Piratismi on tekoja. Piratismi on usko siihen oikeuteen että sinulla on lupa tehdä ostamallasi tuotteelle mitä haluat. Esim. jos ostat musiikki CD:n niin meidän mielestämme meillä on oikeus kopioida se tai antaa se kopioitavaksi. Laulajat ja bändit tehkööt työtä ja keikkaa leipänsä eteen kuten muutkin joutuvat tekemään.
Piratismi ei ole politiikkaa!
3
207
Vastaukset
- gewd6
Olet oikeassa otsikkosi suhteen: Piratismi on rikollsita toimintaa, ei politiikkaa. Muussa suhteessa olet "hieman" hakoteillä. Laulajat ja bändit saavat tulonsa levymyynnistä. AIka kummallinen maailmankatsomus sinulla jos näet oikeudenmukaisena heidän palkkansa leikkaamisen. Vain menestyneimmät bändit/laulajat tienaavat lisätuloja keikkailemalla.
- adsasasdasdasdasd
Totta, piratismi on rikos koska Suomen laki sanoo niin. Korvauksia kun katsoo niin se on jopa kymmeniä kertoja pahempi rikos kuin toisen ihmisen raiskaaminen tai murha. Tässä kuvastuu ihmisten nykyiset arvot... rahaa pidetään ihmishenkeä tärkeämpänä... jenkkilän kapitalistisesta "paratiisista" nämä arvot ovat peräisin, mistä muualtakaan.
Eli henkilön elämän taloudellinen puoli ja sen myötä koko elämä voi mennä perseelleen korvausvaatimuksien takia vain siksi että haluaa nauttia kulttuurista jota on nykyään kaikkialla ja koska Suomi on tälläinen takapajula jossa lait eivät ole tältä vuosituhannelta.
Itse en todellakaan kannata waretuksen laillistamista, mutta joissain asioissa on joustettava JA nykyiset korvausvaatimukset ovat NAURETTAVIA.
Lisäksi tämä hyysäys ja sananvapauden rajoittaminen saa loppua: äänestän Piraatteja myös liberalismin ja tasa-arvon takia. - Ihan hyvä
adsasasdasdasdasd kirjoitti:
Totta, piratismi on rikos koska Suomen laki sanoo niin. Korvauksia kun katsoo niin se on jopa kymmeniä kertoja pahempi rikos kuin toisen ihmisen raiskaaminen tai murha. Tässä kuvastuu ihmisten nykyiset arvot... rahaa pidetään ihmishenkeä tärkeämpänä... jenkkilän kapitalistisesta "paratiisista" nämä arvot ovat peräisin, mistä muualtakaan.
Eli henkilön elämän taloudellinen puoli ja sen myötä koko elämä voi mennä perseelleen korvausvaatimuksien takia vain siksi että haluaa nauttia kulttuurista jota on nykyään kaikkialla ja koska Suomi on tälläinen takapajula jossa lait eivät ole tältä vuosituhannelta.
Itse en todellakaan kannata waretuksen laillistamista, mutta joissain asioissa on joustettava JA nykyiset korvausvaatimukset ovat NAURETTAVIA.
Lisäksi tämä hyysäys ja sananvapauden rajoittaminen saa loppua: äänestän Piraatteja myös liberalismin ja tasa-arvon takia.kirjoitus, mutta Jenkkilällä ei ole mitään tekemistä kapitalismin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1591177Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 43691
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647