jaälipelit?

- Sari -

HIFK-Tps 8.3.2011 Helsingissä. Missä raflassa mahtaa olla jälkipelit? Tarkoitan sellaisia ”siistejä” jälkipelejä, ei typeriä nyrkkitappeluita.
- Sari -

18

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åboy

      Paikka on tiedossa, Kreml on lähettänyt tiedon tänne sivistyksen piiriinkin. Se on Moskovan sirkuksen teltassa. Ohjelmassa ripaskaa, pässin mäkätystä ja kupongilla saa hapankaalia mikäli Kremlin kolme leimaa passissa. Terve¨menoa!

      • Åboy

        Täällä veneen alla on aivan sairaan kylmä!!! Eikö joku halinalle voisi tulla lämmittämään minua?

        Palkkioksi voisin antaa pari tarjouskuponkia Tarjoustaloon... ois mulla pari Tepsukoiden kausariakin, mut eihä ne kelpaa edes Tepsukkafäneillekkään!

        Tervetuloa!


      • vähän...

        lapsuusmuistoja: http://www.youtube.com/watch?v=VlMTcVRhRWQ

        Pue tällä kertaa edes jotain päälle...

        Ps. Taasko kuvittelet, että vain yksi henkilö (lisäksesi) kirjoittaa tälle palstalle? Tervemenoa lanttulääkärille!


      • Åboy
        vähän... kirjoitti:

        lapsuusmuistoja: http://www.youtube.com/watch?v=VlMTcVRhRWQ

        Pue tällä kertaa edes jotain päälle...

        Ps. Taasko kuvittelet, että vain yksi henkilö (lisäksesi) kirjoittaa tälle palstalle? Tervemenoa lanttulääkärille!

        En luule vaan tiedän että yksi ja sama pirstaloitutunut persoona on kyseessä. Valitettavasti en voi auttaa Saria ongelman ratkaisemisessa


      • arvaappa...
        Åboy kirjoitti:

        En luule vaan tiedän että yksi ja sama pirstaloitutunut persoona on kyseessä. Valitettavasti en voi auttaa Saria ongelman ratkaisemisessa

        uudestaan!


      • -Sari-
        vähän... kirjoitti:

        lapsuusmuistoja: http://www.youtube.com/watch?v=VlMTcVRhRWQ

        Pue tällä kertaa edes jotain päälle...

        Ps. Taasko kuvittelet, että vain yksi henkilö (lisäksesi) kirjoittaa tälle palstalle? Tervemenoa lanttulääkärille!

        Mistä näitä Åboy-kavereita vaan riittää? Taitaa olla tuttu heppu ainakin tällä palstalla...ikävä kyllä. Mä en ymmärrä, miten viitsii käyttää aikaansa ja energiaansa jonnin joutavaan jauhamiseen luullen kait olevansa hauska. Mä viittaan hänen kommentteihinsa kintaalla, sääliä tuntien, tee säkin niin. Olisin vain odottanut jotain asiallista vastausta, mutt kun ei sellaista tullut niin kiertelen ja kaartelen Hesan kuppiloissa ilman suurempia suunnitelmia. Kevättä sinulle ja säälistä myös Åboylle.


      • Åboy
        -Sari- kirjoitti:

        Mistä näitä Åboy-kavereita vaan riittää? Taitaa olla tuttu heppu ainakin tällä palstalla...ikävä kyllä. Mä en ymmärrä, miten viitsii käyttää aikaansa ja energiaansa jonnin joutavaan jauhamiseen luullen kait olevansa hauska. Mä viittaan hänen kommentteihinsa kintaalla, sääliä tuntien, tee säkin niin. Olisin vain odottanut jotain asiallista vastausta, mutt kun ei sellaista tullut niin kiertelen ja kaartelen Hesan kuppiloissa ilman suurempia suunnitelmia. Kevättä sinulle ja säälistä myös Åboylle.

        Löin kavereiden kanssa vetoa että skitsofreenikko haluaa tänään olla Pirjo. No aina ei voi tietää mitä pirstoutunut persoona tekee.


      • eihän sulla
        Åboy kirjoitti:

        Löin kavereiden kanssa vetoa että skitsofreenikko haluaa tänään olla Pirjo. No aina ei voi tietää mitä pirstoutunut persoona tekee.

        mitään kavereita ole!

        "No aina ei voi tietää mitä pirstoutunut persoona tekee."

        Olet siis itse tietoinen tilastasi!?

        Alkoivatko nuo hallusinaatiot jo Turussa vai vasta kun muutit Kokkolaan (veneen alle)?

        Nyt Antero otat pienen huikan Lasol-pullostasi ja kömmit ihmisten ilmoille veneesi alta, muuten erakoidut lopullisesti!

        Ps. Eikö sulla oikeasti ole muuta keskusteltavaa "kavereittesi" kanssa, kuin Suoli24:n "keskustelut"? ;-)


      • Åboy
        eihän sulla kirjoitti:

        mitään kavereita ole!

        "No aina ei voi tietää mitä pirstoutunut persoona tekee."

        Olet siis itse tietoinen tilastasi!?

        Alkoivatko nuo hallusinaatiot jo Turussa vai vasta kun muutit Kokkolaan (veneen alle)?

        Nyt Antero otat pienen huikan Lasol-pullostasi ja kömmit ihmisten ilmoille veneesi alta, muuten erakoidut lopullisesti!

        Ps. Eikö sulla oikeasti ole muuta keskusteltavaa "kavereittesi" kanssa, kuin Suoli24:n "keskustelut"? ;-)

        Ettei Sarilla todellakaan ole kavereita. On vain yksi ja sama fyysinen persoona jonka mieli on jakautunut useaksi eri persoonaksi. On arki tai viikonloppu niin Sari se viihdyttää itseään viesteillä joihin Sarin tai minkä milloinkin muu persoona vastailevat. Olen kauan sitten jo todennut etten voi Saria auttaa. Ota vaan kaikki pillerit ajallaan


      • syö...
        Åboy kirjoitti:

        Ettei Sarilla todellakaan ole kavereita. On vain yksi ja sama fyysinen persoona jonka mieli on jakautunut useaksi eri persoonaksi. On arki tai viikonloppu niin Sari se viihdyttää itseään viesteillä joihin Sarin tai minkä milloinkin muu persoona vastailevat. Olen kauan sitten jo todennut etten voi Saria auttaa. Ota vaan kaikki pillerit ajallaan

        pillerisi ja rauhoitu, ehkä silloin se Sarikin katoaa päästäsi!?

        Tänään olet (taas) Sari, oletko huomenna kenties Pirjo?

        Ps. En kyllä kirjoittele viikonloppuisin tälle (tai ylipäätänsä millekään) palstalle, koska olen viikonloput mökillä... joten kirjoittaja taitaa löytyä sieltä päästä (tai Moskovasta, kuten itse arvelet).


      • Åboy
        syö... kirjoitti:

        pillerisi ja rauhoitu, ehkä silloin se Sarikin katoaa päästäsi!?

        Tänään olet (taas) Sari, oletko huomenna kenties Pirjo?

        Ps. En kyllä kirjoittele viikonloppuisin tälle (tai ylipäätänsä millekään) palstalle, koska olen viikonloput mökillä... joten kirjoittaja taitaa löytyä sieltä päästä (tai Moskovasta, kuten itse arvelet).

        Vai niin, vai on siellä idässä hourulalla mökkejäkin. Taitaa olla jokin terapiamuoto. Suotako siellä Siperiassa kuokitte viikonloppuisin. Noh pääasia että järjestävät jotain aktiviteettia välillä.


      • -Sari_

        Mä aloitin tän kirjeen ja lopetan sen nyt omalta osaltani tähän. Mun ja hra Åboyn sekä hänen peilistä kurkistavien kavereidensa lisäksi meitä on osallistunut tähän keskusteluun pari muutakin henkilöä, joille kaikille siis hyvät jatkot. Toivon Åboylle jotain hänelle sopivampaa harrastusta, kirjoittaminen ei ole hänen lajinsa. Valitan.


      • Åboy
        -Sari_ kirjoitti:

        Mä aloitin tän kirjeen ja lopetan sen nyt omalta osaltani tähän. Mun ja hra Åboyn sekä hänen peilistä kurkistavien kavereidensa lisäksi meitä on osallistunut tähän keskusteluun pari muutakin henkilöä, joille kaikille siis hyvät jatkot. Toivon Åboylle jotain hänelle sopivampaa harrastusta, kirjoittaminen ei ole hänen lajinsa. Valitan.

        Olen myöskin todella iloinen että löysit oman identiteettisi yli vuoden etsiskelyn jälkeen. Olemme enemmän kuin iloisia että siirryt sinne hourulan mökillesi ja jätät tämän palstan jääkiekolle. Kauan se kesti mutta kannatti. Hyvää jatkoa sinne itään.


      • kenelle luulet
        Åboy kirjoitti:

        Olen myöskin todella iloinen että löysit oman identiteettisi yli vuoden etsiskelyn jälkeen. Olemme enemmän kuin iloisia että siirryt sinne hourulan mökillesi ja jätät tämän palstan jääkiekolle. Kauan se kesti mutta kannatti. Hyvää jatkoa sinne itään.

        kirjoittavasi?

        Hienoa, että olette(???) iloisia, mutta koska te olette viimeksi keskustelleet jääkiekosta?

        "Olemme enemmän kuin iloisia että siirryt sinne hourulan mökillesi ja jätät tämän palstan jääkiekolle."

        Hyvät jatkot Anterolle Kokkolaan.


      • on menny
        -Sari_ kirjoitti:

        Mä aloitin tän kirjeen ja lopetan sen nyt omalta osaltani tähän. Mun ja hra Åboyn sekä hänen peilistä kurkistavien kavereidensa lisäksi meitä on osallistunut tähän keskusteluun pari muutakin henkilöä, joille kaikille siis hyvät jatkot. Toivon Åboylle jotain hänelle sopivampaa harrastusta, kirjoittaminen ei ole hänen lajinsa. Valitan.

        ihan sekaisin, ku Tepsukat eivät pärjää...

        Yhdessä vaiheessa se jo oli louhimassa kallioon rahasäiliötä Tepsukoiden (olemattomille) rahoille! ;p

        Ehkä sen kandeis mennä hoitoon tai jotain?

        Kevään jatkoja sinnekin (ja ehkä ne lumetkin sulavat vielä ennen juhannusta)...


    • Åboy

      Hei Sari.

      Miten ne jatkot siellä Moskovan esikaupingissa menivät? Moskovan sirkuksen teltassa oli varmaan paljon ohjelmaa? Esiintyjinä olivat Sari ja hänen pässinsä jotka mäkättivät yhdessä ohjelman jota oli harjoiteltu syksystä lähtien. Pässi ei vaan osannut vuorosanojaan, se pelkästään mäkätti kitarisat lepattaen.
      Pana-armeijan kuoro esitti tietysti ryssien kalinkan ja yleisö viihtyi hmainiosti. Mitä sitä ryssä muuta vaatisikaan? . Hapankaalikin oli tällä kertaa makoisaa ja kaikki ryssät nauttivat suunnattomasti.
      Sari ei taas näin keväällä tiedä yhtään yhtään omaa identiteettiään. Kuuppa täysin sekaisin.
      Sama vaiva tolla ryssällä oli viime keväänä mutta ymmätää ton tietysti että aina keväällä tämä pirstoutunut persoona haluaa olla ehdottomasti turkulainen.

      Kuka sitä Siperiaa aina kestäisikään? On sentään sata kertaa hienompaa uskotella olevansa sivistyksen kehdosta turusta vaikka ei sitä kukaan enää ole uskonutkaan vuoteen, mutta Sarille se tuottaa suunnattomia kiksejä.
      Voi skitsofreenikko-raukkaa.

    • Åboy

      Hei Sari.

      Miten ne jatkot siellä Moskovan esikaupingissa menivät? Moskovan sirkuksen teltassa oli varmaan paljon ohjelmaa? Esiintyjinä olivat Sari ja hänen pässinsä jotka mäkättivät yhdessä ohjelman jota oli harjoiteltu syksystä lähtien. Pässi ei vaan osannut vuorosanojaan, se pelkästään mäkätti kitarisat lepattaen.
      Pana-armeijan kuoro esitti tietysti ryssien kalinkan ja yleisö viihtyi hmainiosti. Mitä sitä ryssä muuta vaatisikaan? . Hapankaalikin oli tällä kertaa makoisaa ja kaikki ryssät nauttivat suunnattomasti.
      Sari ei taas näin keväällä tiedä yhtään yhtään omaa identiteettiään. Kuuppa täysin sekaisin.
      Sama vaiva tolla ryssällä oli viime keväänä mutta ymmätää ton tietysti että aina keväällä tämä pirstoutunut persoona haluaa olla ehdottomasti turkulainen.

      Kuka sitä Siperiaa aina kestäisikään? On sentään sata kertaa hienompaa uskotella olevansa sivistyksen kehdosta turusta vaikka ei sitä kukaan enää ole uskonutkaan vuoteen, mutta Sarille se tuottaa suunnattomia kiksejä.
      Voi skitsofreenikko-raukkaa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe