poikakamuna, taas yksi suomalainen nainen joka sortui heit mokkiksen nähtyään.
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/missit/uutiset_201102?1276536
Missikandi. Anni Uusivirralla mokkakorva arabi
6
632
Vastaukset
- pävö
missi kilpailut vois poistaa nuoret ottaa mallia ja laihduttavat liikaa missit ja mallit ovat liian laihoja eikö se pitäis olla kauneus kilpailu eikä kylkiluiden laskenta kisa ei ihme että pyörtyilevät hoikan ymmärrän mut en laihaa jonka luut törröttää
- Parasta Suomesta
Parasta Suomesta?
Sen mokkakikkelin poikystävän täytyy nyt varmasti ... vaihtaa tyttöystävää!
"Annin Abu Dhabissa asuva poikaystävä Mohammed Khalid saapui Suomeen kannustamaan rakastaan missifinaalissa.
-Hän oli oli jopa enemmän pettynyt kuin minä. Hän oli puolestani vihainen ja ihmetteli miksi näin kävi. Hän on kuitenkin ollut koko ajan todella ylpeä minusta."
Pettymys vaihtuu ylpeydeksi , kun alkaa iskemään ensi vuoden missiehdokkaita. Ja senjälkeen voi taas olla ylpeä!
Kyllä Suomi-tyttö pärjää maailmalla, jollei JOKU, niin joku TOINEN.
Katsokaa nyt viranomaiset sen (ent. poikaystävän) perään. Eihän sitä tiedä, mitä se keksii vihansa vimmassa tehdä? Itsemurhapommituksen? - onko totta
jotain mätää yhtälössä! Miljonäärin kanssa elelee luxus-elämää, hieno työpaikka lentoyhtiössä, rhaa kuin roope ankalla ja elämän pitäisi hymyillä!
Siltikin hinkuaa hyvinhyvin epävarmoille Suomen mallimarkkinoille!
Kuka haluaa vaihtaa miljoonaelämän köyhäilyyn ja kyttäilyyn! - maybei
Ehkä hän haluaa säilyttää vapautensa mahdollisimman pitkään ja viivyttää naimisiinmenoaan tällälailla.
Mieshän on muslimi ja naimisiinmenon jälkeen Annin elämä muuttuu täysin. - Hieno asenne!
Laitahan heppisi oven väliin saranapuolelle. Hyvällä tuurilla se ottaa sen verran reunoihin kiinni että saattaa tummua. Kyllä se elämä sitten helpottaa...
- "#"#"
Parenpi epävarmoilla Suomen malimarkkinoilla ,kuin vapautensa menettäneenä muslimin vaimona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173862Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403027Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102954IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm422251Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas801163- 791039
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul364973- 51970
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.211876Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e135833