SILLOIN KUN TÄMÄ HALLITUS ALOITTI TOIMINTANSA KASSASSA OLI MILJARDIKAUPALLA RAHAA JA NYT OLLAAN NIIN VIISAITA ETTÄ MITÄ PITÄIS TEHDÄ.KOKOOMUKSELLA OLI SELVÄ LINJA MITEN MENNÄÄN ETEEN PÄIN VEROJA ALENNETAAN JA SILLÄ OSTETAAN SUOSIOTA .NYT SITTEN TULEE ETEEN LEIKKAUKSET JA VÄLILLISTEN VEROJEN NOSTO.TV.SSÄ TALOUSTUTKIJAT ON SANONEET VAIKKA TULIS KUINKA HYVÄ TALOUSKASVU VEROKERTYMÄ EI RIITÄ VELAN MAKSUUN,NYT SITTEN RUVETAAN TODISTELEMAAN ETTÄ ON PAKKO LEIKATA,EI OLE PITÄÄ VAAN MUUTTAA HALLITUS KOKOONPANOA.KEPUKIN TYYTYI KOKOOMUKSEN TAHTOON NURISEMATTA NYT SITTEN PÄÄPAINO SUUNNATAAN TYÖLÄISERUSTAJIEN MOLLAAMISEEN.
VALTION KASSAN TYHJÄÄJÄT
3
135
Vastaukset
- Tönkköuatra
Olet taas kehissä mukana, villinä ja vapaana?
- ihmiset..
ei ole koskaan ennen olleet huolissaan valtion rahoista.
- Tyhjää täynnä
Vai miljardikaupalla.
Nyt tuli aika muhkea vale.
Velkaa niillä miljardeilla on maksettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876