Autoja on jäänyt teiden varsille monikymmenkertaisesti enemmän kuin normaaleina talvipäivinä. Yhteensä teille hyytyy Luomalan mukaan useita satoja autoja ja erityisesti dieselautoja.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/02/1276728/savon-sanomat-pakkanen-hyydyttaa-autoja-tien-paalle
Ajakaa dieselillä vain kesällä
7
170
Vastaukset
Tämä pisti silmään:
> Tavallinen talvidiesel toimii korkeintaan 34 pakkasasteeseen saakka
Eiköhän se ole niin, että tavallinen talvidiesel toimii *ainakin* 34 pakkasasteeseen saakka, ja paljon pidempään, jos on lämmitettävä polttoainesuodatin.
Yhtenä aamuna on ollut 30 astetta pakkasta. Hyvin toimi.- rat.
ilmeisesti asuu Kalukkalassa ja siellä ei ole yhtenäkään aamuna tänä talvena ollut -30 astetta.
- se.
hyvin toimiakin, jos on -30, mutta mitäs sitten kun on se -34?
se. kirjoitti:
Ei ole muistini mukaan vielä kertaakaan ollut täällä etelässä. Jos on, niin veikkaan että toimii edelleen... :)
- ja vielä autoilla
se. kirjoitti:
Muuttakaa perkele sieltä susirajan takaa jo etelään.
- varmaan.
ja vielä autoilla kirjoitti:
Muuttakaa perkele sieltä susirajan takaa jo etelään.
muuttanee pian Epsanjaan.
- asdadadadasda
se. kirjoitti:
Oulussa ollut viikon ajan harva se aamu 34 astetta pakkasta, joten voin kuvitella että yöllä on ollut ylikin. Itse olen päässyt Dieselillä valllan hyvin kulkemaan, ainaostaan yhtenä aamuna oli akku lopettaanut toiminnan. Enkä ole henkilökohtaisesti kuulliut täälläpäin kenenkään jääneen tien päälle tai matkan muuten päättyneen hyytyneen dieselin takia. Akkuja sitä vastoin on sipanut kymmeniä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611