Vieläkö Gekko-Guru

on...

suljetulla osastolla?

11

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Nauraja*

      Guru on piilossa sängyn alla. Ei ressukka uskalla Kärppä-foorumilla kirjoitella kun on senverran ollut taas kerran uhoilut ja päänaukomiset Kärpästen tästä kaudesta! *NAURAA* Ei ole poloisesta sitä vertaa miestä että uskaltaisi tulla taas kertoilemaan Kärppien suuresta dominoinnista mitä tulee taas tähänkin kauteen!! *NAURAA**

      • Työssä minun aikani on mennyt. Siinä syy miksen ole ehtinyt tänne kirjoitteleen. Toinen syy on se että en halua tuhlata kallista bisnesaikaani vajaälyisten Neitien kanssa jaaritteluun.
        Vielä palaan alkuperäiseen...eli yritän jotenkin ymmärtää sinua, Säälittävää Neitiä, Sosiaali-Pummia, jolle jo sana "työ" on vieras käsite. Otan Osaa.

        Ei ole minun syy että sinun ÄO:si ei edes riitä ymmärtämään sitä että meidän rehtien ihmisten on tehtävä työtä, työtä että sinun kaltaisillesi löytyy paikka sinulle jo niin tutussa hoitolaitoksessa.

        Syy ei edellenkään ole minun mut...Otan Osaa!!!!
        *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        PS. Pohjoisesta Tuulee ja Kovaa vielä....mut koitas Rääpäle kestää. *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*


      • saanut...
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Työssä minun aikani on mennyt. Siinä syy miksen ole ehtinyt tänne kirjoitteleen. Toinen syy on se että en halua tuhlata kallista bisnesaikaani vajaälyisten Neitien kanssa jaaritteluun.
        Vielä palaan alkuperäiseen...eli yritän jotenkin ymmärtää sinua, Säälittävää Neitiä, Sosiaali-Pummia, jolle jo sana "työ" on vieras käsite. Otan Osaa.

        Ei ole minun syy että sinun ÄO:si ei edes riitä ymmärtämään sitä että meidän rehtien ihmisten on tehtävä työtä, työtä että sinun kaltaisillesi löytyy paikka sinulle jo niin tutussa hoitolaitoksessa.

        Syy ei edellenkään ole minun mut...Otan Osaa!!!!
        *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        PS. Pohjoisesta Tuulee ja Kovaa vielä....mut koitas Rääpäle kestää. *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        suojatyöpaikan! Onneksi olkoon! 8)

        Mietin vain, kuinka hermosi kestävät mutterien lajittelua... mutta, jos ei muuhunkaan pysty, niin ei pysty, ei se sinun vikasi ole.


      • *Nauraja*
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Työssä minun aikani on mennyt. Siinä syy miksen ole ehtinyt tänne kirjoitteleen. Toinen syy on se että en halua tuhlata kallista bisnesaikaani vajaälyisten Neitien kanssa jaaritteluun.
        Vielä palaan alkuperäiseen...eli yritän jotenkin ymmärtää sinua, Säälittävää Neitiä, Sosiaali-Pummia, jolle jo sana "työ" on vieras käsite. Otan Osaa.

        Ei ole minun syy että sinun ÄO:si ei edes riitä ymmärtämään sitä että meidän rehtien ihmisten on tehtävä työtä, työtä että sinun kaltaisillesi löytyy paikka sinulle jo niin tutussa hoitolaitoksessa.

        Syy ei edellenkään ole minun mut...Otan Osaa!!!!
        *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        PS. Pohjoisesta Tuulee ja Kovaa vielä....mut koitas Rääpäle kestää. *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        Olet siis ollut töissä koko sen ajan kun Kärpäset ovat näyttäneet mallia miten liigan suurimmalla pelaajabudjetilla taaperretaan karsintaviivan tuntumassa? *NAURAA*

        Kerrotko vielä miten mahtavaa dominointia Kärpät taas ensikaudella esittää !

        Mitä mieltä olet voiko Suomen liigassa esim. Kärpät kasvattaa vielä jo ennestään suurinta pelaajabudjettiaan ja sitä kautta "ostaa" mestaruuden ylivertaisilla pelaajilla? Tällä kaudella tuskin niin käy mutta entä ensivuonna? Jos Junno vielä raapii lisää miljoonia kassaan niin saataisiinko vielä parempia pelaajia Kärpästen rosteriin ostettua? *NAURAA....aina vaan NAURAA.....*


    • Kärpät pettää aina!

      Kärpät on näyttänyt taas ettei mestaruutta pysty ostamaan edes heidän suuruisella budjetilla. Hädin tuskin pääsivät säälipleijareihin!!! Toisaalta voihan niitä parempia pelaajia rahdata ulkomailta lisää. Vaikka onhan niitä jo tälläkin hetkellä varmaan pari ketjullista!? ; )

      • 8+7

        Kärpät on parin vuoden päästä suomi-sarjassa konkurssin tehneenä joukkueena. Ei taida paljoa sitten naurattaa.


      • 8+7 kirjoitti:

        Kärpät on parin vuoden päästä suomi-sarjassa konkurssin tehneenä joukkueena. Ei taida paljoa sitten naurattaa.

        Olet väärässä...Neiti...ja myös sun kaikki poikakaverisi.
        Otan osaa.


        Sitten asiaan.

        Joko Tytöillä housut tutisee? *NAURAAAAAAAAAAAAAA*

        Oulun Kärpät, Mahtavaakin Mahtavampi Joukkue Nousee vielä joten itkekää sitten Neidit:D

        Oulun Kärpät on Joukkue jolla on varaa antaa "siimaa" Rupu-sakeille, heikoimmille Tyttö-Neiti-joukkueille. Meillä täällä Oulussa ja koko Pohjoisessa Suomessa on vieläkin niin mahtava Mestaruus-Krapula ettei paremmasta väliä:)
        Menestystä tuli...ja tulee:) En halua kiusata et kertasisin Oulun Kärppien Menestystä 2000-luvulla joten ottakaa itse selvää...mikäli kiinnostaa *NAURAAAAAAAAAAA*

        Viimekausi oli ns. "välivuosi" Oulun Kärpille.
        Joukkue ei edes yrittänyt tosissaan, siinä syy. Kun Joukkue saavuttaa Kaiken niin on ymmärrettävää että motivaatio laskee. Te Reppanat ette sitä ymmärrä koska ette ole saaneet kokea samaa.
        Otan Osaa.

        Me täällä Oulussa ja Pohjois-Suomessa taas olemme saaneet kokea kuinka Makealta Mestaruus maistuu. Ymmärrän sen katkeruuden mitä esim. ruÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅtsalais-venäläisen Mekko-tyttöjoukkueen fanit ja kannattajat ovat joutuneet kokemaan...EI mestaruuksia ...viimeinenkin mestaruus JO 13 vuoden takaa*NAURAAAAAAAAA*....EI menestystä toisin kun Oulun Kärpillä:))))

        Mut...koittakaa kestää. Ehkä...siis EHKÄ teidänkin mahdollisuus tulee sitten kun Oulun Kärpät pelaa jo ihan eri sarjoissa, sarjassa jossa ei Neitejä pelaa.

        Toivon että suunnitelmat pitää paikkansa ja Oulun Kärpät pelaa NHL-/KHL - joukkueitten kanssa tulevaisuudessa. Silloin saa Neidit pelata keskenään..ja ratkaista mestaruudet vaikka käsilaukuillaan *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*


      • Åboy
        Kiekko-Guru kirjoitti:

        Olet väärässä...Neiti...ja myös sun kaikki poikakaverisi.
        Otan osaa.


        Sitten asiaan.

        Joko Tytöillä housut tutisee? *NAURAAAAAAAAAAAAAA*

        Oulun Kärpät, Mahtavaakin Mahtavampi Joukkue Nousee vielä joten itkekää sitten Neidit:D

        Oulun Kärpät on Joukkue jolla on varaa antaa "siimaa" Rupu-sakeille, heikoimmille Tyttö-Neiti-joukkueille. Meillä täällä Oulussa ja koko Pohjoisessa Suomessa on vieläkin niin mahtava Mestaruus-Krapula ettei paremmasta väliä:)
        Menestystä tuli...ja tulee:) En halua kiusata et kertasisin Oulun Kärppien Menestystä 2000-luvulla joten ottakaa itse selvää...mikäli kiinnostaa *NAURAAAAAAAAAAA*

        Viimekausi oli ns. "välivuosi" Oulun Kärpille.
        Joukkue ei edes yrittänyt tosissaan, siinä syy. Kun Joukkue saavuttaa Kaiken niin on ymmärrettävää että motivaatio laskee. Te Reppanat ette sitä ymmärrä koska ette ole saaneet kokea samaa.
        Otan Osaa.

        Me täällä Oulussa ja Pohjois-Suomessa taas olemme saaneet kokea kuinka Makealta Mestaruus maistuu. Ymmärrän sen katkeruuden mitä esim. ruÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅtsalais-venäläisen Mekko-tyttöjoukkueen fanit ja kannattajat ovat joutuneet kokemaan...EI mestaruuksia ...viimeinenkin mestaruus JO 13 vuoden takaa*NAURAAAAAAAAA*....EI menestystä toisin kun Oulun Kärpillä:))))

        Mut...koittakaa kestää. Ehkä...siis EHKÄ teidänkin mahdollisuus tulee sitten kun Oulun Kärpät pelaa jo ihan eri sarjoissa, sarjassa jossa ei Neitejä pelaa.

        Toivon että suunnitelmat pitää paikkansa ja Oulun Kärpät pelaa NHL-/KHL - joukkueitten kanssa tulevaisuudessa. Silloin saa Neidit pelata keskenään..ja ratkaista mestaruudet vaikka käsilaukuillaan *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        Se on ihan hyvä, että jätät ne tytöt ja neidit rauhaan ja pysyt vain kaltaistesi (homojen) joukossa.

        Mites sulla nyt yht´äkkiä on aikaa kirjoitella tänne? Saitko potkut, kun ei se mutterien lajittelu oikein onnistunut? No, nyt sulla on ainakin enemmän aikaa poikakavereillesi...

        Ps. Sitä mestaruutta on hyvä tavoitella säälien kautta...


      • Åboy kirjoitti:

        Se on ihan hyvä, että jätät ne tytöt ja neidit rauhaan ja pysyt vain kaltaistesi (homojen) joukossa.

        Mites sulla nyt yht´äkkiä on aikaa kirjoitella tänne? Saitko potkut, kun ei se mutterien lajittelu oikein onnistunut? No, nyt sulla on ainakin enemmän aikaa poikakavereillesi...

        Ps. Sitä mestaruutta on hyvä tavoitella säälien kautta...

        Ahdistaako??? *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*

        PS. Poikakaverisi ei kiinnosta edelleenkään joten jatka vaan samaan malliin homo. *NAURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*


    • Kärpät pettää aina.

      Oulussa kerätään lisää fyrkkaa ensikaudelle! Ulkomaanapuja on taas tarjolla entistä enemmän ja rahallahan sitä saa. Kärpissä ei ole vieläkään sitä ymmärretty ettei mestaruutta voi ostaa!!! Kärppien mestaruuskrapulaa ei ole pystytty parantamaan edes vuodesta toiseen suurimmalla pelaajabudjetillakaan. Ymmärrettävää se tietysti on. Kärppien kupla puhkesi jo useampi vuosi siten. Suuri raha keräsi Ouluun muutaman vuoden ajan mestaruuksiin yltäneitä lahjakkuuksia. Kun imu väheni vväheni myös pelimiesten määrä vaikka sitä on suurella rahalla vuodesta toiseen yritetty paikata. Karu arki on koittanut Kärpille. Olisi tietysti toivottavaa ettei noin ISO veronmaksaja putoa liigasta Mestikseen kuten viimeksi kun menestyskäyrä kääntyi laskuun!

      Mielenkiintoista että Kiekko-Gekko jaksaa hakea huumaa viimevuosikymmenen mestaruuksista kun kaveri kirjoituksissaan on kehoittanut muiden,Kärppiä nemmän mestaruuksia voittaneiden joukkueiden,fanien unohtaa. Menneillä mestaruuksilla ei kuulemma ole mitään arvoa. Silti ressukka hehkuttaa oman joukkueensa vuosia sitten saavuttamia mestaruuksia!

    • ghjgbf

      *VAIN NAURAA*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe