Onko kellään Master 500 venettä 20 hv moottorilla?
Nouseeko liukuun kahden hengen kuormalla?
Master 500
4
535
Vastaukset
- Kiitos asialisista v
Käyttökokemuksia Master 410 veneestä?
sentään 305 kg, 20:llä ei tapahdu mitään. Vähintään 40 hv. Itse ottasin 50 hv.
Oma pikkuvene, Yamarin 410, paino kait jotain 170, 20 on siinäkin vähintään minimi.- kinkymasterrr
Viis-sataseen Masteriin 20hv on alitehoinen suosittelen 50hv niin jaksaa plaanata kahdella aikuisella 2koria kaljaa..;)
Kokemusta Master 410:stä minulla on vuosimallia 2002 jammun 20hv kakstahti koneella kone on just sopiva!
Veneenä Master on rautakangen vahvuusluokkaa /paksua plootua ja ihan hyvin hitsattu ,ajo ominaissuudet ovat pienellä tuulella ihan siedettävät mutta kovemmalla puhurilla kannattaa pukea munuaistukiliivit muuten ne voi revetä IRTI! Karmea paukkulauta!
Viis satanen menee jo paremmin kelissä ja 540 on jopa hyvä(mikä vit**taa suunnattomasti Busterin omistajia. - Haaveilua
kinkymasterrr kirjoitti:
Viis-sataseen Masteriin 20hv on alitehoinen suosittelen 50hv niin jaksaa plaanata kahdella aikuisella 2koria kaljaa..;)
Kokemusta Master 410:stä minulla on vuosimallia 2002 jammun 20hv kakstahti koneella kone on just sopiva!
Veneenä Master on rautakangen vahvuusluokkaa /paksua plootua ja ihan hyvin hitsattu ,ajo ominaissuudet ovat pienellä tuulella ihan siedettävät mutta kovemmalla puhurilla kannattaa pukea munuaistukiliivit muuten ne voi revetä IRTI! Karmea paukkulauta!
Viis satanen menee jo paremmin kelissä ja 540 on jopa hyvä(mikä vit**taa suunnattomasti Busterin omistajia.Onko Master 410 kokoluokkansa halvin alumiinivene?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372