Pirjantai eli perjantai iltaa

*viikonloppu lisä:)

kaikille kävijöille:) Saas nähdä sen toisen palstan meiningin?

22

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SatumainenSaunakukka

      Pakkanen panoo.;)

      • aavikon rhodorendron

        Tuskin siellä muut sitte panookaan. Nuivaa ja kuivaa touhu on heillä siellä.. mahtaa ne meitä nyt kaivata;)
        Itkeköön, kurjat;)


      • heipa taas;)
        aavikon rhodorendron kirjoitti:

        Tuskin siellä muut sitte panookaan. Nuivaa ja kuivaa touhu on heillä siellä.. mahtaa ne meitä nyt kaivata;)
        Itkeköön, kurjat;)

        panevat parastaan panemalla joka päivä huonompaa ja huonompaa tekstiä. Siellä ei äly ylitä ortta vaikka sen palstan nimi onkin hieman vapaa muotoinen:)


      • aavikon rhodorendron
        heipa taas;) kirjoitti:

        panevat parastaan panemalla joka päivä huonompaa ja huonompaa tekstiä. Siellä ei äly ylitä ortta vaikka sen palstan nimi onkin hieman vapaa muotoinen:)

        ei muuta vapaata sitte oo ollukkaan ku toi nimi.. no, mitä näistä, viksut pärjää aina. Ja komiat!
        Täälläkin pakkanen panis mut mä en anna.. tumputtakoon;) Kuis siellä?
        Tänään oli aika erikoinen päivä.. kolmen tunnin yöunien jälkeen.. olinko mä töissä ja teinkö mä siellä jotain.. en tunnusta olevani kuuhullu mut ah, niin kovin kirkkaasti se makkaria valaisi!;)


      • heipa taas;)
        aavikon rhodorendron kirjoitti:

        ei muuta vapaata sitte oo ollukkaan ku toi nimi.. no, mitä näistä, viksut pärjää aina. Ja komiat!
        Täälläkin pakkanen panis mut mä en anna.. tumputtakoon;) Kuis siellä?
        Tänään oli aika erikoinen päivä.. kolmen tunnin yöunien jälkeen.. olinko mä töissä ja teinkö mä siellä jotain.. en tunnusta olevani kuuhullu mut ah, niin kovin kirkkaasti se makkaria valaisi!;)

        nukuin kuin lämmin possu melkein 11 saakka. Noin 11 tuntia. Oli hieman vanhaa väsyä. Sitten joku saaaaaaatannan puhelinmyyjä soitti...kuinka paljon on puhelinlaskusi plää plää plää. Sanoin aina alle 5 eur per kuukausi...eikö mitä...ota meiltä tämä ja tämä paketti, saat sitä ja sitä ilmaiseksi...Sanoin, siinä tapauksessa joudutte maksamaan minulle päin...loppuis jaarittelu siihen...


      • aavikon rhodorendron
        heipa taas;) kirjoitti:

        nukuin kuin lämmin possu melkein 11 saakka. Noin 11 tuntia. Oli hieman vanhaa väsyä. Sitten joku saaaaaaatannan puhelinmyyjä soitti...kuinka paljon on puhelinlaskusi plää plää plää. Sanoin aina alle 5 eur per kuukausi...eikö mitä...ota meiltä tämä ja tämä paketti, saat sitä ja sitä ilmaiseksi...Sanoin, siinä tapauksessa joudutte maksamaan minulle päin...loppuis jaarittelu siihen...

        onkin kovasti viimeaikoina aktivoituneet. Miten ne näillä asteilla pystyykin olemaan niin aktiiveja? Miksei ne hyydy niinku normaalit ja tavalliset? Vai onks se kylymä ja näläkä joka ne laittaa liikkeelle? No voivoi;)
        Kyllä mäkin jo jonkinlaista väsyä tarttisin.. uutta tai vanhaa, sama se.. tai siis väsynyhän mä oon vaan en uninen;)
        Pian pääsee saunaan, jospa siitä seurais tajun lähtö;)


      • heipa taas;)
        aavikon rhodorendron kirjoitti:

        onkin kovasti viimeaikoina aktivoituneet. Miten ne näillä asteilla pystyykin olemaan niin aktiiveja? Miksei ne hyydy niinku normaalit ja tavalliset? Vai onks se kylymä ja näläkä joka ne laittaa liikkeelle? No voivoi;)
        Kyllä mäkin jo jonkinlaista väsyä tarttisin.. uutta tai vanhaa, sama se.. tai siis väsynyhän mä oon vaan en uninen;)
        Pian pääsee saunaan, jospa siitä seurais tajun lähtö;)

        tässä ehtii käväisemään.


      • SatumainenSaunakukka
        aavikon rhodorendron kirjoitti:

        Tuskin siellä muut sitte panookaan. Nuivaa ja kuivaa touhu on heillä siellä.. mahtaa ne meitä nyt kaivata;)
        Itkeköön, kurjat;)

        ikkasta...itku pitkästä ilosta ja pieru kauan naurannasta.;)
        Meillä kävi vieraita, niin olin toisaalla luomuilemassa.:)


      • aavikon rhodorendron
        SatumainenSaunakukka kirjoitti:

        ikkasta...itku pitkästä ilosta ja pieru kauan naurannasta.;)
        Meillä kävi vieraita, niin olin toisaalla luomuilemassa.:)

        Meinaan et vieraat käy ettei itte aina tartte käydä. Vieraissa.
        Aina jaksa.
        Perskele, mä luulin pääseväni pikapuoliin saunaan mut ei kai ku kukaan ei ollu vääntäny siitä nappulasta.. kiuas on teknisesti vaativa laite, se vaatii sen väännön;)


      • SatumainenSaunakukka
        aavikon rhodorendron kirjoitti:

        Meinaan et vieraat käy ettei itte aina tartte käydä. Vieraissa.
        Aina jaksa.
        Perskele, mä luulin pääseväni pikapuoliin saunaan mut ei kai ku kukaan ei ollu vääntäny siitä nappulasta.. kiuas on teknisesti vaativa laite, se vaatii sen väännön;)

        sama hommeli, lähtivät nuo ns. vieraat ja laitoin vasta äsken saunan päälle.:)
        Sun pitää lukea se ohjekirja uudelleen, niin opit vääntämään sitä oikeaa nappia.;)
        No, huomenna menen sitten vuoron vieraisiin...olis herkkujakin tarjolla, jos ikenet kestää syödä...toivottavasti ei kovin sitkeää pihviä, menee koko viikko pureskellessa yhtä palaa.;)


    • pelargonia*

      siel talikon kanssa tonkimas..sama lemu ku ennenkin ;o)

      • SatumainenSaunakukka

        lyö tyhjää tämän kukan kohdalla.;)


      • aavikon rhodorendron
        SatumainenSaunakukka kirjoitti:

        lyö tyhjää tämän kukan kohdalla.;)

        heti tuli sellanen tuntemus;)


      • SatumainenSaunakukka
        aavikon rhodorendron kirjoitti:

        heti tuli sellanen tuntemus;)

        erinäisiä tuntemuksia...aina vaan liian myöhään.;)


      • pelargonia*
        SatumainenSaunakukka kirjoitti:

        lyö tyhjää tämän kukan kohdalla.;)

        pelargonian* tiedät,kaik mun kukkaset tääl alkaa tästlähtien p-kirjaimel ;-P
        yks pp on sellanen ;)


      • SatumainenSaunakukka
        pelargonia* kirjoitti:

        pelargonian* tiedät,kaik mun kukkaset tääl alkaa tästlähtien p-kirjaimel ;-P
        yks pp on sellanen ;)

        kyllä minä jo tajusin, vaikket sitä uskokaan.;-P


      • heippa taas;)
        SatumainenSaunakukka kirjoitti:

        kyllä minä jo tajusin, vaikket sitä uskokaan.;-P

        lautehilla laulamassa kauhan kanssa kiroomassa. Näet meiän yhtiön kiuas on antanut hallaa viimeiset 2 viikkoa. Nippasen nappasen nousee 60 asteeseen ja jos heittää enemmän kuin 10 ruokalusikallista kerralla, vettä meinaan, löylyvettä, niin kivet jää kosteaksi. Pitää odottaa että kuumenevat uudelleen. Valituksia on lähtenyt mutta nyky huoltoyhtiöt on mitä on ei kiireisiä.
        Tuoksun kuitenkin äärettömän hyvälle. Suhautin kainaloihin luomu dödöä Borotalco tuotteita Italiasta. Ostellut aina matkoilla.

        Tuolla muualla ahkerat poistajat taas.


      • SatumainenSaunakukka
        heippa taas;) kirjoitti:

        lautehilla laulamassa kauhan kanssa kiroomassa. Näet meiän yhtiön kiuas on antanut hallaa viimeiset 2 viikkoa. Nippasen nappasen nousee 60 asteeseen ja jos heittää enemmän kuin 10 ruokalusikallista kerralla, vettä meinaan, löylyvettä, niin kivet jää kosteaksi. Pitää odottaa että kuumenevat uudelleen. Valituksia on lähtenyt mutta nyky huoltoyhtiöt on mitä on ei kiireisiä.
        Tuoksun kuitenkin äärettömän hyvälle. Suhautin kainaloihin luomu dödöä Borotalco tuotteita Italiasta. Ostellut aina matkoilla.

        Tuolla muualla ahkerat poistajat taas.

        menossa.:) Sun pitää sitten riehua hiki siellä saunassa itsellesi.;)
        Nuuh...nuuh...yritän tuoksuttaa...juuh..;)


      • heippa taas;)
        SatumainenSaunakukka kirjoitti:

        menossa.:) Sun pitää sitten riehua hiki siellä saunassa itsellesi.;)
        Nuuh...nuuh...yritän tuoksuttaa...juuh..;)

        jos aikoo saada kunon hien:)


      • pelargonia*
        heippa taas;) kirjoitti:

        jos aikoo saada kunon hien:)

        vasta,vihta;),huomenna saunahuki,täytyy kestellä siihen asti ;)


      • heippa taas;)
        pelargonia* kirjoitti:

        vasta,vihta;),huomenna saunahuki,täytyy kestellä siihen asti ;)

        on lyhyt aika odottaa. Viikko olisi jo pidempi:)


      • s. saunakukka
        pelargonia* kirjoitti:

        vasta,vihta;),huomenna saunahuki,täytyy kestellä siihen asti ;)

        huomenna ja naapurin saunailta, joten on tässä kestämistä.;))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe