kertokaas viisaat onko kovasen taxi keisareilla menny sukset ristiin?satuin vaan kuulemaan villin huhun että heikki olis ostanu koko roskan itselleen ja että late ja norppo olis saanu fudut samalla!!
kovanen
41
3974
Vastaukset
- Ei paskempi osoite!
Ei paskempi osoite!
- Fjfjfjffjjffjfjfjfjfjfjf
Ei paskempi osoite! kirjoitti:
Ei paskempi osoite!
Aika paska osoite, kolmas linja.
- 74451
Jep
- kyllä ne temput osaa
Ei oo menny. Veron kiertoo! Katsokaas kun Koon takseja ajelee nykyään helsingin taksin kuvuilla. ...................jne...jne....jne
- vanhapaappavaa
vieläkö dösää zörataan prossapalkoilla kyseisessä puulaakissa???
- Kflufluhfflflufflvflfvfl
Enpä ole tiennytkään että olisi koskaan ollut muita kupuja käytössä kuin helsinkläisiä. Paitsi tuo yksi hoitotaksi espoon kuvulla.
Mikäs lausunto tuokin oli?
- kovis K
Kyllä te ootte. Herroilla on sukset menneet ristiin jo ajat sitten. Toinen myi osuutensa toiselle ja sai siitä semmoset hillot, että voi golffata etelässä ihan kuinka huvittaa. Muodollisesti taitaa olla jokunen taksi omassa omistuksessa. Matsi lienee alkanut herrojen lasten osallitumisesta yrityksen jatkamiseen ja rooleihin. Ugh voin olla väärässäkin.
- YÄK!
No siellähän ne kaks pumpulipoikaa yrittää leikkiä johtajaa varsinkin vanhempi ja molemmat niin pihalla kaikesta ku vaan voi olla!
- jaaaaaaaaaaaaaa
Ei, ne pumpulipojathan sieltä juuri joutui lähtemään kun toinen veljeksistä osti koko paskan pois. Luulen, että nyt siellä saattaa vähän työilmapiirikin parantua kun se vanhempi pumpulipojista lähti pätemästä ja haukkumasta kuljettajia
- viisaskuljettaja
Kyllä te nyt ootte aika kujalla näistä jutuista :D Sori vaan. Terveisin, tiedän totuuden.
- Vai viisas vielä??
kerroppa sitten se totuus :D Luuletko etten minä tiedä?
- taxooo
Hei, kertokaa miten ne Kovasen autot ajelee Helsgin taksikuvuilla?
- Ptjbjbd.dm.gdmg.j.g.g
? Kaduilla ja kujillahan...?
- HTD rules....
Sikisi, kun Eero Keinänen niminen herra hyväksyy heidät sinne. Ei siinä sen kummempaa ole.
- Jotain tiedän minäki
Ei tässä ole Keinäsestä kiinni saako Kovasen autot ajaa Helsingissä taksia. Niillä on taksiluvat Hkiin kunnossa ja sopimukset HTD:n kanssa.
- pästäkerroin ok
Eri asia onkin se, että autoissa on kahdet välityslaitteet jotka ovat HTD:n sääntöjen mukaan kielletty. Kovasen autot saavat siis kyytejä omista laitteistaan ja HTD:n laitteista. Kovasen autot saavat siis nauttia paremmista eduista kuin HTD:n tavalliset autot.
- Hämeen hitain
Onko mattilan liikenteellä mitään tekemistä kovasen kanssa ?
- stadin nopein;)
En tiedä mutta mitä sitten vaikka olisi? Kovannen ei ole vuosiin edes kilpaillut tavallisten HTD:n autojen kanssa kyydeistä. Sillä on oma asiakaskuntansa jotka maksaa kyydeistä paremman hinnan (markkinointi). Siksi sillä on varaa pitää parempaa kalustoa ja sillä on hyviä sopimuskuljetuksia. Kuljettajien palkkataso saattaa olla alhaisempi kuin normi ajossa olevan taksin mutta paremmin hinnoitellut kyydit kompensoivat sen.
- työsuojelupiiri
on.bulvaaneja jotka ajaa k..kyytejä.laulaa niitten lauluja ruikuttaa työkkärissä ilmaistyöntekijöitä..joukkoliikenneluvalla taxiajoa...taksamittarit busseissa...ym.paskaa kierrä kaukaa
- nenä pystyssä
Joskus telkkarissa oli juttua tuosta yrityksestä, kovin vaikutti ylimieliseltä pelleltä se toinen niistä johtajista.
- nenä pystympään
Se toinen myi osuutensa sille toiselle ja siirtyi gofaamaan, että silleen.
- Busdriver
Olin 90-luvun puolivälissä Kovasella ja jouduin ajelemaan 16-paikkasella pikkubussilla taksikyytejä.
- fkf
kovasella 17%
normaalisella 25%
ei kannata viikonloppuna- kovasella töissä
tuo ei kyllä ihan pidä paikkansa, kuten ei monetkaa asiat tällä palstalla. sillä itse ajan kovasella ja tulen jatkossa ajamaan. se on totta, että ilmapiiri nyt on parempi ja kovasella on hyvä olla duunissa.
- 11+5
kovasella töissä kirjoitti:
tuo ei kyllä ihan pidä paikkansa, kuten ei monetkaa asiat tällä palstalla. sillä itse ajan kovasella ja tulen jatkossa ajamaan. se on totta, että ilmapiiri nyt on parempi ja kovasella on hyvä olla duunissa.
Parempi verrattuna mihin? Kovasesta kirjoitetaan paljon, pieneltä osin kateudesta, suurelta osin varmasti aiheesta...
En tiedä millaisia työnantajia taksi-isännät ovat keskimäärin, mutta minua todellakin ihmetyttää miten ja miksi Kovanen Suomen suurimpana taksiyhtiönä ja jollain tavalla laadukkaaksi profiloituneena edes kehtaa pelleillä halpatyövoiman kanssa (tätä tosin asiakkaat eivät ehkä tiedä). Itse en ainakaan jaksaisi olla kovin ylpeä työnantajastani, jos se "arvostaisi" työntekoani maksamalla alan mahdollisesti huonointa provisiota. Ei sillä ole merkitystä, että oman päivystyksen takia ajoa on hetkittäin enemmän tarjolla, on se työ silti tehtävä.
Taksiala muutenkin hyvin harvoin vaikuttaa järkien ihmisten puuhastelulta. Sen sijaan, että mietitään ringissä nortti huulessa, että miksi helvetissä se Kovasen auto saa sieltä oman keskuksen kautta keikkaa, voitaisiin keskittyä vittuilemaan omalle isännälle miksei se osta BMW:tä tai Mersua sen Hyundain tai Skodan ropposen tilalle (johon kukaan asiakas ei mielellään sisään astu)... Voisi alkaa sitä "omaa keikkaa" herua itse kullekin (...tai vastaavasti ihmisten tarve soitella Kovaselle vähentyä).
- rarrr
f u kovanen
u lost a friend - äijä kovasella nykyä
Mä en ymmärrä miks ihmiset kattoo kieroo kovasen autoi?! mitä sit jos niil on oma ula?! ja mitä sit jos porukka tykkää mennä PUHTAALLA TAKSILLA ! Heti ku tuli sen aika et itte tartten taksia, ni kyllä mä mieluummin menen jollakin kovasen autolla, ku ei tartte miettii et millai menee autoo istuu ettei heti oo PASKASET vaatteet...Meneppä kattomaa ulkonäön perusteellaki et minkä kyytiin menisit mieluummin.
Mä en ainakaa oo nähny iha kauheest mitää likasii autoi kovasella muutako sillon et
ne on käyny joko pitkällä reissulla eikä oo kerinny pesee autoo..
Nostan ainaki hattuu et tyypit jaksaa tota hommaa... koska mä meen ainaki mieluummin taksilla jonneki ku alan kyttää julkisten aikatauluu. Kovaselt ku tilaa ni saa heti auton jos niin haluu...- 17+90
Istutko puhtaalla Kovasen konepellillä? vai katolla?
- mauri7
Onko hyvä olla töissä Kovasella?
- 16+18
Riippuu mitä tykkää itse työstä, ei tuo talo juuri muuta anna kuin puitteet tehdä sitä. Jos luulet rikastuvasi tai edes tienaavasi hyvin, unohda tällä hetkellä koko juttu. Alalla on parempia ja pahempia työnantajia. Tuskin löydät aloittelijana ilman kontakteja taksialalta huippuhyvää työnantajaa - niiden ei tarvitse mainostaa työkkärin sivuilla.
- BANDIDOS
usko tai älä eise kovanen kauaa juhli.
- Sitä odottavat
Kovasella alkaa juhlat jos päättävät vapauttaa luvat.
- tietävä
Ostaa nyt jo yrityksiä joka puolelta Suomea...
- 3+16
Yrityksen ostaminen kannattaa tasan siinä tapauksessa, että ei usko lupien vapautuvan.
- Sitä odottavat
Tuskin Kovanen mitään liikennelupia ostelee.
- Onko oikein
Mahtaa olla Kovasen takseilla kova kysyntä,kun joutuu kuljettaa joukkari autoilla hotelleilta 1 henkilön tilausta.
- hyväpalvelu
Kovasen eduksi sanottakoon se ettei sieltä ole ikinä tarjottu ei oota. Odottaa on toki hetken joutunut, mutta aina on auto järjestynyt. Toista se on ollut muitten keskusten kanssa asioidessa.
- Ladulletakaisin
Jos sukset on menny ristiin niin silloin pitää suksia hiukan kääntää
- kipparicalle
Onko kovanen siis ostanut melkein kaikki taksiluvat vai kierrätetäänkö lupia jonkunlaisen hoitotaksimeiningin kautta.
- PehmonenKovis
Kierretään ja siihen on saatu leimattulupapaperi jenkeistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862