kattelee TV7:kaa kännykällä,ovi kaupasta ladattavan ilmaisen SPB TV sovelluksen avulla.Hyvä tietää niitten jotka asuvat antennitaloudessa.Vaikka mullakin on kaapelissa tuo kanava niin aika usein tulee katottua kännykästä samalla kun kattelee muita kanavia tai on vaikka junassa bussissa tai tms paikassa.Nokia 5230 kosketusnäytöllisestä älypuh kattelen h.oli 109e
Vastaukset 3
- c7777777...
juu hyvin näkyy myös c7,.kiitos nokia
- Nokia N8
Kun ostin Jouluna N8:n en ohjelma ei toiminut, herjasi vain solun hitaudesta?
Nyt kun olen sanut kännykkään jo toisen ohjelmistopäivityksen SBT TV alkoi toimimaan. Asensin vielä päivityksen yhetydessä SBT TV:n uudelleen. Hyvä näin, joten toimii alkuvaikeuksien jälkeen. - juha..18
Samoin mulla 5230 kattelen seiskaa aika usein ajelessa, kuuntelen lenkillä kuuntelen, kotona kuuntelen ja kattelen,autolla ajaessa en kattele vaan kuuntelen kaiuttimesta,muutenhan poliisit pysäyttäs,hyvä juttu että näkyy kun ei oo kaapeli tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 54950
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan69751Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli62737- 59699
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.47644- 62623
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7596Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33593- 78486
- 37470