Kannattaako / voiko tenoxin vetästä nokkaan? Boostaako sirdaludit vaikutuksia?
Tenox nokkaan?
19
7450
Vastaukset
- suomiLeijona glider
kyllä veikkoseni. Tosi hyvää tavaraa, kummastakin tulee veltto ja unelias olo.
Raidat vaan ja kuvittelet olevasi jossain bileissä ja kuvittelet sen olevan tosi piristävää. Jos haluu vielä fiilistellä, voi tehdä tomusokerista vielä parit viivat, ei nukahda ja voi vetää viivoja. Sokeri buustaa kivasti vernesokeriarvoja, tulee oikea rush, kannattaa ostaa verensokerimittari, näkee millainen rush tulee.
yksi sirdalud ja jatkaa sen tomusokeriin, niin voi fiilistellä kaummin.
Vedän nykyisin ruuatkin nokkaan. Imeytyy nopeasti. - ...
...
- hahaahaaaa
suomileijona glider on tuppimulkku.
- d.g.t.y.h.j.i.
Bentsot voi laittaa kielen alle imeytymään. Mutta taitaa olla että lopputulos on sama kuin vatsan kautta otettuna. Nokittaminen on näitä hifistelyjä. Jotkut saa kiksejä piikittämällä puhdasta vettä suoneensa. Tapansa kullakin.
- paperxz
käytin vuoden tenoxia se teki elämästäni helvetin.
- lopeta
tennarit pois markkinoilta! tuttu vetäny hihaa seurauksella et jouduttu amputoimaan mm. sormia ku hiussuonet tukos ei kierrä veri ja menee kuolioon!
- tiedänmistäpuhun
ainuita rännättäviä bentsoja oli muistaakseni dormikum ja joku muu.. ei voi muistaa... mutta pitää olla vesiliukoinen että voipi jne.... niissä on kaikkee sidosaineita mitkä ihan varmasti tukkii isommatkin suonet.
tenoxit pois markkinoilta??? MIKSI?? onko se sen lääkkeen vika?? kuka käski tumpata hihaan joku tenoxi???
hei halooo!!!! kaikenlaisia idiootteja!!
ja alkuperäiselle kirjottajalle -->
mee Päihdelinkin sivuille sieltä löytyy tietoa.
sitäpaitsi jo sen lääkepurkin ohjeessa sanotaan että nautitaan runsaan veden kera!! ja MAHAAN siis nielaiset sen pillerin... ja kerron sulle sellasen salaisuuden että jos nokitat sen niin saat vaan pahan maun suuhun kun se valuu nieluun ja sieltä joskus mahaan jn vittu e. vituttaa lukee tämmösiä juttuja.. tunge korvaas se pilleri niin tajunta räjähtää...
!!!LÄÄKKEET ON SYÖTÄVÄKSI!!!
jotkut toimii nokitettuna mutta en kerro mitkä koska se on typerää ja tyhmää ja mitähän vielä...
polttele sitä pilvee vaan niin säästyt kaikelta pahalta...
rakkain terveisin NIX ESTI
- tennarit
Ne toimii parheiten syötynä, nopeiten vaikuttaa imeskeltynä.
Sitäpaitsi ne maistuu hyvältä.
Sirkat rentouttaa lihaksia, ne kannattaa ihan ottaa runsaan veden kanssa.
Ja jos joku idiootti ei tiennyt, niin ei rueta harjoittamaan mitään ryynikännejä siellä. - ELKÄÄ USKOKO!!!
"tiedänmistäpuhun" jauhaa skeidaa! Ei dormari ole benzo vaan barbituraatti..
vittu mitä uunoja täällä kirjottelee.. Lukenu näitä juttuja enemmänkin ja kyllä nauraa saa ku lukee näitä PRO ihmisten juttuja.. 80% näistä suomi24 huume jutuista on täyttä skeidaa!! Älkää ihmiset hankkiko tietojanne täältä.. Lähes joka kommentti tosiaan skeidaa/virhellinen.. PS. Kyllä lähes kaikki rojut hihaan saa aikas turvallisesti ku vaan osaa...- hjjyhy
Vai barbituraatti?
Itse olen syönyt vuosia Dormicum 15mg ja ne todellakin luokitellaan bentsodiatsepiineihin.
Asian voit helposti tarkastaa mikäli osaat googlettaa eikä rännäämäsi lääkkeet ole tukkinut aivojesi verisuonia. - Anonyymi
Vai barbi dormari. Tuo vasta noloa oli tulla selittämään ”faktoja” barbeja saa nykyään mistään tai millään. Bentsot korvannut ne
- Oh hoh...
Nii no eipä sirkat ole viihdekäyttöön ja Tenoxit on niille jotka niitä tarvii eipä niillä kannata lähtee leikkimään sankaria ku käy vielä huonosti. Ja joo tää paikka on täynnä paskaa infoa. Ite syön sirkkoja 12mg selkäkipuun 2x6mg Mortifenen kanssa joka taas on ihan perus särkylääke. Tenoxista en sitte enempää sanokkaan.
6x150mg Tramalia 4x2mg Xanoria tuntia myöhemmin. Siinä on sulle olo ja unilääke samassa. Nukahdin röökille partsille melkein tosin. - liäkekuappi
Kantsii ottaa mielummin Lyrican kanssa koska Lyrica boostaa todella hyvin!
- sika1
laita tenoxit hanuriin ja hyvää tulta perään niin tulee hyvät kiksit kun laitat tulta perään ja pieraset.
- narkomaani
Suosittelen kannabiksen hihaan vetämistä. Itse olen ollut kannabis helvetissä jo vuosia.
- sika 1
mulla on 60 tenoxia ja kuuskytä opaoxia ja professorin yskän lääkettä ja sixpäkki kaljaa ja nollaseeixkan laatta hassissa ja zyprexaaa tästä saa kolmeeen päivännotkur
- Nistithirteen
Vitun tyhmät nistit lopettakaa ittenne yhdyskunta vihaa teitä
- Mielepaikallislehti
Ikävästi sanottu
- ennfjnrjfnjrn
murskaat ensin 100mg diapamia ja liuotat sen alkoholiin sit otat ruiskun ja tykität...kokeile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275