Ville

One and only:VILLE

Ei oo mahtavampaa pelaajaa,ku Ville mPeltonen.sanat ei riitä kertomaa,kuinka paljon Ville aiheuttaa ylimääräsiä sydämentykytykisiä,toivottavasti meidän jengi,suurin ja kaunein,HIFK voittaa mestaruuden,kun panokset kovenee,niin Ville ratkaisee,jos kukaan muu ei pysty,esim
maailmanmestaruus ja taklviklssikko,kiitos Ville,keväällä huudetaan taas:Ville Peltonen,Ville Peltonen,oot yksinkertaisesti PARAS SUOMEN JÄÄKIEKKOILIJOISTA!!!!!Ihanaa,kun tulit takasin,oomme kaivannu sua!!!!

19

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muu suomi

      Teillä ei ole kuin yksi Ville ja valitettavasti hän ei pysty yksin viemään joukkuetta mestaruuteen. Kalpa kävi ja vei pojot. Oliko Ville ok?

      • Entä oliko

        Jyp OK tänään?


      • <<<<
        Entä oliko kirjoitti:

        Jyp OK tänään?

        peltonen on näppärä.tekninen ja nopea pelaaja...vähän kun perttu lindgren lukolle...


      • Jani.
        <<<< kirjoitti:

        peltonen on näppärä.tekninen ja nopea pelaaja...vähän kun perttu lindgren lukolle...

        Ville on Kuningas!


    • Suomalainen.

      Miksi kirjoitat moukkamaisella suomen kielellä, vaikka HIFK on pelkästään ruotsinkielinen seura nykyään?

      • Suomalainen.

        kun mun vanhemmat on sisaruksia??


    • Number one

      Taas nähtiin kerran että ei Villeä oo turhaan valittu runkosarjan parhaaks pelaajaks,oot niin mahtava,taas kerran ratkasit ja näytit muille pelaajille mallia,miten niitä maaleja tehdään,varsinkin ensimmäinen oli tahtomaali,kiitos Ville,että olet olemassa:-))

    • ÄIJJÄ on

      HOMO

    • ite olet

      Ei ole homo. Vaimo on ja lapsia. Valehtelet!

    • HAGMAN-PELTONEN-TAMM

      LOISTAVA PELAAJA.MUN IDOLI JA SUURI SUOSIKKI. MÄ IHAILEN VILLE PELTOSTA JA SEN KOKEMUSTA. IHAILEN VILLEN ISÄUKKOA VAIKKEN UKON PELEJÄ KOSKAAN NÄHNYTKÄÄN. OLEN TAVANNUT ESA PELTOSEN HIFK-HPK 7-1 PELIN ALLA JA JUTELLUTKIN TÄMÄN KANSSA. PELTOSEN TAKIA ON NASTAA SEURATA HIFKIÄ JA TUNNUSTAA OLEVANSA STADISTA JA HIFKIN MIES

    • Hifk fan-59

      Siinä taas nähtiin kuka on paras kaikista,Ville,Ville...
      Kiitos Ville ja muut,että saatiin poika sinne minne se kuuluukin,silmät on punaisena onnesta,jeeee

    • Hagman-peltonen-tamminen

      Ihailen peltosta. Olisi upeaa olla aikananaan yu kenttien v peltonen ja hifkin mies yleisurheilussa 5000m 21.21.52 ja 10.000m 22.47.29 ja 5000m 21.18.56. 10.000m 22.05.59.

      • Love842

        Ennen kaikkea ihailen peltosta pelaajana. Koska isä esa edusti 11 kautta hifkiä ja olisi upeaa olla kovan linjan hifk fani joskus ja ulkojäillä kuin peltonen


    • 2-1 21.21 lehto yv

      Hieno äijä. Samanlainen kuin faijansa. Kokenut ja rauhallinen. Maalintekijä. Sm-liigan sergei fedorov. Herrasmies.

    • 10+15

      Juudas

    • Ifk 4 ever

      Ville on ammattimies ja Osaa Hommansa ja pelaa hyvin..hienoa että palasi hifkiin < toivottavasti on suomen avainmies kauden 2011-2012 aikana ja pelaa mm kisoissa 1982

      • 192

        Eipä taida pelata mm-kisoissa 1982.


    • <<<<

      ei 1982 sori vaan 2012.... 1982 kisoissa ifkoolla oli lehtonen. siis 2012 kisoissa...
      jolloin olisi 39-vuotias..hieno mies ja sm-liigan herrasmiespelaaja kaudella 2011-2012..oma idolini isänsä ohella

    • Hifkfan-59

      Innolla odotan alkavaa kautta ja mestaruusviirin nostamista kattoon nyt ja tulevan kauden jälkeen,kauden päätteeksi raikaa taas poika saunoo,kiitos Villen ja suomen parhaan lätkäjengin(johon ei kuulu neitikiekkoilijat)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2117
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1520
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1165
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe