Vai sillälailla sano

1. sarvipää

Tännekkö ne jäljet johti ? Mä jo ihmettelin, että kun väki vähenee niin pidot paranee vai miten se oli ?
No, mä sain erittäin luotettavalta taholta kuuman vihjeen, että Te ootte kaikki täällä. Koska ollaan puutarhapalstalla niin asiaan. Eli miten tuolla pihalla oleva lempituijani mahtaa jaksella kun pakkanen tällälailla panee ?

25

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa taas;)

      Etkä liene joron jäljillä ja onhan niitä sanontoja jäljistä sylttytehtaalle jne:)

      • heippa taas;)

        käydä käärimässä se lempi tuija täkin sisälle.


    • SatumainenSaunakukka

      ja laita tuija nurin.;))

      • heippa taas;)

        nurin,,, moottorisahamurhi tapahtuu sitten.


      • SatumainenSaunakukka
        heippa taas;) kirjoitti:

        nurin,,, moottorisahamurhi tapahtuu sitten.

        olla niin tuhti, ettei miesvoimin kaadeta.;))
        Saunakukat on keposempia.;))


      • heippa taas;)
        SatumainenSaunakukka kirjoitti:

        olla niin tuhti, ettei miesvoimin kaadeta.;))
        Saunakukat on keposempia.;))

        Tuijat saattaa olla jämeriä toteemeita. Saunakukka menee seljälleen kevyesti puhaltelemalla vai pitikö supattaa korvaan...kukillehan pitää puhua vaikka olisi kuinka tuppisuinen mies:)


      • 1. Sarvipää

        käyntiin näillä keleillä. Otan Tuijan kainaloon ensi yöxi.


      • SatumainenSaunakukka
        heippa taas;) kirjoitti:

        Tuijat saattaa olla jämeriä toteemeita. Saunakukka menee seljälleen kevyesti puhaltelemalla vai pitikö supattaa korvaan...kukillehan pitää puhua vaikka olisi kuinka tuppisuinen mies:)

        ihan puhaltemalla...se supattelu on parempi keino.;)
        Mutta, kävin saunassa ja vuotaa nekku koko ajan, joku allergeenikohtaus menossa...pitää painua nukkumaan ja jättää teidät tänne jatkamaan luomuneuvontaa.;))


      • SatumainenSaunakukka
        1. Sarvipää kirjoitti:

        käyntiin näillä keleillä. Otan Tuijan kainaloon ensi yöxi.

        sinä menet tuijan kainaloon.;))
        Hyvää yötä ja lämpimiä unia tuijan kainalossa.:)


    • aavikon rhodorendron

      Otin pässiä sarvista tai vaihtoehtoisesti kuljetin pässiä narussa.. ihan miten vaan, pääasia että sä löysit perille;)
      Mä mietin mitä asiallista mä voisin sanoo tuijasta ja panemisesta.. en keksi mitään. Epäasiallista kyllä paljonkin. Kaksi kaljaa tekee musta näköjään melko holtittoman höpisijän.
      Tärkeintä on et kysyt siltä tuijalta, tykkääkö se panemisesta. Pakkasen. Jotta käykö kylmä kyyti, niinsanoakseni.

      • 1.sarvipää

        eli 2 kaljan jälkeen on ihan hölmö fiilis mutta esim. 6. jälkeen alkaa kummasti skarppaamaan. Joo, kyllä mua vietiin narun päässä ja kovaa. Sorkat oli ihan vinossa. No, perillä ollaan ja kaikki hyvin.


      • S. Saunakukka

        Älä usko tuijaa, tuija sua huijaa...kuiteskin.;)
        Hyvää yötä sullekin...meen maate nyt.;)


      • heippa taas;)
        S. Saunakukka kirjoitti:

        Älä usko tuijaa, tuija sua huijaa...kuiteskin.;)
        Hyvää yötä sullekin...meen maate nyt.;)

        Näkyillään huomenna.


    • c-luokka

      hyvinkin,,, sulla on hyvä vainu ;o),,,, mut jos täällä ei vielä kuitenkaan puutarhajutuissa niin agressiivisia olta ,,,
      Mitä pakkanenko jotain tekee?,,, pitäskö avata ikkuna?,,,

      • s. saunakukka

        luomujutut kelpaa tänne, luomuahan tässä viljellään, eiks niin?;))
        Sitten, kun on nostettu tämä tuonne kärkisijoille, saattaa tulla luomupoistaja paikalle taas kiusaamaan meitä luomuihmisiä.:)
        Hyvää yötä c-luokalle.;))


      • c-luokka
        s. saunakukka kirjoitti:

        luomujutut kelpaa tänne, luomuahan tässä viljellään, eiks niin?;))
        Sitten, kun on nostettu tämä tuonne kärkisijoille, saattaa tulla luomupoistaja paikalle taas kiusaamaan meitä luomuihmisiä.:)
        Hyvää yötä c-luokalle.;))

        vaan ja ainostaan luomujuttuja ;o). nytkin on monta litraa vadelmia pakkasessa, omista pensaista keränny olen. mä mitään keinotekosta halua, ehta on ehtaa!


      • pelargonia*
        c-luokka kirjoitti:

        vaan ja ainostaan luomujuttuja ;o). nytkin on monta litraa vadelmia pakkasessa, omista pensaista keränny olen. mä mitään keinotekosta halua, ehta on ehtaa!

        valkea kuulas hyvä perunalaji..menestysköhän luomuna ;)


      • c-luokka
        pelargonia* kirjoitti:

        valkea kuulas hyvä perunalaji..menestysköhän luomuna ;)

        suorastaan,,, omassa pellossa kaikki muu viljely on seis, pilaa jopa mullankin jos muuta siihen kylvän. oikeastaan lapin puikula, se sininen, ei HK:n sininen, vaanainostaan lapinsininen puikula, nammm


      • heippa taas;)
        c-luokka kirjoitti:

        suorastaan,,, omassa pellossa kaikki muu viljely on seis, pilaa jopa mullankin jos muuta siihen kylvän. oikeastaan lapin puikula, se sininen, ei HK:n sininen, vaanainostaan lapinsininen puikula, nammm

        Siis perunana:)))


      • c-luokka
        heippa taas;) kirjoitti:

        Siis perunana:)))

        ja sillin kans eikun paranooooooo, oikeestaan kyllä voi ihan hyvin alottaa kokeilemaan suoraan sillipottua!,,, Siihen ei tarvita kun yks sillinrepale keväällä jokaisen potunsiemenen pohjalle, sitte se itäny pottu siihen päälle, ja eikun ootellaan sitä hyvää makua potuista,,,


      • heippa yössä;)
        c-luokka kirjoitti:

        ja sillin kans eikun paranooooooo, oikeestaan kyllä voi ihan hyvin alottaa kokeilemaan suoraan sillipottua!,,, Siihen ei tarvita kun yks sillinrepale keväällä jokaisen potunsiemenen pohjalle, sitte se itäny pottu siihen päälle, ja eikun ootellaan sitä hyvää makua potuista,,,

        vakoon...peruna perään ja odottelemaan. Juu juhannusruokahan siitä syntyy kun aikaisin kylvää... jos nuo lumet sulavat ajoissa.


    • 1.sarvipää

      että kaikki hyvin. Takana rauhallinen ja seesteinen yö. Ai niin - kyllä tuo tuija on sitten kiva muija. Ei yhtään nuija.

      • heippa vaan taas;)

        vaikka nimi olisi martta:)))


      • 1.sarvipää
        heippa vaan taas;) kirjoitti:

        vaikka nimi olisi martta:)))

        meidän kesken. Jos Martta saa tietää, että tykkään myös Tuijasta niin kenkää tulee - siis monoa - siis martoilta. Älä vaan paljasta tätä asiaa.


      • heippa vaan taas;)
        1.sarvipää kirjoitti:

        meidän kesken. Jos Martta saa tietää, että tykkään myös Tuijasta niin kenkää tulee - siis monoa - siis martoilta. Älä vaan paljasta tätä asiaa.

        Minäkin käyn salaa marttojen illoissa. Ostamassa uusia villasukkia ja tumppuja...eiku kintaita, vanttuja.
        Minulla se etu ettei ole tuijaa pihalla vahtimassa minne menen mistä tulen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe