Onko kellään Master 500 venettä 20 hv moottorilla?
Nouseeko liukuun kahden hengen kuormalla?
Master 500
4
535
Vastaukset
- Kiitos asialisista v
Käyttökokemuksia Master 410 veneestä?
sentään 305 kg, 20:llä ei tapahdu mitään. Vähintään 40 hv. Itse ottasin 50 hv.
Oma pikkuvene, Yamarin 410, paino kait jotain 170, 20 on siinäkin vähintään minimi.- kinkymasterrr
Viis-sataseen Masteriin 20hv on alitehoinen suosittelen 50hv niin jaksaa plaanata kahdella aikuisella 2koria kaljaa..;)
Kokemusta Master 410:stä minulla on vuosimallia 2002 jammun 20hv kakstahti koneella kone on just sopiva!
Veneenä Master on rautakangen vahvuusluokkaa /paksua plootua ja ihan hyvin hitsattu ,ajo ominaissuudet ovat pienellä tuulella ihan siedettävät mutta kovemmalla puhurilla kannattaa pukea munuaistukiliivit muuten ne voi revetä IRTI! Karmea paukkulauta!
Viis satanen menee jo paremmin kelissä ja 540 on jopa hyvä(mikä vit**taa suunnattomasti Busterin omistajia. - Haaveilua
kinkymasterrr kirjoitti:
Viis-sataseen Masteriin 20hv on alitehoinen suosittelen 50hv niin jaksaa plaanata kahdella aikuisella 2koria kaljaa..;)
Kokemusta Master 410:stä minulla on vuosimallia 2002 jammun 20hv kakstahti koneella kone on just sopiva!
Veneenä Master on rautakangen vahvuusluokkaa /paksua plootua ja ihan hyvin hitsattu ,ajo ominaissuudet ovat pienellä tuulella ihan siedettävät mutta kovemmalla puhurilla kannattaa pukea munuaistukiliivit muuten ne voi revetä IRTI! Karmea paukkulauta!
Viis satanen menee jo paremmin kelissä ja 540 on jopa hyvä(mikä vit**taa suunnattomasti Busterin omistajia.Onko Master 410 kokoluokkansa halvin alumiinivene?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634