kattelee TV7:kaa kännykällä,ovi kaupasta ladattavan ilmaisen SPB TV sovelluksen avulla.Hyvä tietää niitten jotka asuvat antennitaloudessa.Vaikka mullakin on kaapelissa tuo kanava niin aika usein tulee katottua kännykästä samalla kun kattelee muita kanavia tai on vaikka junassa bussissa tai tms paikassa.Nokia 5230 kosketusnäytöllisestä älypuh kattelen h.oli 109e
Kuinka moni
Nokia 5230
3
387
Vastaukset
- c7777777...
juu hyvin näkyy myös c7,.kiitos nokia
- Nokia N8
Kun ostin Jouluna N8:n en ohjelma ei toiminut, herjasi vain solun hitaudesta?
Nyt kun olen sanut kännykkään jo toisen ohjelmistopäivityksen SBT TV alkoi toimimaan. Asensin vielä päivityksen yhetydessä SBT TV:n uudelleen. Hyvä näin, joten toimii alkuvaikeuksien jälkeen. - juha..18
Samoin mulla 5230 kattelen seiskaa aika usein ajelessa, kuuntelen lenkillä kuuntelen, kotona kuuntelen ja kattelen,autolla ajaessa en kattele vaan kuuntelen kaiuttimesta,muutenhan poliisit pysäyttäs,hyvä juttu että näkyy kun ei oo kaapeli tv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453453
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai693201Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302965Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1592748- 252259
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛122193Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141688Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231547Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31427- 151346