en jaksa enää, elämässäni ei ole enää mitään hyvää, hyvä kun jaksan nousta sängystä mutta joinain päivinä vain nukun ja itken. on vain niin paha olla ja yksin ollaan kun en vain kertakaikkiaan enää jaksa kiinnostua ja tehdä yhtikääs mitään, kerran vkossa psykologi mutta en sillekkään jaksa kertoa vaikka tiedän että pitäisi, hyvä kun jaksan puoli tuntia istua.
ja nyt kaikken kukkuraksi kuulin että äidilläni on syöpä ja tuntuu että mitäs jos minullakin on syöpä tai joku sairaus kun jokainen kipu mahassa tai selässä on oire jostain vakavammasta, pelottaa edes syödä mitään jos se pahentaa tilannetta, tiedän että olen naurettava mutta en vain voi mitään, menkatkin ovat myöhässä 2kk.
olen 24v ja tuntuu kuin elämäni olisi loppu ja en tiedä miten kauan jaksan tälläistä.
kiitos jos jaksoitte lukea kirjoitukseni....
elämä on kauheaa!!!
6
579
Vastaukset
- vastaussinulle
Ikävä kuulla että äitisi tilanteesta.
Ei elämäsi lopu tähän, kuten sanoit se vain tuntuu siltä. Sinulla on oikeus olla vaikka mitä, mutta et varmasti halua olla siinä tilassa missä nyt. Kannattaa puhua psykologille jos hän vain voisi auttaa. Tai sitten ihmiselle joka on läheinen.
Avaudu läheisellesi, ei kannata pitää sisällään kaikkea tuota kovin pitkään. Puhu.
Ainoa joka sinut saa elämäniloiseksi, on sinä itse. Ihmiset voivat sinua auttaa ja osoittaa kuinka toimia ja mitä tehdä mutta työ on sinun itse tehtävä. Ei kukaan muu pysty sitä puolestasi tekemään. Ei vaikka kuinka haluaisi. Auta itseäsi ja etsi sisältäsi ilo. Jos et muuta voi tehdä niin kun suret ja itket, antaudu sille miltä tuntuu, mitä voisi tapahtua jos jos annat surun ja pelon tulla tunteena, anna tulla niin paljon kuin sitä riittää vaikka tuntuisi että kuolet siihen paikkaan. Vapaudut siitä kun antaudut sille. - asahi
Oletko käynyt lääkärissä/psykiatrilla? Voisit hyötyä jostain lääkityksestä. Kirjoita vaikka ajatuksiasi etukäteen paperille, jos psykologille puhuminen on vaikeaa. Apua kannattaa hakea!
- ?
Menkat myöhässä kaksi kuukautta? Oletko siis raskaana? Sinä tuskin olet tarpeeksi terve äidiksi. Eiköhän sinun pitäisi epäillä enemmän raskautta kuin syöpää.
Mitä aiot tehdä asialle?- *H24*
en tosiaan ole raskaana, se on todistettu juttu...
pelottaa vain että jos mulla onkin jokin ja en tiedä ja se pahenee vaan ja kohta kuolen, kai se ois parempi ku kärsiä täällä...aivot on niin tyhjät ja en vaan jaksa enää tätä!!! - 19+3
*H24* kirjoitti:
en tosiaan ole raskaana, se on todistettu juttu...
pelottaa vain että jos mulla onkin jokin ja en tiedä ja se pahenee vaan ja kohta kuolen, kai se ois parempi ku kärsiä täällä...aivot on niin tyhjät ja en vaan jaksa enää tätä!!!Johtuuko kuukautisten pois jääminen syömättömyydestä?
- jokuyksvaanterve
19+3 kirjoitti:
Johtuuko kuukautisten pois jääminen syömättömyydestä?
Olen parikymppinen mies ja äitini on sairas, sairastaa Als tautia. Hän tulee kuolemaaan siihen. Siihen ei ole lääkettä. Tauti saattaa periytyä minulle. Mieti millaisia ajatuksia minun päässäni liikkuu, ehkä saat helpotusta kohtalotoveruudesta. Jotenki vielä jaksan. Noh, elämäähän tämä vaan on, "jokainen tavallaan".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847