Sanon heti ensimmäisenä, että minä en ole rikas. En todellakaan. Olen ennemmin köyhä. Minä kannatan silti Kokoomusta.
Minulta löytyy sen verran isänmaallisuutta ja järkeä että kannatan aina kokoomusta. Kokoomus on järkipuolue ja ainoa puolue jossa kannustetaan kouluttautumaan ja yrittämään. Suomalainen työntekijä on ykkösasia. Voi vaan kuvitella misä suossa Isänmaa olisi vasemmistosiiven hallinnassa. Lähihistoria osoittaa mihin vasen aate johtaa. Vasemmistolainen olisi valmis riistämään kaiken yrittäviltä ihmisiltä, vaikka itse ei muuta tee mitään muuta kuin valittaa valittamisen ilosta. Järki käteen ihmiset.
Tällä palstalta löytyy ammattivalittajia. Tuskin ne mitään muuta tekevätkään.
Miksi kannatan
29
157
Vastaukset
- Mulla ei ole enää
En muuta ihmettele kuin että kuinka sulla on varaa.
- siinä sulle
Kokoomuksen ansiosta köyhillekin jää enemmän. Köyhyys ei enää lisääntynyt kun oli pelkästään porvarihallitus. Siihen saakka köyhien määrä on aina kasvanut.
- mikään ei silti estä
Sääli sinua, sillä olet antanut johtaa itsesi harhaan. Mutta mikään ei silti estä sinua äänestämästä Pekka Haavistoa! Hänestä tulee erinomainen koko kansan presidentti.
- Asdertson
Vasemmiston kannatus olikin nyt 11.5%.
Että se siitä.
Nyt olet vapaa valitsemaan ihan itse.
Minä valitsin Haaviston.
Siksi että se oli mahdollista.
Kaikkialla maailmassa ei ole. - saivartti
Kokoomus on järkevien ja isänmaallisten ihmisten valinta. Hyvinvointisuomea ei enää pidetä pystyssä puheilla, tarvitaan tekoja ja Kokoomusta.
- näin se on
Kokoomus on paras tae sille, että täällä Suomessa löytyy työpaikkoja vielä tulevaisuudessakin. Vasurit hävittää ensiksi kaikki työpaikat ja sitten oltaiskin Kreikan tiellä.
- nättijussi
Kokoomus vie Suomen köyhyyteen, eurohuumansa takia.
- ps
Vai että oikein järkipuolue, rahaa lapataan Kreikkaan, Espanjaan, Kyprokselle ja Suomessa joutuu työntekijä rehkimään hiki hatussa, nälkäpalkalla tietenkin. En todellakaan kannata, enkä äänestä Kokoomusta.
- pölöpää
Kuulutko siihen klaaniin, joka vastustaa kaikkea mutta jolla ei ole mitään vaihtoehtoja asiaan. Jos seinänaapurisi talo palaa, sä et ryhtyisi sammuttamaan paloa, koska vesi maksaa. Sitten palaisi sunkin talosi.
Kuulut näihin idiootteihin, jotka uskovat jotain Soinia, joka sanoo että on parempi antaa talon palaa. Mitäs sitten aiot tehdä kun sunkin talo on palanut. Muutatko sillan alle?
- 8+16
Viisaita sanoja. Kokoomusta tarvitaan Suomessa yhteiskunnan pystyssä pitämiseen. Valtaan päästessään vasemmisto tuhoaa kaiken.
- isänmaallisin
"Kokoomus on ainoa puolue, jossa kannustetaan kouluttautumaan ja yrittämään:"
Kokoomus suosii isoja yrityksiä, ei pk-yrityksiä. Siksi kokoomuslaiset ovat ostaneet valtiolle esim. Fortumin ja Kemiran osakkeita sen sijaan että sijoittaisivat ne rahat köyhien auttamiseen ja maaseudun tiestön ylläpitoon.
"Suomalainen työntekijä on ykkösasia." Todellisuudessa kokkareet suosivat mamuja ja halpatyövoimaa, eivät kotimaista työvoimaa.
Kokoomus ei tiedosta kalliin euron haittoja, kun haluaa säilyttää EKP-orjuuden kansalaisillemme. Olisi mahdollista palauttaa kelluva markka takaisin, mutta Käteinen ei tiedosta asiaa, koska bilderbergerit haluavat salata kaiken.
Kokoomuslaiset ovat maanpettureita (maanpetoksia ja valtiopetoksia), joten he osaavat vain salailun ja valehtelun.
Ainoa isänmaallinen puolue on IPU, http://www.ipu.fi- nihilistin märkä uni
Jossakin Ipussa ääni menee täysin hukkaan. Sama on jos kannattaisi Suomi-Pohjoiskorea liittoa.
Kumpi nyt sitten on parempi. Ostaa strategisia osakkeita, josta saa koko ajan tuloja vai myydä omistukset pois ja joutua sen jälkeen nostamaan lisää veroja.
Näillä Ipulaisilla ei ole mitään vaihtoehtoa nykymenolle.
- miksikannattaa
Niin, miksi tosiaan kannatat?
- järjen ääni
Vasureista ei tosiaankaan ole mihinkään. Ykköspuolue on Kokoomus ja Perussuomalaiset tulee kakkosena ja Keskustapuolue kolmantena. Tää on mun järjestykseni.
- Ex-persu
Persut ei kyllä ansaitse olla noin ylhäällä, toimivat Suomea vastaan. Suomenko pitäisi jäädä pois EU:sta. Kuka sitten valtaa Suomen talouselämän ja muut. Vapauttamme sodissa puolustaneet kannattavat Suomen olemista EU:ssa
- Duunariporvari
Aloittaja todistaa ja perustelee asian niinkuin se monen kokoomuksen kannattajan osalta on.
- Yksilön vapaus
En kannata vasemmistoa ja kollektiiviyhteiskuntaa, jota lähellä ovat myös osa vihreitä, kepua ja jopa persuja, kannatan siksi kokoomusta.
- metsänpoika,
Hyviä perusteluita kaikki. Kokoomus on isänmaan asialla. Mihin olisi maa joutunut vasemmistosiiven hallinnassa. Oltaisiin varmaan vieläkin osa Venäjää.
- M.Kop..
Suomen on tärkeää jatkossakin panostaa koulutukseen. Työn hintaa on vaikeaa alentaa, mutta nyt olisi pidättäydyttävä suurista palkankorotuksista, joihin meillä ei ole varaa ettei tule uutta 90-luvun lamaa.
- kokoomuksen ongelma
kauniita sanoja löytyy kataiselta ,mutta logiikka gusee likimain kaikessa
- alas akkavalta
Muilla puolueilla kusee mun mielestäni vielä pahemmin.Minä valitsen vastenmielisistä kaikkein vähiten vastenmielisen. Asiat kuten kommunismi ja sen perilliset eivät yksinkertaisesti toimi ja sen pitäisi tajuta pienemmälläkin järjenjuoksulla.
- 6+16
Jyrki on esiintynyt vakuuttavasti viime aikoina ja tehnyt hartiavoimin työtä. Mielenkiintoista nähdä, mitenkä alkaa näkyä uusissa gallupeissa.
- Asioita seuraava
Olen huomannut saman.
- entinen kok
Kun katsoo miten pienet hartiat Kataisella on, niin eipä tuo työn määrä niin hääppönen ole, kuten olemme huomanneet.
- 6-16
Onko Jyrki kuseskellut Himasen kanssa lattioilel?
- Palkkatyöläinen
Minä äänestän myös kokoomusta
- redmetal
Mua ei porvari narraa ku mennään vaaliuurnille.=)
- 152 cm
Kukaan rehellinen kunnon ihmisen ei kannata väärentäjän puoluetta.
- kysyjävastaaitse
Varmaan et odota vastauksia kirjoitukseesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1044269Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k523046Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3142806Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622302- 761524
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761364- 971286
- 771128
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?651082