Eric Perrin tuli jäähyaitiosta kentälle ja taklas Bluesin päädyssä Rantaa, joka jäi kieriskelemään kentälle sen näköisenä kuin olisi henki lähdössä. Perrin sai 5 minuutin jäähyn. Ranta tuli kuitenkin seuraavassa vaihdossa kentälle uudelleen. Suoritushan oli oskarin arvoinen tai ainakin hameen hän olisi ansainnut.
Karalahden istuessa jäähyllä kolmannessa erässä ja pelin ollessa 1-1 Heisanen otti todella tyhmän jäähyn poikitaisella mailla omassa päädyssä. Tämän kahden miehen ylivoiman aikana JYP teki kauniin maalin, ns. koulumaalin! Tästä Heiskasen tempusta hän ansaitsisi kyllä ainakin makkaran, niin paljon se auttoi JYP´iä! Jotta jäähy ei nyt menisi ihan hukkaan Bluesin kannalta, niin kannattaa katsoa tuo ylivoimamaali muutamia kertoja vidolta ja opetella siitä jotain!
Palkintoja Bluesin pelaajille
Katsomosta A3 nähty
4
169
Vastaukset
- juha8222
Bluesin pelaajien olisi pitänyt jäädä näytelmäkerhoon, eikä tulla pelaamaan miesten pelejä!
- 8+10
Hienosti kirjoitettu. Kyseinen taklaushan päätti Rannan kauden. Ilmeisesti A3 katsomosta ei näe kentälle kunnolla. Aloittajahan ansaitsee tästä kirjoituksestaan hameen.
- anti-jyppi
Älä välitä,jyppi-fanit nyt on tollasii puusilmiä!
- rjlesrtgbe
Myös muista katsomoista todettiin, että Ranta pelasi vielä samassa ylivoimassa. Eli näköhavainto A3 katsomosta voidaan todeta oikeaksi. Sittemmin ei tosin ole pelannut, joten mistään hamehommista ei ollut kysymys. Ikävä juttu kaiken kaikkiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388