

986

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TAUNO562

http://tupakoinninlopetus.fi/etusivu joo kävin itse tuolla sivustolla ja lyösin tuollaisen tuotteen kuin www.GreenSmoke.fi elektronisia inhalaattoreita jotka tuottaa savua.
      TODELLA MIELENKIINTOINEN KAPISTUS.

• 12

Voi hyvänen aika!

Olen aina halunnut tuollaisen Green SMoke-inhalaattorin!, näin tuollaisia ihmisillä todella paljon ruotsissa!

• Tulli vie
        12 kirjoitti:

Voi hyvänen aika!

Olen aina halunnut tuollaisen Green SMoke-inhalaattorin!, näin tuollaisia ihmisillä todella paljon ruotsissa!

Onkos nuo laittomia? Onko niissä nikotiinia?

• eve123
        Tulli vie kirjoitti:

Ei ne sisällä nikotiinia =) Onko inhalaattori laitoin ? en tiennytkään tuota ;)

• jaska 40
        Tulli vie kirjoitti:

Miten inhalaattori voi olla laiton :) ? " ei niissä ole nikotiinia " ( vesihöyryä vaan )

• romy seiner
        Tulli vie kirjoitti:

Kyllä on laiton, ja erittäin nikotiinipitoisia ovat, tulli takavarikoi, koska sisältää enemmän nikotiinia kuin tavallinen tupakka.
        Inhalaattori, my ass !

• Eero Laitinen Espoo

Kohta 4kk ilman tuolla sähkötupakalla =) Todella loista laite! Suosittelen kaikille!

Kävin heidän myymälässään ostamassa tuon laitteen =) http://www.sahkotupakka.fi

• kkooll

Valvira on viisaudessaan kieltänyt sähkötupakat. Mutta kansalaistottelemattomuus tässä sallittakoon.

• 24+8

Juu, ja taas on suoli 24 parhaimmillaan.
      Moderaattori, nukutko kokonaan ?

Tupakoinninlopetus.fi on saman tahon ylläpitämä sivusto, joka kehuu ainutlaatuisen hienoksi tupakan makua ja kokemuksen jaloutta.
      Haulla löytyy, että mitään ei löydy.
      ja kas, kuka kaiken takaa ilmestyykään ?

-kaveri, joka tuo maahan mainittuja kapistuksia lopettamisen nimissä.
      - pitää blogia olemattomasta lopettamisestaan.

Lisäksi kehuu, että on laillista, mutta on saanut tuontikiellon.

Niin, arvasit oikein- sama heppu, joka kirjoitteli noi ekat, kehuvat kommentit tämän ketjun alkuun.
      Ääliö.

• Seppo554

greensmoke.fi on huijausta, rahat kelpas, mutta tuotetta ei koskaan tullut ja asiakaspalvelu ei vastaa. älkää tilatko tuolta mitään!

• höyryäää

Olen itse sähkötupakalla lopettanut entinen röökaaja. Toi Green Smoke on täyttä kusetusta. Jos haluaa asiasta asiallisempaa tietoa, niin kannattaa lukea vaikka e-savuke.com -sivustoa, jossa käydään ihan puolueetonta keskustelua asiasta. Green Smoke, eli toi sähkötupakka.fi myy ainakin kovalla ylihinnalla sellaista tavaraa, joka on teknisesti jo eilispäivää.

Nämä täällä sivulla Green Smokea kehuneet ovat 99% varmuudella kusetusfirman omistajan omia alter egoja.

Onnea tupakoinnin lopettamiseen kaikille. Tavasta riippumatta.

• hipheilaa

aa, katos, älysit itsekin, että on noin läpinäkyvää...

• e-ale

Itse olen tilannut sähkötupakkilaitteen ja nikotiininesteet Englannista verkkokaupan kautta http://www.liberty-flights.co.uk. Todella laadukas, luotettava ja edullinen paikka, eikä kestä ku 3-7 päivää ku tulee postissa kotiin.

Lisäksi alennuskoodilla: e-ale saa 10% alennuksen tilatuista tuotteista. Suosittelen!

• 2xlm/pv

kaveri on tilannu espanjasta yksityiseltä,tavarat tuli, ja tulli EI VIENYT yhtään mitään! jos viitsii ennen tilausta lukea tullin(www.tulli.fi) määräykset kuinka paljon patruunoita tai nestettä ETA alueelta SAA TILATA. nuo e-savuke.com ym. sivustot tarjoaa tosiaan ihan asiallista tietoa asiasta, eikä niillä tietääkseni ole "oma lehmä ojassa" niinkun tuolla sähkötupakka/greensmoke sivustolla. itse henk. koht. en juuri tämänkään sivuston asiantuntijoihin luottaisi. vois olla ihan fiksukin juttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe