Joku viisaampi on joskus sanonut seksin olevan ihmisoikeus jokaiselle, kokemuksesta sanon, että se on etuoikeus, etuoikeus sosiaalisille ihmisille, ei meille yksinäisille, syystä jos toisesta syrjäytyneille, elämän kolhimille hylkiöille.
Bitter
2
497
Vastaukset
- x2turo
itseäsi niskasta kiinni ja ala nauttia tästä oikeudesta....rohkeesti vaan ylös ja ulos seksiseuraa hakemaan...) kaikkiahan elämä joskus potkii päähän vaan seksi on hyvä ja halpa elämänsuola ja sellanen ilon tuoja arjen harmauteen....eiku melaa mekkoon vaan..)
- Lonely1976
Seksiä en ole "saanut" kuin maksullisilta naisilta joskus 4 vuotta sitten ja siitä oli kaikki ilo poissa. Yritin samaa useita kertoja senkin jälkeen mutta ei vaan ottanut eteen, ei sitten millään. Naismarkkinoilla saan vain halveksuvia katseita, ei se ole mieltäylentävää, edellisestä työpaikasta sain lähteä erään naistyöntekijän valittaessa minusta johdolle, seuraavissa tapauksissa kun olen yrittänyt tutustua naisiin, minulta on huijattu rahani tai omaisuuttani ja viimeisimmässä tapauksessani vuokraemäntäni heitti minut asunnostani ulos huijaten itselleen valheiden turvin takuuvuokrani. Ei auttanut asianajajakaan, jonka mielestä tapaus on mitätön rahallisesti, vaikka se tulotasooni nähden olikin merkittävä summa. Joten, voitte vaan arvata katkeruuteni määrän naisia kohtaan. Tämä on tietenkin ristiriidassa siihen puutteessa elämiseni tuskaan, sillä olen kuitenkin 100% hetero ja biologisistakin syistä kaipaan läheisyyttä, en vain kestä naisten petollista luonnetta ja hyväksikäyttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505207Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.752990Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2901504Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721163Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49934