Poistin Garminin kartan, miten saan sen takaisin?
Poistin kartan
5
287
Vastaukset
- frangröbbä
lataa netistä uusi
- takkari
Tuliko Garminin mukana asennuslevykettä? Jos tuli niin sieltä. Jos ei tullut, niin yritä Garminin sivuilta kirjautumalla palveluun. Ei ole Garmin-kokemusta, joten näin arvailin...
- Garmeen mokan ratka
Onko karttasi maksullinen? Jos on, niin useimmiten sitä ei saa muuten takaisin kuin palauttamalla varmuuskopiosta, onko Sinulla varmuuskopiota? maksullisen kartan mukan saattoi tulla lisenssinumero tai vastaava, joka on tiedettävä palautettaessa. Jos taas karttasi on ilmainen, niin lataa uusi. Jos taas nuo lisenssinumerot ym. ovat päässeet katoamaan, niin sinun on maksettava uusi. Minun Garminin muistikortilla on kaksi karttaa, maksullisen olen varmuuskopioinut CD-rompulle ja ilmaisen lataan kuukausittain uuden. Lisäkysmyksiä saattoi aiheuttaa ruo "ilmainen kartta". Katso www.polkupyoraily.net/osm
- en ole eksynyt
tusseja, niillä äherrät kaksi viivaa ristiin, siinä sulle riittävä kartta.
- B J
en ole eksynyt kirjoitti:
tusseja, niillä äherrät kaksi viivaa ristiin, siinä sulle riittävä kartta.
Kerro enemmän tosta tussihommasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532