"Miehet" kappale on Hanna Pakarisen uusimmalta levyltä "Paperimiehen tytär". Kappalele kertoo tietenkin nimensä mukaisesti miehistä ja olen sitä mieltä, että kappaleessa on mielestä aivan uskomattoman hienot ja melkolailla osuvat sanat. Olisi mahtavaa saada näin hieno kappale radiosoittoon. Kuunnelkaa ja kertokaa mielipiteenne!
KUUNTELE: http://www.youtube.com/watch?v=ELnodO3NEFU
Hanna Pakarinen - Miehet
17
4672
Vastaukset
- terhiterhiii
On kyllä todella hauskasti osuvat sanat. Kokonaisuudessa kyllä mukava biisi!
- ekktiis
Ihana kappale ja mainiot sanat :D On se Hanna kyllä osannut tehä aika hienon biisin.
- oonahelena
Ai että! Tulee ihan oma ukko mielee, tietenkin siis hyvällä tavalla.
- tappaniii
Kelpo sanat, mut kaikki muu onki sitten huonoa biisissä... En koskaan oo tykännyt Hannan äänestä enkä tykkää nytkää. Jonkun toisne laulamana tää vois olla munki mieleen.
- ekgigigigi
Tykkään, tykkään! Kyllä Hannalle toi suomeksi laulaminen sopii aika kivasti.
- kaisariinaa
Ihan mahtava biisi ei voi muuta sanoa. Yksi lemppareistani tuolta "Paperimiehen tytär" albumilta ja olen kyllä myös sitä mieltä, että Hannalle sopii tosi hyvin suomeksi laulaminen! Tää ois kyllä oiva valinta seuraavaksi singleksi tuolta levyltä.
- kikikiikiiiii
Haaaa ei voi muuta sanoo ku et tykkään noista sanoista :DD pitää aika lailla paikkansa
- eeeerikaa
On kyllä mainiot sanoitukset ja muutenkin kaunis kappale ei voi muuta sanoo. Pistää kyllä hieman hymyilyttämään noi sanat.
- annawiiw
Sanoitukset kertoo kyllä ihan täydellisesti millainen on suomalainen perusmies! Ainakin mun kohdalla kaikki on sattunut olee just tollasia :D
- leerinaa
Samat sanat! Hyvä biisi
- emmaamaamee
Rakastan tätä kappaletta, sanat on ihanat ja hieman humoristiset eikä niitä pidä kaikkia välttämättä niin tosissaan ottaa. :)
- soittamaan opettelev
Mistäköhän löytäisi kitaran soinnut tähän kappaleeseen? Googella ei löytynyt enkä ole niin etevä että katsomalla tai kuuntelemalla tietäisi mikä sointu on kyseessä :)
- HellsBell
Haha, onpa pitäny ruveta laulamaan iskelmää. Täyttä humppapaskaa koko "Miehet". Tyhjänpäivästä stereotypiäpaskaa. Seuraavaksi on luvassa paluu niihin puuhommiin.
- Vitun Homo
Hirveetä shaissea! HERÄTKÄÄ! Markkinoilla on myös hyvää musiikkia.
- Mie meiltä
Ihanaa Hanna, tosi hyvt sanat.Siinä on kerrottu kaikki miehestä.
- turha julkkis
Pakarinen on todellakin huonoin laulaja mitä tiedän ei sitte minkään näköistä ääntä. Häivy julkisuudesta !!!!
- levy säälistä
Niin on, huonompaa laulajaa saa etsiä, kuin Pakarinen. Hanna Pakarisella kovin miesmäinen ja tunkkanen ääni.
Eipä tuota onneksi pahemmin ole kuullut ja näkynyt esiintymässä missään
Muutenkin vähän hompsuinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992