eli missä firmassa olis varminta toi remppa suorittaa ja minkälaisissa hinnoissa kyseinen operaatio liikkuu?
seinäjoki-alavus-ähtäri
Jakopään remontti etelä-pohjanmaalla
8
2475
Vastaukset 8
- helppoa kun ajattele
soitella alueesi firmoihin, saat varmaa tietoa heti. Sinisellä saa takuun ja varmimman homman ja kalliisti.
- Iso Ego Grenz
Mitä siihen mielestäsi pitää vaihtaa? Jos vaihdetaan hammashihnat (2 kpl) ja jakohihnan kiristin, niin 300€ - 600€. Jos vaihdetaan myös pumpun hihnan rullat, moniurahihna ja sen taittorulla, moniurahihnan kiristin, vesipumppu, kampiakselin hihnapyörä, niin 800€ - 1500€. Jos lisäksi vaihdetaan hammashihnojen hammashihnapyörät, niin 1000€ lisää. Jos vaihdetaan ruiskupumppu, niin 800 - 2000 € lisää. Jos vaihdetaan ohjaustehostimen pumppu, laturi ja ilmastoinnin kompressori, niin 2500 € lisää.
- V702.5Tdi
Pitäisi vaihtaa kaikki järkevästi tarpeellinen,jotta saisi taas huoletta päästellä seuraavat 120tkm
- jejeju
nurmon autopiste V50 2.0D makso n400€
- topias22
Kiertäkää tuo pulju kaukaa
- Toni-67
Mitäs varten??
- vittujoomitäpässejä
aloitus 2011 ja vastauksia 2015 ja 2016 huhuu, onkohan jotain järkeä?
- Todellinenmerkkikorjaamo
Itse vaihdatin remmin Pärnäsellä.Hintaa voi pitää edullisena kun maksoi ainoastaan 860€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521013Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17906Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46737
- 42674
- 37629
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57528