kattelee TV7:kaa kännykällä,ovi kaupasta ladattavan ilmaisen SPB TV sovelluksen avulla.Hyvä tietää niitten jotka asuvat antennitaloudessa.Vaikka mullakin on kaapelissa tuo kanava niin aika usein tulee katottua kännykästä samalla kun kattelee muita kanavia tai on vaikka junassa bussissa tai tms paikassa.Nokia 5230 kosketusnäytöllisestä älypuh kattelen h.oli 109e
Kuinka moni
Nokia 5230
3
353
Vastaukset
- c7777777...
juu hyvin näkyy myös c7,.kiitos nokia
- Nokia N8
Kun ostin Jouluna N8:n en ohjelma ei toiminut, herjasi vain solun hitaudesta?
Nyt kun olen sanut kännykkään jo toisen ohjelmistopäivityksen SBT TV alkoi toimimaan. Asensin vielä päivityksen yhetydessä SBT TV:n uudelleen. Hyvä näin, joten toimii alkuvaikeuksien jälkeen. - juha..18
Samoin mulla 5230 kattelen seiskaa aika usein ajelessa, kuuntelen lenkillä kuuntelen, kotona kuuntelen ja kattelen,autolla ajaessa en kattele vaan kuuntelen kaiuttimesta,muutenhan poliisit pysäyttäs,hyvä juttu että näkyy kun ei oo kaapeli tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986