antaa rahat mitkä maksaa divari tason tsekeille ac oululle,että jotain hyvää näkis oululaisessa urheilussa.
kärpät voisi
6
269
Vastaukset
- Kiekko--Guru
Rahamäärä jonka Kärpät maksaa ulkomaanavuille voisi maksaa puolet muiden Sm-liigajoukkuieden pelaajien palkoista!! Senverran paljon on Oulussa ollut tapana maksaa ulkomaalaisille!! Mutta lisää rahaa saisi Junno laittaa likoon että saataisiin karsijanpaikanpelko pois puserosta. *NAURAA*
- jep jep
Hyviä ideoita tarvitaan, kun Oulussa tätä rahaa pursuaa niin ettei tiedä mihin survoa. Itse sain juuri osinkoja ja ostin Kärppien lahjalla itelle uuden Ferrarin :)
- Kauko Ohjattava
jep jep kirjoitti:
Hyviä ideoita tarvitaan, kun Oulussa tätä rahaa pursuaa niin ettei tiedä mihin survoa. Itse sain juuri osinkoja ja ostin Kärppien lahjalla itelle uuden Ferrarin :)
Ostitko polttiksen vai sähkömoottorisen?
- jfjd
Kauko Ohjattava kirjoitti:
Ostitko polttiksen vai sähkömoottorisen?
Neppis autoissa ei ole moottoria lainkaan.
- Öky..
jfjd kirjoitti:
Neppis autoissa ei ole moottoria lainkaan.
Köyhät on ällöjä :)
- 15+16
Jalkapallossa joudutte ykköseen ja kohta jääkiekkoporukka seuraa perässä. Omat pojat lähtee muualle peliajan perässä ja rahat ei riitä maksaa ylihintasille tsekeille palkkoja montaa vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891