Olen nyt ostamassa suokki ruunaa, joka on skorkeudeltaan n.150cm...Ikää löytyy herralta 14vuotta =).Ei ole ravuri ja ei ole ajettu ikinä.Että peruspolle on tiedossa.Ainoa miinus on vain hepan astma!(voisitteko kertoa teidän hevosen astma oireista ja hoidosta?!?!
Suomenhevoset!
suomenputte
1
237
Vastaukset
- vennu
Hyvin ilmastoitu talli, korkea kattoinen, turvekuivitus ja säilöheinä. Kokopvä tarhaus ehdottomasti ja säännöllinen liikunta pitää heposen kuosissa. Kosteilla keleillä saattaa yskähdellä ja kovilla pakkasilla. Satunnaiseen yskään tepsii valkosipulikuurit.
Tämmöistä elämää eli suokkitammani joka oli pölyallerginen ja oireettomana pysyi 7v. jouduin tammukan päästämään taivaan isän huomaan muista syistä 20-vuotiaana. Tämä oirehti yskähtelemällä silloin tällöin ja välillä keräs limaa, mutta se tuli pihalle kun huolehti liikuttamisesta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954