Direct 123

diditte

Onko kellään kokemuksia tästä verkkokaupasta. Olen kerran tullut huijatuksi, ja tekijä sai vain yhdyskuntapalvelua, vaikka oli huijannut kymmeniä ja ei ollut ensikertalainen, joten haluan olla varovainen.

47

13714

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas100

      Tilasin tavaraa tuolta. Tuli niinkuin piti ja oli sitä mitä halusinkin. Eli voin suositella!

    • mike/78

      Suosittelen.
      Tilasin kodinkoneet sieltä ja nopeesti tuli.
      Edullisimmalta tuntui mitän vertailin ostamiani tuotteita.

    • asiakas123

      Joo tuli kyllä nopeasti ja kotiovelle.. mitä nyt nopeesti vertailin, niin vaikutti edullisimmalta.
      Suosittelen.

    • LiinuTiinu75

      Tilasin tänään juuri täältä, katsotaan miten käy. Täytyy tulla tänne kertomaan sitten.

    • LiinuTiinu75

      Väliraportti: nyt tuli ainakin sähköpostiin tuotetunnus, jolla voi seurata paketin kulkua Itellalla. Nopeaa toimintaa tähän asti, katsotaan tuleeko tuote oven taa jo pääsiäisen jälkeen tiistaina =)

    • LiinuTiinu75

      Väliraportti 2: nyt tuli tuote, suoraa oven taakse. ;) Eli vähän vajaa kolme arkipäivää meni yhteensä. Vähän jo eilen olin varma että jotain on pielessä kun ei löytynytkään postin sivuilta mitään sillä lähetystunnuksella ja soittelin sitten Directin numeroon. Noh, sieltä ei kukaan vastannut ja ajattelin, että varmasti on huijattu (maksoin koko hinnan etukäteen). Mutta sitten soittivatkin takaisin sieltä hetken kuluttua ja selvittivät, että tulossa on. Ja niinhän se tulikin. Tähän mennessä näyttää ihan oikealle tuotteelle, annan vielä loppuraportin kun avataan paketti ja asennetaan (kalustemikroaaltouuni). Mutta siis tähän mennessä ei voi muuta sanoa kuin lämpimästi suositella =) Minä sain ainakin mikron noin 150 euroa halvemmalla kuin suomalaisesta kaupasta olisi saanut.

    • LiinuTiinu75

      Loppuraportti: Nyt on mikro asennettu ja hienosti toimii. Suosittelen lämpimästi tätä verkkokauppaa! :)

    • tilaaja19w

      Tilasin tuolta dvd-soittimen ja olen odottanut sitä jo melkein kuukauden. mutta asiaan liittyy pari muuttujaa sillä minulle soitettiin 9.9. että tilaukset on mennyt sekaisin ja että nyt minulle oli tulossa pöytäuuni. no se jotain selitti siinä puhelimessa että se pitää sitten lähettää takaisin jotta saisin oikean tuotteen. lisäksi jännän siintä tekee että tilasin se äitini osoitteeseen omalla nimelläni ja sen takia tilauskennoutamislappu oli seikkaillut viikon ties missä. no, äiti kävi siellä viimein ja posti oli lähettänyt väärän tuotteen takasin ja 23.9 minulle tuli sähköpostiin että oikea dvd soitin on lähetetty. ja nyt olen sitä odottanut puolitoista viikkoa. toivottavasti se tulee joskus. ihme häslinkiä vaan

      • outoja ovat

        Omituinen pulju, jos vetkuttavat sinun tilaustasi, koska ovat itse sählineet lähetykset.
        Itse olisin pitänyt uunia postissa "panttina" sen pari viikkoa ja lähetellyt sen takaisin, kun dvd-soitin on postissa haettavissa.


    • Oppipoika75

      Eipä löydy ytj:stä eikä asiakastiedosta mitään kyseisestä yrityksestä. Taitaa olla taas uusi virolainen yrittäjä kyseessä. Kun alkaa takuuaikana tuotteet hajoilemaan, kuulemme viimeistään mistä tässä on kyse..

      • Tyytyväinen asiakas

        Soitin tuonne, kun olin tilaamassa Gorenjen liesituuletinta, kukaan ei vastannut. Ajattelin että jaa tällainen firma sitten, meni 1 min ja heppu soitti sieltä takaisin, että olitte soitelleet! Sain tarvittavat tiedot ja tilasin tuotteen nettikaupan kautta kotiinkuljetuksella.

        Laite tuli ajallaan, mutta oli viallinen, säätöyksikkö oli asennettu alunperin vinoon ja yksi ruuvi vedetty ohi. Se oli helppo korjata, mutta kun nappulat eivät meinanneet jäädä pohjaan, niin laitoin postia että palautan laitteen.

        Postin kaveri tuli hakemaan sen kotoa ja rahat tuli tilille jonkin ajan päästä. Sujuvasti homma toimi! Mutta Gorenjea en enää osta.

        Tein vielä myöhemmin toisen tilauksen, ostin Samsungin mikroaaltouunin. Kaikki sujui kuin rasvattu, helppo ostaa, hyvä myyjän kommunikointi, nopea toimitus ja laite OK.

        Suosittelen tätä nettikauppaa!


      • ficora

        domain: direct123.fi
        descr: Antista As
        descr: 23698608
        address: Sivuliike
        address: Tammsaare tee 134B
        address: 12918
        address: Tallinn
        phone: 372 6512200
        status: Granted
        created: 20.10.2010
        modified: 31.1.2012
        expires: 22.10.2015


    • Myös Tilannut

      Olen pari kertaa tilannut kodinkoneita ja molemmilla kerroilla tilaukset on toimitettu kotiovelle todella nopeasti. Ei moitittavaa! Aion tilata jatkossakin... suosittelen.

    • suomimies3

      Oliko huonoa tuuria vai mitä mutta 123Directistä keväällä /12 tilaamani Electrolux jääkaappipakastin alkoi heti uudesta pitämään toisaikaista naksutusta kuin seinäkello. Kun katsoin koneen taaksen oli kompressorissa vain venäjältä näyttävää tekstiä. Naksutus eikun paheni, hermostuin ja soitin takuuhuoltoon. Huolto vaihtoi kompressorin ja kohta sen jälkeen ilmeni muutakin vikaa koneessa ja päättivät maahantuojalta saamansa luvan perusteella hyvittää kauppasumman. Vaikka toimitus/takuu toimi hyvin, uskoni tavaran laatuun horjahti siinä määrin että taidan mennä seuraavaksi tutumpaan kauppaan....

      • nettitshoppailija

        Samaa "kiinalaista tai slovakialaista rojua" ne kaikki nykyjään myy. Valitettava totuushan se on... Se ei vaikuta siihen mistä tuotteen ostat, että toimiiko se vaiko eikö.


    • Huijatuksitullut

      Multa kusetettin 3 euroa. Mutta tein siitä rikosilmoituksen, seurataan tilannetta.

      • hahahaahha

        :DDDDDDDDDDDDD


    • ostohyvitys

      Meidän kokemuksiemme perusteella asiakkaillamme on ollut paljon hyviä kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta asiakaspalveluumme tulleiden viestien perusteella.

      Laura/ Ostohyvitys.fi

    • ???????

      Ovatko tuotteet varmasti aitoja?

    • tyytymätön asiakas

      direct123 on täyttä paskaa älkää ikinä tilatko mitään saatanan hidas kuljetus ja myyvät tavaraa mitä ei ole edes varastossa, rahat kyllä niile kelpas.

      • Kielipuoliso

        Sivuilla sanotaan SUOMEKSI, että jollei tilaamaasi tuotetta ole varastossa, se etsitään sinulle luvattuun hintaan. Osaatko lukea äidinkieltäsi, sillä sanavarastosi vaikuttaa hiukan suppealta ja alatyyliseltä.

        Raha ei ole vaarassa, jos luottokortilla maksaa. Vaikutat kuitenkin kuuluvan siihen marginaaliryhmään, jolle kukaan ei luottokorttia myönnä. Ehkä vaikeutesi ostokokemuksen suhteen johtuvat tästä.


      • Timi69

        On mahdollisuus Klarna-tiliin/-osamaksuun kun tilaa tuolta. En ukso Klarnan tehneen "sopparia" ko.firman kanssa jos ei olisi luotettava. Luulen, että on ennen sitä tarkaan selvittety luotettavuus, taustat...jne....ettei Klarnalle tule harmia jne.jos tavaraa ei toimitettakkaan tms.....toki oma ajatus asiasta.


    • Tyytyväinen

      Siskoni osti Samsungin minijärkkärin noin 150€ halvemmalla kuin muualla myytiin. Paketti oli muutamassa päivässä kotona. Erittäin hyvä kauppa!

    • kestotestiä

      kertokaa kokemuksianne kun on piätnyt takuuseen laitaa tuote, siinä on sitä jöälkimarkkinointia.

      • Kerrasta oppii

        Varmaan samanlainen kuin DIGIVIRE. Tavarat tulee Honkongista ja Suomessa ei takuu toimi


      • Viisastavaa

        "Kilpailusäännökset edellyttävät, että valmistajan yhdessä maassa myöntämän tehdastakuun on pääsääntöisesti oltava samoin edellytyksin voimassa myös muissa EU-maissa. Tavara pitäisi saada siis takuukorjattua Suomessa, jos sillä on valmistajan tehdastakuu ja maahantuoja Suomessa."
        Sama rautalangasta: kun tilaat tuotteen, jolla on maahantuoja tässä valtakunnassa, takuu ja takuuhuollot toimivat. Ei ole mikään pakko kääntyä myyjäliikkeen puoleen.

        Lähde: http://www.ecc.fi/fi-FI/tavaran-virhe-ja-takuu/takuu/


    • Zeppi63

      Valitettavasti en voi suositella kyseistä verkkokauppaa kenellekkään.

      Direct123 verkkokauppa mainostaa tuotteita halvemmalla hinnalla

      kuin myyvät omassa verkkokaupassaan eli tarkoituksella

      harhauttavat asiakasta virheellisellä ja harhaanjohtavalla mainonnalla.

      Kyseisen kaupan 'operatiivinen johtaja' toteaa tylysti ettei kaikkea voi miellyttää ja

      kieltäytyy myymästä tuotetta mainostamallaan hinnalla.

      Oma johtopäätös on tähän, että on parasta äänestää jaloilla

      ja valita luotettava ja asianmukaisesti toimiva kauppias.

      Eli jos tuotteen ostaminen ja asiakaspalvelun kanssa toimiminen on näin hankalaa

      kuinka hankalaa se on kun tuote on rikki tai muuten epäkunnossa

      • dille1

        Tosta jää käsitys että oot tsekannut hinnan jostain vertaa tai hintavertailu sivulta? Ne ei muuten oo aina ajantasalla. Itselleni ainakin käynyt näin. Turha silloin syyttää kauppiasta.


    • Agregaatti

      Ostin tuotteita Direct 123 kaupasta. Soitin sinne ja sovin hinnat. Kaikki toimi sovitun mukaisesti.

    • Sirpa123456

      Älkää ikinä ostako mitään tästä verkkokaupasta. Kodinkoneet lommoilla ja lasit säpäleinä. Eivät korvaa mitään. Suositaan kotimaista ja jätetään Virolaiset kaupat oman onnensa nojaan.

      • LIESIHAKUSESSA

        Kerrotko vähän tarkemmin tapauksestasi?


    • ripfirma

      Ei ole enään toiminnassa?

      • sibuside

        Hyvin näyttäis verkkosivut pelittävän


    • Eka_osto

      Tilasin itse juuri täältä ekaa kertaa tänään. Veljelle pari amiiboa mitä ei edes eBayltä enää löytynyt. Sivut ainakin väittivät että kumpaakin olisi varastossa mutta saa nähdä miten käy. Palautteet ainakin näyttäisi olevan melko positiivisia jos kaikki arvio sivut missä kävin lukemassa pistää yhteen.

      • paskalafkaoyy

        Ostit omasta kaupasta veljelles???


    • kakkaaaa

      .......Kakkkkaaaaaaaaaaaaa.........

    • Pasperi

      Tilasin astianpesukoneen ja parin päivän päästä se oli kotiovella ja paljon halvemmalla kuin Suomesta.
      Paras verkkokauppakokemukseni, hyvää palvelua ja tiedottamista, koko ajan tieto missä mennään. Suosittelen ainakin tämän perusteella.
      Tuotteethan ovat samoja tehtaan pakkauksissa eikä niihin Virossa kosketa. Ostajalle on sama mistä se tulee ja palvelu suomenkielellä sekä tehdastakuu voimassa samoin kuin Suomesta ostetussa.
      Suomen Postin toimituksen käsittelylle oli kyllä toivomuksen varaa, käsittelivät kuin vierasta sikaa vaikka toimitusohjeessa oil huomautus SÄRKYVÄÄ kuten myös pakettimerkinnöissä. Kuski halusi varmaan näyttää voimiaan kun riepotti pakettia yhdestä sidontahihnasata ja mätkäytti lattiaan lähes puolen metrin korkeudesta. Onneksi laite vielä toimi vaikka käsittely kyllä näkyi sisällössä.

      • paskalafkaoyy

        Kuljettaako posti sikojakin? Yleensä sian autossa lukee "Siun Sote" ja sisällä ajamassa se sossun sika, toisten verorahoilla


    • köppinen

      Kodinkoneet lommoilla jokapuolelta eivätkä korvaa mitään.Loppu ostot tähän!

    • Mkk

      Su. Illalla tilasin aktiivirannekkeen ja ke klo 14 tuli viesti että noudettavissa porin prismasta. Hyvin toimi niin ja about 40e halvemmalla kun urheiluliikkeistä

    • Jessssz

      Tilasin Whal kotiparturin. Halpa hinta ja nopeesti tuli. Hyvin toimii.

      • Anonyymi

        Minäkin oon tilannut sen. Laadukas ja hyvä tuote 👍


    • Mies89helsinki

      Tilamaani tuote hajosi takuuaikana. Kuumotti miten virolaispuljussa pelaa takuu. Upeasti toimi.

      Postin kaveri haki kotoani laitteen ja löi osoitetarran kylkeen. Lähettivät uuden laitteen muutamaa päivää myöhemmin.

      Takuu oli kokonaisuudessaan helppo ja vaivaton hoitaa. Mun tehtäväksi jäi vain paketoida laite ja täyttää yksi nettikaavake.

      Asiakaspalvelija, mailin välityksellä, oli todella asiallinen.

    • Anonyymi

      Tilasin Playseat evolutionin 26.6.2019 ja 27.6.2019 tuli postin seurantaan errä ”Lähetys on vastaanotettu kuljetettavaksi.” Katsotaan kauanko menee. Kirjoittelen sitten kauanko menee että saapuu kotiovelle.

      • Anonyymi

        eikö tilaamasi tuote ole vieläkään tullut vai etkö vain muistanut ilmoitella tänne?


    • Anonyymi

      Ilmeisesti on mennyt kiinni nyt, kun niiden sivuilla luki etteivät ota uusia tilauksia vastaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe