luonnonkukkaniityt ovat todella kaunista katseltavaa.:)
Tykkään luonnonkukista...
6
245
Vastaukset
- heipa taas;)
Ja luonnon lumet ja kaikki luomu. Ei mikään virtuaalinen bitteys vailla päämäärää.
Vaan mitä tarkoittaa luomupuutarha? Onko kasvit laitettu ilman lannotteita. Tuolla muuallahan kirjoittelee muutama "kasvi" ja lantaa heillä lentää ohi kärryjen.- SatumainenSaunakukka
luomupuutarha on kasvatusta ilman keinolannoitteita, puhtaasti luonnon menetelmin.:)
Ei myöskään kasvinsuojeluaineita eikä muitakaan torjunta-aineita saa käyttää. - pelargonia*
SatumainenSaunakukka kirjoitti:
luomupuutarha on kasvatusta ilman keinolannoitteita, puhtaasti luonnon menetelmin.:)
Ei myöskään kasvinsuojeluaineita eikä muitakaan torjunta-aineita saa käyttää.aikoinaan 3 taimee just luonnon menetelmällä,nykyjään niist on versonu jo 7 pikkutaimee,enkä käyttäny torjunta-aineita ;-P
- SatumainenSaunakukka
pelargonia* kirjoitti:
aikoinaan 3 taimee just luonnon menetelmällä,nykyjään niist on versonu jo 7 pikkutaimee,enkä käyttäny torjunta-aineita ;-P
Virkistit muistiani juuri.;D
Nyt ei lyö enää tyhjää.;)) Mullakaan.:D
Vai luonnon metodeilla olet toiminut?;) Se on hyvä, jos jaksaa vaan satoa kantaa.;-P - pelargonia*
SatumainenSaunakukka kirjoitti:
Virkistit muistiani juuri.;D
Nyt ei lyö enää tyhjää.;)) Mullakaan.:D
Vai luonnon metodeilla olet toiminut?;) Se on hyvä, jos jaksaa vaan satoa kantaa.;-Pettei sudi enää tyhjää ;-P Mä toimin ain luonnon metodeilla,nää torjunta-aineet tuppaa viemään maun luomutouhuist ;))
- SatumainenSaunakukka
pelargonia* kirjoitti:
ettei sudi enää tyhjää ;-P Mä toimin ain luonnon metodeilla,nää torjunta-aineet tuppaa viemään maun luomutouhuist ;))
ainakaan tällä hetkellä.;) Parin minsan päästä voi olla asia toisin jo.;-P
Suottahan sitä käyttää turhia torjunta-aineita, pitää ajatella myös tuota kasvatuksen esteettistä puolta.;)
Johan se lukee raamatussakin selvin sanoin, mitä tulee tehdä...ei nyt tietenkään tarkoitettu sitä, että samaa lajia maa pullollaan.;)
Saunaa pitää mennä kukkimaan vähäksi aikaa.;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802897Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911676Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771501Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651408- 1321377
- 1461256
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j961163- 821158
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801145