Missä myydään Antti Tuisku t-paitoja?? Tahtoisin semmoisen mutta en ole löytänyt mistään. Suuri kiitos vinkeistä.
Antti Tuisku t-paita??
8
1124
Vastaukset
- julle
Kuka vitun idiootti haluu ostaa Antti Tuiskun paidan??????
- kerta
itsekin voi sen tehdä!!!!!
- antti fani
kuule paskiaine mä tykkään antista ja sä oot homo
- Minde
Siel on kisa josta voi voittaa antti tuisku t-paidan!
- Antti Fani
esim minä ois minustaki sellanen Antti Tuisku t paita kiva mutta siinä pitäs olla Antti Tuiskun kuva ja lukee Antti Tuisku oon vaa nähny sellasia Antti Tuiskú t paitoja missä lukee vaa edessä pienessä logossa Antti Tuisku.Mun kännykässä on logo Antti Tuisku soittaa
- HoneyBee
Mäkin osallistuin siihen kisaan,jossa sen voi voittaa.Mä kävin tänään Kajaanin keikal!Siel oli aivan mahtavaa!!!!
- HoneyBee
Antti Fani kirjoitti:
esim minä ois minustaki sellanen Antti Tuisku t paita kiva mutta siinä pitäs olla Antti Tuiskun kuva ja lukee Antti Tuisku oon vaa nähny sellasia Antti Tuiskú t paitoja missä lukee vaa edessä pienessä logossa Antti Tuisku.Mun kännykässä on logo Antti Tuisku soittaa
Mistä sä tilasit sen logon,Antti fani?????
- JEE JEE
Toi on hyvä paita, se on hyvä!!!!
Kun laittaa Tuisku paidan päälleen, ei kukaan huomaa jos on oksentanut paidalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760