kattelee TV7:kaa kännykällä,ovi kaupasta ladattavan ilmaisen SPB TV sovelluksen avulla.Hyvä tietää niitten jotka asuvat antennitaloudessa.Vaikka mullakin on kaapelissa tuo kanava niin aika usein tulee katottua kännykästä samalla kun kattelee muita kanavia tai on vaikka junassa bussissa tai tms paikassa.Nokia 5230 kosketusnäytöllisestä älypuh kattelen h.oli 109e
Kuinka moni
Nokia 5230
3
371
Vastaukset
- c7777777...
juu hyvin näkyy myös c7,.kiitos nokia
- Nokia N8
Kun ostin Jouluna N8:n en ohjelma ei toiminut, herjasi vain solun hitaudesta?
Nyt kun olen sanut kännykkään jo toisen ohjelmistopäivityksen SBT TV alkoi toimimaan. Asensin vielä päivityksen yhetydessä SBT TV:n uudelleen. Hyvä näin, joten toimii alkuvaikeuksien jälkeen. - juha..18
Samoin mulla 5230 kattelen seiskaa aika usein ajelessa, kuuntelen lenkillä kuuntelen, kotona kuuntelen ja kattelen,autolla ajaessa en kattele vaan kuuntelen kaiuttimesta,muutenhan poliisit pysäyttäs,hyvä juttu että näkyy kun ei oo kaapeli tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741369Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431259Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551038- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44661- 30607