MV Marinin runko viat

ex-MV Marin

2000-luvun puolivälin malleissa gelcoat tai runko ei kestänyt normaalia käyttöä. Pinta halkeili kuin kananmunankuori. Tehdas valehteli, että vika on käyttäjässä ja sai vakuutusyhtiön ja asiakkaan maksamaan omat mokansa. Vika korjattiin tehtaalla ja vannottiin, ettei ikinä uusiudu. Kuinkas kävikään? Kuluttajariitalautakuntaa tarvittiin. Minusta varsin edesvastuutonta ja lyhytjänteistä toimintaa. Ei ikinä MV Marinin tuotteita!

7

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • woe 16

      ota arskakaan selvää mistä oli oikeasti kyse, ja jos on kyse yhdestä veneestä niin...

      jokaiselle valmistajalle voi sattua jotain ja minusta oleellista on se miten asia hoidetaan. Vika kun voi olla myös valmistajan alihankkijassa tai käytettyssä materiaalissa.

      Vaikeaksi menee siinä vaiheessa kun ollaan rajalla, eli myös käytöllä on aiheutettu vahinkoa.

      Moni asia menee valmistajan piikkiin vaikka ei sitä olisi tai ainakin valmistajan työaikaa kuluu asian selvittämiseen. Sen verran pientä kotimainen venevalmistus on.

      Ei se ole Toyotan vika jos Corollan karvanopat ruostuu.

      • Kiitos sulle

        En ostanut gelcoat pinnoitetta tai runkoa tarvikekaupasta. Se kaiketi kuuluu veneen vakiotoimitukseen. Jos sulle karvanopat on osa Toyotaa, niin en voi auttaa. Ei ole mun vika, jos et ymmärrä. Vika oli täysin selvä myyjän, vakuutusyhtiön tarkastajan ja useiden silminnäkijöiden mielestä. Juuri siksi vakuutus korvasi ja myyjäliike vaihtoi veneen.


      • PuSe
        Kiitos sulle kirjoitti:

        En ostanut gelcoat pinnoitetta tai runkoa tarvikekaupasta. Se kaiketi kuuluu veneen vakiotoimitukseen. Jos sulle karvanopat on osa Toyotaa, niin en voi auttaa. Ei ole mun vika, jos et ymmärrä. Vika oli täysin selvä myyjän, vakuutusyhtiön tarkastajan ja useiden silminnäkijöiden mielestä. Juuri siksi vakuutus korvasi ja myyjäliike vaihtoi veneen.

        selvittäisit asiasi vähemmän provosoivasti ja tarkemmin koko jutun niin voisit ehkä saada järkevämpiä vastauksia omiin viesteihisi.

        Eli yksinkertaisesti: Kerropa koko tapauksen tarina!


      • Vakuuttava
        Kiitos sulle kirjoitti:

        En ostanut gelcoat pinnoitetta tai runkoa tarvikekaupasta. Se kaiketi kuuluu veneen vakiotoimitukseen. Jos sulle karvanopat on osa Toyotaa, niin en voi auttaa. Ei ole mun vika, jos et ymmärrä. Vika oli täysin selvä myyjän, vakuutusyhtiön tarkastajan ja useiden silminnäkijöiden mielestä. Juuri siksi vakuutus korvasi ja myyjäliike vaihtoi veneen.

        Mikä vakuutus korvaa tällaiset vauriot?


      • PuSe
        Vakuuttava kirjoitti:

        Mikä vakuutus korvaa tällaiset vauriot?

        Tapauksen tarkempi selvitys jäi sitten puuttumaan??


    • myös kuullut että kaverilla oli vene jota vakuutusyhtiö ei korvannut ja tehdaskin sanoi että ei maksa.
      Onneksi en ole koskaan ollut ostamassa sitä venettä, oli varmaan huono kun sillai olis pitänyt korvata.

      • Turpeinen

        Pudasjärvellä oli kaverin puheiden mukaan ollut miehellä vene ja se oli joku kesä ajanut siinä veneessä olleen koneen kivelle että joko se potkuri tai vene oli ottanut kiveen kiinni mahdollisesti.

        No, kukaan ei sitten ollut sitä korvannut mutta se vene oli kuitenkin myyty rikkinäisellä koneella vaikkei sillä millä oli ajettu vissiin kivelle?

        Ja tää oli sen kaverin mukaan ihan varma juttu, vaikkei uskois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe