kattelee TV7:kaa kännykällä,ovi kaupasta ladattavan ilmaisen SPB TV sovelluksen avulla.Hyvä tietää niitten jotka asuvat antennitaloudessa.Vaikka mullakin on kaapelissa tuo kanava niin aika usein tulee katottua kännykästä samalla kun kattelee muita kanavia tai on vaikka junassa bussissa tai tms paikassa.Nokia 5230 kosketusnäytöllisestä älypuh kattelen h.oli 109e
Vastaukset 3
- c7777777...
juu hyvin näkyy myös c7,.kiitos nokia
- Nokia N8
Kun ostin Jouluna N8:n en ohjelma ei toiminut, herjasi vain solun hitaudesta?
Nyt kun olen sanut kännykkään jo toisen ohjelmistopäivityksen SBT TV alkoi toimimaan. Asensin vielä päivityksen yhetydessä SBT TV:n uudelleen. Hyvä näin, joten toimii alkuvaikeuksien jälkeen. - juha..18
Samoin mulla 5230 kattelen seiskaa aika usein ajelessa, kuuntelen lenkillä kuuntelen, kotona kuuntelen ja kattelen,autolla ajaessa en kattele vaan kuuntelen kaiuttimesta,muutenhan poliisit pysäyttäs,hyvä juttu että näkyy kun ei oo kaapeli tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881388
- 681156
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164860Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66715- 92712
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636- 43631
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59619